Ik zag er een beetje tegen op, omdat het zo gruwelijk warm was. Bij de gezamelijke oefening "zit en blijf" en "af en blijf" kwam Luka het veld opgestrompeld alsof zijn laatste uurtjes waren geteld...

Moderator: moderatorteam
Ja, ik hoorde het geroezemoes aan de kantK@ren schreef:Gefeliciteerd! Iedereen aan de kant hield zijn adem in toen dat blok zo ver naast de sprong terecht kwam, maar Luka maakte het perfect af. Het is prachtig om jullie aan het werk te zien
Anne&Taar schreef:Gefeliciteerd, Luka! Anne is ook geslaagd, ook afgelopen zaterdag. Volgens mij zaten wij bij jullie in de groep...(KC Zeist)
Nee hoor, we zijn nog lekker aan het trainen. Maar in november GG1 halen en dan in juli op voor GG2, dat redden we nietCarma schreef:Ja, ik hoorde het geroezemoes aan de kantK@ren schreef:Gefeliciteerd! Iedereen aan de kant hield zijn adem in toen dat blok zo ver naast de sprong terecht kwam, maar Luka maakte het perfect af. Het is prachtig om jullie aan het werk te zien![]()
Ik had eigenlijk verwacht dat jullie ook wel weer op zouden gaan? Jullie zijn toch niet gestopt?
Ja, dat is natuurlijk waar....K@ren schreef:Nee hoor, we zijn nog lekker aan het trainen. Maar in november GG1 halen en dan in juli op voor GG2, dat redden we nietCarma schreef:Ja, ik hoorde het geroezemoes aan de kantK@ren schreef:Gefeliciteerd! Iedereen aan de kant hield zijn adem in toen dat blok zo ver naast de sprong terecht kwam, maar Luka maakte het perfect af. Het is prachtig om jullie aan het werk te zien![]()
Ik had eigenlijk verwacht dat jullie ook wel weer op zouden gaan? Jullie zijn toch niet gestopt?Niet alleen wat betreft de oefeningen, maar ook niet omdat Kenya bang gaat doen als ze alleen met mij en de keurmeester op het veld staat. Gekke kooiker