En viel ons reuze mee toen we aankamen hebben we eerste beide honden aangelijnd meegenomen naar het water zelf ook in het water gaan staan en met speeltjes gegooit.
Eerst op een stuk waar ze zelf nog konden staan en daarna steeds een stukje verder.
Daarna hebben we ze allebei losgemaakt en zelf laten kiezen of ze erin wouden of niet.
En Lizzy die zo een hekel heeft aan water en vieze pootjes stoof ineens zo het water in.
Ivo deed het wat rustiger aan maar uiteindelijk nam meneer gewoon complete snoekduiken
Het was vrij rustig op het stuk waar wij zaten dus dat kwam wel mooi uit, maar ineens uit niets kwamen er 2 honden rennen.
Dus ik schrok behoorlijk want liz is daar normaal niet van gedient,maar ze heeft ze eerst genegeerd tot ze eigenlijk naast dr stonden, wietse begon direct al gewoon rustig blijven..
Dus voor de verandering heb ik liz niet terug geroepen en het zelf laten uitzoeken wel hebben we ivo even bij ons gehouden.
Maar het ging echt supergoed
Daarna hebben we Ivo er bij gelaten maar dat was geen succes de afgelopen maanden is hij niet zo heel vriendelijk meer tegenover andere reuen, en bij teven die zichzelf niet verdedigen is hij te opdringerig.
Maar al met al was het een leuke avond en ben ik weer een ervaring rijker.