Ster topic:

Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren

Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!

Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak

Luisteren... Of toch maar niet... Of toch wel...

Moderator: moderatorteam

Jacksel
Zeer actief
Mijn ras(sen): York H(R)ussell
dwergpoedel
Aantal honden: 1

Luisteren... Of toch maar niet... Of toch wel...

Ongelezen bericht door Jacksel »

Ik maak van de laatste wandeling altijd een trainingswandelingetje, gewoon onder appèl zetten, oefeningetjes doen, terugroepen uit snuffelen, enz. En vooral veel koekjes erin. En toen was daar ineens een andere hond. En Jamey brak uit het appèl, ging richting die andere hond, en toen riep ik haar. En je zag haar echt stoppen en denken. Luisteren... Niet luisteren... Naar andere hond... Naar vrouwtje... Hmmmm... En echt ook heen en weer kijken (terwijl ik na die keer roepen stil was. Ze koos voor de andere hond. Stopte na een metertje, draaide om en kwam naar mij toe, vervolgens keurig nog zitten, af, en toen heb ik haar aangelijnd, moet het natuurlijk niet gaan provoceren :mrgreen:

Vervolgens echt paar meter later waren er 2 katten op straat aan het spelen... En weer, kijken... Denken... Pasje richting katten, pasje richting mij, nog eens dnken... En vervolgens keurig netjes volgend meelopen, waarop ze natuurlijk een heleboel koekjes (inclusief mijn vingers :ugh: ze is soms wat enthousiast met aanpakken) kreeg en ze de hemel in geprezen werd... 2 keer getest op zo'n klein stukje, en na veel twijfel toch zoooo braaf...

Ik hou toch zo van mn guppie :I:
Afbeelding
You'll be in my heart... Always...
Murphy
Zeer actief

Re: Luisteren... Of toch maar niet... Of toch wel...

Ongelezen bericht door Murphy »

Wat zal je trots zijn geweest :-) Altijd fantastisch om te lezen dat je zo lekker actief bent met je hondje. En het betaalt zich ook terug zo te lezen :-)
Heel veel plezier nog verder samen :-)
Groetjes,
Marjan
Jacksel
Zeer actief
Mijn ras(sen): York H(R)ussell
dwergpoedel
Aantal honden: 1

Ongelezen bericht door Jacksel »

Murphy schreef:Wat zal je trots zijn geweest :-) Altijd fantastisch om te lezen dat je zo lekker actief bent met je hondje. En het betaalt zich ook terug zo te lezen :-)
Heel veel plezier nog verder samen :-)
Groetjes,
Marjan
Ze heeft vandaag alweer bewezen tóch een eigenwijs mormel te zijn. Iedere keer als ik af zeg, gaat ze staan. Als ik sta zeg gaat ze ook staan... En gister kon ze nog perfect op commando af :mrgreen:
Afbeelding
You'll be in my heart... Always...
Maeve
Zeer actief
Mijn ras(sen): Nova Scotia Duck Tolling Retriever
Aantal honden: 3
Contacteer:

Ongelezen bericht door Maeve »

Nilo doet dat ook vaak, zo twijfelen. Ik vind het altijd wel komisch om te zien :F:
Plaats reactie

Terug naar “G&G en Obedience”