Ster topic:

Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren

Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!

Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak

getverdegetverdegodvrrrrdrie !!

Een forum voor algemene onderwerpen over honden en vragen over honden.

Moderator: moderatorteam

Madison
Zeer actief
Mijn ras(sen): West Highland White Terriër
Aantal honden: 1

Re: getverdegetverdegodvrrrrdrie !!

Ongelezen bericht door Madison »

-
marian*
Erelid
Mijn ras(sen): Drentsche Patrijshond
Contacteer:

Ongelezen bericht door marian* »

Madison schreef:-
? :denken:
Afbeelding
Uit het oog maar nooit uit het hart
Max 24/8/'94-11-4-'11,Bente 27/4/'99-23/11/'10
Frenk
Zeer actief
Mijn ras(sen): xLhasa-ShihTzu

Ongelezen bericht door Frenk »

marian* schreef:
Madison schreef:-
? :denken:
Triple-posting, zie vorige pagina :wink:
Afbeelding
tekkel
Erelid
Mijn ras(sen): Standaard ruwhaar tekkel

Ongelezen bericht door tekkel »

smoekie schreef:Hoe weet je trouwens dat het mensenpoep was? :smile:

Niet dat dat verder wat uitmaakt, maar vroeg het me gewoon af, daarbij, maakt het nou echt zoveel verschil of de hond in mensenpoep of hondenshit heeft liggen rollen? :smile:

In het algemeen rollen honden niet in hondenpoep: dan zouden ze aan de gang blijven :wink:

Mijn hond heeft ook 1x in mensenpoep gerold. Dat ruik je onmiddellijk :N: Ik rook het zodra we in de auto zaten :kotz:
"No matter how little money and how few possessions you own, having a dog makes you rich."
smoekie
Zeer actief
Mijn ras(sen): JH
Aantal honden: 2

Ongelezen bericht door smoekie »

tekkel schreef:
smoekie schreef:Hoe weet je trouwens dat het mensenpoep was? :smile:

Niet dat dat verder wat uitmaakt, maar vroeg het me gewoon af, daarbij, maakt het nou echt zoveel verschil of de hond in mensenpoep of hondenshit heeft liggen rollen? :smile:

In het algemeen rollen honden niet in hondenpoep: dan zouden ze aan de gang blijven :wink:

Mijn hond heeft ook 1x in mensenpoep gerold. Dat ruik je onmiddellijk :N: Ik rook het zodra we in de auto zaten :kotz:

voor mij weer een reden extra om Nell gewoon lekker aangelijnd te houden :smile:
Ik heb meer vertrouwen in vier poten en een staart dan in twee benen en een uitgestoken hand.
-Gaby-
Zeer actief
Mijn ras(sen): Louisiana Catahoula Leopard Dog, Tamaskan

Ongelezen bericht door -Gaby- »

Het is echt te smerig, bah! Vieze rottige rotmensen die buiten gaan zitten poepen. Het valt mij op dat de hond de laatste tijd steeds vaker rolt in poep en in rotte vis. Soms wel 2 x op een dag (op verschillende plaatsen, als hij ergens gerold heeft lopen we daar even niet langs). Nu las ik laatst ergens in een topic dat vissers die de hele dag zitten te vissen regelmatig daar ook poepen. :N: :kotz: :mep: :M: :piew: :S: Ook laten ze resten achter van het vissen, lege blikjes kattenvoer met scherpe randen, heel veel ander afval en zaken die stinken naar vis waar de hond dan weer in rolt. Er er zitten hier zo veel van die lui.... :ugh: Ben er echt spuugzat van, we hebben een hondenindepoeprolpakket klaar staan bij de deur. Bestaande uit een grote emmer, twee rubber handschoenen, een fles hondenshampoo en een schuursponsje. Schrobben maar!
Afbeelding
Foto gemaakt door Judith & Olly
senna03
Zeer actief
Mijn ras(sen): Een grote poedel een maltezer en een chinese crested
Aantal honden: 3

Ongelezen bericht door senna03 »

Senna heeft er ook zo'n handje van om in de mensenpoep te rollen...en komt dan vervolgens nog net niet met een smile naar me toe lopen....Thuis de tuinslang erop en dan gaat mevrouw zich onmiddelijk uitschudden...zodat de strontspetters in het rond vliegen...GATVER!!!!!
Een tijd terug liep ik hier in het park en ik zie een man vlak naast het pad zitten..in de veronderstelling dat tie iets zoekt lijn ik de honden aan. Zit hij gewoon te schijten vlak langs het pad!?!?! "ja sorry, ik dacht dat hier niemand liep...." :scratch: :mep: Had spijt dat ik de honden had aangelijnd, had hem eigenlijk wel willen zien rennen met z'n broek op z'n enkels....
sprokkel
Vaste gebruiker
Mijn ras(sen): collie en sheltie

Ongelezen bericht door sprokkel »

Heel vies, mijn honden hebben heel lang haar dus dan is het helemaal een ramp. Mensenpoep heb ik nog niet meegemaakt, wel rottende dode vogels en zo. Slik. En als de collie diarhee heeft ben ik helemaal klaar, blijft zo lekker in die haren hangen. Maar ja, ze zijn wel heel lief.
Ik heb trouwens eens van een verpleegkundige gehoord dat ze haar handen met tandpasta waste wanneer ze bleven stinken (hebben natuurlijk ook weleens mensenpoep aan hun handen), dat schijnt heel goed te werken. Je kunt natuurlijk niet je hond insmeren met tandpasta :lol1:
Pablo
Zeer actief
Mijn ras(sen): Chihuahua & Bull Terrier

Ongelezen bericht door Pablo »

Emma schreef:
Pablo schreef:Oh gatverrr :N:
Hier zoiets gelukkig nog nooit meegemaakt, en ik mag hopen dat dat niet gebeurt ook :kotz:

het is ook mijn eerste keer :jank:
ik hoop ook dat het niet meer gebeurd.

ik ga de eerste 3 dagen daar ook niet meer heen :(

de honden zitten nu heel beteuterd te kijken. ze willen nooit gefohnd, en moeten dus even op hun plaats blijven. de kleine komt er al uit en wil op schoot :neenee:
Lijkt me echt zo vies :ugh:
Ik denk dat ik dan echt in zware paniek zou raken als zoiets mij overkwam...
Je zou mij denk ik nooooit meer op die plek aan kunnen treffen :F:
Afbeelding
-Gaby-
Zeer actief
Mijn ras(sen): Louisiana Catahoula Leopard Dog, Tamaskan

Ongelezen bericht door -Gaby- »

[quote="sprokkel"]Heel vies, mijn honden hebben heel lang haar dus dan is het helemaal een ramp. Mensenpoep heb ik nog niet meegemaakt, wel rottende dode vogels en zo. Slik. En als de collie diarhee heeft ben ik helemaal klaar, blijft zo lekker in die haren hangen. Maar ja, ze zijn wel heel lief.
Ik heb trouwens eens van een verpleegkundige gehoord dat ze haar handen met tandpasta waste wanneer ze bleven stinken (hebben natuurlijk ook weleens mensenpoep aan hun handen), dat schijnt heel goed te werken. Je kunt natuurlijk niet je hond insmeren met tandpasta :lol1:[/quote]

Jup, dat klopt. Mijn bijbaan is werken met dementerende bejaarden in een verpleeghuis, dus weet er alles van. ;)
Afbeelding
Foto gemaakt door Judith & Olly
Plaats reactie

Terug naar “Algemeen”