Corgi x Duitse herder

Lijkt een beetje op een Koala

Moderator: moderatorteam

Dát geloof ik niet. Maargoed, Errrg lelijk zeg. Arm ding.Leanne schreef:Franse Bull x Boxer

Leanne schreef:Oh die DDxHusky![]()
Corgi x Duitse herder![]()
![]()

Gaia schreef:Ik heb er ooit 1 geplaatst. Dit is een 12 jarige kruising met een DD en een Husky:
Jaap* schreef:![]()
![]()
![]()
Ik stel me nooit weer zo kwetsbaar op
Huh? hoe kan dat nou... DD x RR en dan krijg je een bruine neus met blauwe ogen en vlekken? Ik denk dat de ouders ook niet helemaal raszuiver waren, d'r lijkt ook merle in te zitten. Het is wel een waanzinnig leuk puppie zo op deze foto, lijkt wel wat op een catahoula, die vind ik ook schitterend.wendy71 schreef:Dit vind ik een hele mooie kruising:
![]()
![]()
RR/DD
Als ik ze tegenkom dat zit de baas altijd op een bankje te lezen. Frenk vind ze wel spannend om tegen te komen, want ze zijn niet uitsluitend vriendelijk aangelegdtineke schreef:Overigens was het geen tractatie om ze tegen te komen met baasje maar dat even terzijde

Ik vind hem ook niet mooi. Hier in de buurt woont een hondje dat er wel op lijkt, dat is een Franse Bull x Stafford. Die is alleen iets grover gebouwd en de oren zijn niet zo puntig, maar echte Franse Bullen oortjes.Inge O schreef:ik ook niet, hoe zou er nu uit twee platneuzen zo'n scherpe neus moeten komenMadelief schreef:Dát geloof ik niet. Maargoed, Errrg lelijk zeg. Arm ding.Leanne schreef:Franse Bull x Boxer
?
ik geloof wel dat het aan die mensen zo zal gezegd zijn, maar wie heeft vader en moeder gezien?
ik vind hem ook vreselijk lelijk.
Dat kan bij een DD als ik me niet vergisBons schreef:Huh? hoe kan dat nou... DD x RR en dan krijg je een bruine neus met blauwe ogen en vlekken? Ik denk dat de ouders ook niet helemaal raszuiver waren, d'r lijkt ook merle in te zitten. Het is wel een waanzinnig leuk puppie zo op deze foto, lijkt wel wat op een catahoula, die vind ik ook schitterend.wendy71 schreef:Dit vind ik een hele mooie kruising:
![]()
![]()
RR/DD
Nou inderdaad en hij zit dan bij voorkeur valk bij de uitgang zodat jij met je dan al aangelijnde honden er langs mag.Frenk schreef:Als ik ze tegenkom dat zit de baas altijd op een bankje te lezen. Frenk vind ze wel spannend om tegen te komen, want ze zijn niet uitsluitend vriendelijk aangelegdtineke schreef:Overigens was het geen tractatie om ze tegen te komen met baasje maar dat even terzijde
Klopt inderdaad. Zwart/witte doggen dragen het merle gen met zich mee.Aimee schreef:Dat kan bij een DD als ik me niet vergisBons schreef:Huh? hoe kan dat nou... DD x RR en dan krijg je een bruine neus met blauwe ogen en vlekken? Ik denk dat de ouders ook niet helemaal raszuiver waren, d'r lijkt ook merle in te zitten. Het is wel een waanzinnig leuk puppie zo op deze foto, lijkt wel wat op een catahoula, die vind ik ook schitterend.

Doke schreef:chow-chow + (mechelse ?) herder

Nanna schreef:Zipya schreef:Onze labrador-teckel-kruising
![]()
![]()
![]()
![]()
Ja, een veel gehoorde opmerking is: wat een grappig model!Emma schreef:Nanna schreef:Zipya schreef:Onze labrador-teckel-kruising
![]()
![]()
![]()
![]()
heeel apart !
krijg je zeker ook op straat veel vragen wat dat voor hond is ???
Heb je daar toevallig foto's van?Marion. schreef:Hierachter wonen 2 lab/teckel kruisingen. Lijf van een Lab en de korte pootjes van een Teckel. Wel een iets minder zwaar hoofd dan een Lab, dat dan wel.
Leanne schreef:Deze vindt ik toch best wel erg schattig![]()
Labrador x Shar-Pei

Scooby schreef:Klopt inderdaad. Zwart/witte doggen dragen het merle gen met zich mee.Aimee schreef:Dat kan bij een DD als ik me niet vergisBons schreef:Huh? hoe kan dat nou... DD x RR en dan krijg je een bruine neus met blauwe ogen en vlekken? Ik denk dat de ouders ook niet helemaal raszuiver waren, d'r lijkt ook merle in te zitten. Het is wel een waanzinnig leuk puppie zo op deze foto, lijkt wel wat op een catahoula, die vind ik ook schitterend.

Nee Bons, zo werkt het niet met harlekijn.Bons schreef:ik dacht dat merle dominant was, als in dat een drager van merle altijd uiterlijk merle is? Maar goed, stel je hebt een grijstijger dog x een rr dan komen er nog steeds alleen zwartneus pups uit tenzij zowel de dog als de ridgeback Bb zijn (of 1 of beide bb natuurlijk).