Liam heeft wel weer zijn aanvallen gehad na 5 dagen vrij geweest te zijn maar dat had ik wel verwacht.Ze zijn niet dagelijks...tenminste....het is wat moeilijker nu te zien als hij bijv ligt want de laatste aanvallen schudde zijn koppie niet meer mee. De aanvallen die ik zie schrijf ik op en noteer onder welke omstandigheden, (warm weer, etc) Ik durf alleen niet te zeggn of ik ze allemaal zie.
Zijn oogjes gaan vertikaal ipv horizontaal bij een aanval of in een draaierige beweging en zijn wenkbrauwtjes doen ook nog steeds mee maar zijn rechter erger als zijn linker. Loopt hij dan zie je hem opeens wel wankelen.
Zijn ontlasting is wat slijmerig, hij is wat hijgerig en soms wat futloos. We hebben nu afgebouwd ( volgens schema) na 1 keer daags anderhalve tablet Prednison ( voor 21 dagen en daarna gaan we naar om de dag) en de Clavubactin krijgt hij ook nog 2 maal daags.
Van de week liep ie elke keer achter mijn been zowat met wandelen ( en dan los bij het kanaal) maar vanmiddag heeft ie toch heerlijk gedard en gerend bij een ander kanaal. Aan de 10 meter lijn en dat kanaal maar in. Op een gegeven moment kwam hij niet meer tegen de steile wand op dus dat werd even een hijskarwei.

Mannetje had het naar zijn zin.