Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
Hee die Anneke,
Dus pakwerker joh?
Is dat niet verschrikkelijk zwaar?
Mijn vriend heeft ooit eens (gewoon voor een keer hoor)in zo'n pak mee gedraaid maar die zei dat het heel zwaar is.
Maar meid als je het leuk vindt om te doen moet je er gewoon voor gaan hoor.....super.
Hee kan ik Quibus wel een keer in je laten hangen.
Als je komt op de doe dag dan kan je het misschien zelf wel even proberen - ik neem in ieder geval daar een hondje voor mee
moet waarschijnlijk werken, maar ben benieuwd of het veel verschild met het KNPV pak werk. vandaar mijn vraag....
dat vind ik behoorlijk pittig iniedergeval.....
'Als je niets bent en je verbeeldt je niets, dan ben je twee keer niets'.
Als je komt op de doe dag dan kan je het misschien zelf wel even proberen - ik neem in ieder geval daar een hondje voor mee
moet waarschijnlijk werken, maar ben benieuwd of het veel verschild met het KNPV pak werk. vandaar mijn vraag....
dat vind ik behoorlijk pittig iniedergeval.....
Ik heb zelf maar een paar keer KNPV pakwerk gemaakt en er zit toch een behoorlijk verschil in.
IPO pakwerk is heel veel techniek wat betreft opvangen, roteren, drijven en bewegen. In de KNPV is dat toch wat minder, maar wil je blessures voorkomen zal je ook in de KNPV heus wel wat technieken hebben.
Trouwens op het industrie zit een politiehonden "school"
Of een gewone vereniging, heb geen idee wat het is.
Zag in die kantie wat papieren hangen van politiehonden.
Maar dat zal wel een gesloten circuit zijn om daarin te komen met de nodige papieren.
Zit op het industrie bij de Sligro en DHL (Azeven)
Is een open veld, kane is mega gek op die bruggetjes
en hekjes om overheen te springen, zit totaal geen hek omheen,
zit ook een zwemplasje bij. Anders waren we het terrein niet op gegaan.
In roden zit ook een club die pakwerk doet. Woensdags en Zaterdags volgens mij
HDC de Loop
Ohhh oke!
Kwam het toevallig laatst tegen en toen eventjes over het terrein gelopen met de hondjes.
Dacht nog zullen wel goed luisterende honden zijn want er staan geen hekken om,
zit ook aan de weg.