hiihihi ik dacht ook al 'dat zei ik helemaal niet'.alm@ schreef: De quotes zijn wat door de war geraakt

Moderator: moderatorteam
hiihihi ik dacht ook al 'dat zei ik helemaal niet'.alm@ schreef: De quotes zijn wat door de war geraakt
Moet jij nooit voor je werk naar congressen?Lars schreef:Buttons staan me alleen nog bij uit mijn jeugd, toen stond er "doe maar" of allerhande punk leuzen op en waren ze al achterhaald voor ik uberhaubt kon lezen wat erop stond. :N:
Nanna schreef:Ongetwijfeld. Maar ook dán doet ie geen naamkaartje op vanwege issues uit zijn jeugdFrenk schreef:Moet jij nooit voor je werk naar congressen?Lars schreef:Buttons staan me alleen nog bij uit mijn jeugd, toen stond er "doe maar" of allerhande punk leuzen op en waren ze al achterhaald voor ik uberhaubt kon lezen wat erop stond. :N:
alm@ schreef:Ik blijf wel thuis.
Soms raak je wel eens per ongeluk iemands gevoelige snaarFrenk schreef:alm@ schreef:Ik blijf wel thuis.
Nuyvilaq schreef:alm@ schreef:Ik blijf wel thuis.
Kom ik wel gezellig naar jou toe, gaan we karren met reina
Ik wilde alleen maar meedoen in jullie grappen-over-vooroordelen reeksalm@ schreef:Soms raak je wel eens per ongeluk iemands gevoelige snaarFrenk schreef:alm@ schreef:Ik blijf wel thuis.bloemetje aanvaard
Ja, ik schrok ook echt dat Alma erover viel :N:Nanna schreef:Ik zat er nog wel smakelijk om te lachen, maar goed, ik heb dan ook geen enge hedder. Wel een hedder, maar geen enge. Dus wel uit dezelfde rasgroep maar....Nou ja, je begrijpt wat ik bedoelFrenk schreef: Ik wilde alleen maar meedoen in jullie grappen-over-vooroordelen reeksZat echt geen kwaad achter.
Maak het even nóg ergerNanna schreef:Ik zat er nog wel smakelijk om te lachen, maar goed, ik heb dan ook geen enge hedder. Wel een hedder, maar geen enge. Dus wel uit dezelfde rasgroep maar....Nou ja, je begrijpt wat ik bedoelFrenk schreef: Ik wilde alleen maar meedoen in jullie grappen-over-vooroordelen reeksZat echt geen kwaad achter.
Weet ik. Het schoot even verkeerd en daar was mijn reactie ook naar, sorry. Zand eroverFrenk schreef: Ik wilde alleen maar meedoen in jullie grappen-over-vooroordelen reeksZat echt geen kwaad achter.
Nanna schreef:Ongetwijfeld. Maar ook dán doet ie geen naamkaartje op vanwege issues uit zijn jeugd
Latex pakje?Lars schreef:Nanna schreef:Ongetwijfeld. Maar ook dán doet ie geen naamkaartje op vanwege issues uit zijn jeugdGeen issues maar ook geen buttons. Als ik voor lul wil lopen dan weet ik daar wel leukere manieren voor.
Nee dat is Jinx haar afdeling :lol:Jacksel schreef:Latex pakje?Lars schreef:Nanna schreef:Ongetwijfeld. Maar ook dán doet ie geen naamkaartje op vanwege issues uit zijn jeugdGeen issues maar ook geen buttons. Als ik voor lul wil lopen dan weet ik daar wel leukere manieren voor.
Juist.Gordonsetter23 schreef:Nee dat is Jinx haar afdeling :lol:
Dan blijf ik alsnog thuis :N: :N: :N:thom schreef:Lars loopt gewoon met een ondeugende broek, met gulp open...
Vind je het heel erg dat ik me daar absoluut niks bij kan voorstellen op hondenmeetings/wandelingen?thom schreef:Lars loopt gewoon met een ondeugende broek, met gulp open...
Heel fijnLars schreef:Euhm... Hoi.... Hallo... Leuk dat er vanalles voor me verzonnen wordt en ik wil niemand teleurstellen maar het blijft allemaal achter gesloten gulp.
Weet ik maar sommige dingen kunnen maar beter ook even uitgesproken worden.thom schreef:Lars, was een geintje hoor.....
Verwachtingsmanagement?Lars schreef:Weet ik maar sommige dingen kunnen maar beter ook even uitgesproken worden.thom schreef:Lars, was een geintje hoor.....