Boomer verbaast me iedere keer weer he..
Het 1e rondje van de hordes (combi-jump) ging helemaal prima en lekker snel.
Omdat we het 2e rondje van de hordes een valse start hadden (naast ons floten ze voor de speed en ik dacht in mn zenuwen dat het voor ons was..

De slalom (combispeed) vind hij helemaal niet zo leuk meer, dus dat ging ook niet lekker. Dus na deze 2 onderdelen hadden we pas 79 punten.
Daarna de gehoorzaamheid en Boomer loopt dus altijd altijd altijd een meter achter me.. Ik stond even te wachten tot ik mocht beginnen en de ringmeester vroeg of ik zenuwachtig was; ja dus! Moest ik niet zijn, ik kon het best. Hierop zei ik dus dat Boomer het best kon, maar ik niet...
Vervolgens mochten we starten en ik dacht na de 1e 5 meter; okay, laat maar, ik doe het maar gewoon. Dus echt gewoon helemaal NIET naar Boomer gekeken, die zou toch wel achter me lopen, of ik nu keek of niet.
Met los volgen, hoopte ik maar dat hij me volgde. Ik wilde net toch omkijken, toen ik ineens zn snuit tegen mn kuit voelde..

Halverwege moest Boomer af en zelf moest ik doorlopen, ik heb duidelijk AF gezegd en ben doorgelopen zonder te kijken. Normaal blijft hij zitten, als hij al op die plek blijft en nu, toen ik me om mocht draaien, lag hij keurig netjes! Daarna voorkomen, ging ook prima.
Daarna aan de voet... Das altijd een oefening die 'beter' moet..
Ik zeg altijd naast, zodat hij gelijk naast me komt zitten, want als hij om moet lopen, doet hij het slechter omdat hij dat niet zo leuk vind. Nu zei ik dus naast en wat doet die gek... Keurig netjes omlopen en precies recht naast me gaan zitten!
Daarna apporteren, dat kan hij. Alleen na het voorkomen ook weer aan de voet, is erg lastig, want ik heb dan zn apport vast.. Ook nu, recht naar zn apport, recht terug, keurig voor me gaan zitten, helemaal niet scheef.
Met aan de voet ging hij scheef zitten..

Precies toen ik wat wilde zeggen, herstelde hij zichzelf en kwam recht naast me zitten..

Ik was zo trots op m dat hij dit zo keurig netjes gedaan heeft!
Daarna als laatste onderdeel de stormbaan. Het 1e rondje ging foutloos, 16 sec. over die 100 meter.
Het 2e rondje ging ik net eerder versnellen bij de afloop van de schutting en ja hoor, hij sprong over het raakvlak heen.. Mijn schuld.. Maar we zaten toen net onder de 16 seconden..
En toen werden we dus toch 1e van onze klasse, met 225 punten geloof ik en een beker

Hij kan zn ogen bijna niet meer openhouden..