Hij staat onder : Toon meer smilies.
( Nu doen ze het bij mij wel
Moderator: moderatorteam

massam schreef:er staan nu 1500 smilies meteen klaar dus ik heb extra smilies nog niet gebruikt..

Inge O schreef:maar ik wilde net die andere 1440.

Alleen als je niet quoteInge O schreef:dat zeg jijMarion. schreef:![]()
Jaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa![]()
Niks typen, eerst smiley kiezen, dan doet hij het wel..
Precies. Niet quoten (had ik ook al geprobeerd). Ach het kost even wat gebruiksaanwijzingen, maar dan kunnen we toch ook alles wat we willenInge O schreef:dat zeg jijMarion. schreef:![]()
Jaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa![]()
Niks typen, eerst smiley kiezen, dan doet hij het wel..
Rechtermuisknop op de smiley, de eigenschappen kopieren et voilaaaaaaaaaaaaaInge O schreef:ik quote niet en kijk, wát een prachtige smileys heb ik toch - joechei-ei-ei-ei-ei!!!!!

Echt niet. Een computerprogramma kent alleen maar 1+1. Er zit een logica in, alleen kennen wij die nog nietInge O schreef:het is vooral vreselijk onlogisch (en dit in tegenstelling tot wat ict-ers er altijd over beweren)Marion schreef: Ach Inge, zo zie je maar. Zelfs zoiets vreselijk niet-spannends als IT heeft nog zijn spannende kanten.
en nu heeft 'het' zichzelf verraden, het IS onlogisch![]()
.
Inge O schreef:het is vooral vreselijk onlogisch (en dit in tegenstelling tot wat ict-ers er altijd over beweren)Marion schreef: Ach Inge, zo zie je maar. Zelfs zoiets vreselijk niet-spannends als IT heeft nog zijn spannende kanten.
.

Dat is het probleem met "jullie soort mensen". Eén plus eén is twee. En niets andersInge O schreef:mijn definitie van 'logisch' is 'logica die mensen logisch vinden'Marion. schreef:Echt niet. Een computerprogramma kent alleen maar 1+1. Er zit een logica in, alleen kennen wij die nog nietInge O schreef:het is vooral vreselijk onlogisch (en dit in tegenstelling tot wat ict-ers er altijd over beweren).
.
![]()
.
Ben er nog niet helemaal uitInge O schreef:nou, leg aan de hand van die formule dan maar eens dit smiley-probleem uitMarion. schreef:Dat is het probleem met "jullie soort mensen". Eén plus eén is twee. En niets andersInge O schreef:mijn definitie van 'logisch' is 'logica die mensen logisch vinden'![]()
.
.
werkt niet + werkt niet = werkt nietInge O schreef:nou, leg aan de hand van die formule dan maar eens dit smiley-probleem uitMarion. schreef: Dat is het probleem met "jullie soort mensen". Eén plus eén is twee. En niets anders.
Twee keer negatief = positief. Maar dat werkt niet altijd.yamie schreef:werkt niet + werkt niet = werkt nietInge O schreef:nou, leg aan de hand van die formule dan maar eens dit smiley-probleem uitMarion. schreef: Dat is het probleem met "jullie soort mensen". Eén plus eén is twee. En niets anders.
werkt + werkt = werkt
logisch toch