Heb wat foto's gemaakt bij de B medium en small.
Bram

Wat andere honden

De rest van de foto's zijn in het onderstaande album te vinden.
http://nl.fotoalbum.eu/MaryeSmeenk/a302451
Moderator: moderatorteam
Je zou het denken hemarye schreef:En misschien is juist op een rustige plek langs het parcours liggen voor hij moet starten goed voor hem
Ik zou het de volgende wedstrijd net zo doenZoek stok! schreef:Je zou het denken hemarye schreef:En misschien is juist op een rustige plek langs het parcours liggen voor hij moet starten goed voor hemHij vond het ook wel fijn dat hij mij kon zien verkennen. Heeft me goed in de gaten gehouden.
Als er een plek is waar hij zo kan liggen he. Ik leg hem niet tussen de hondenmassamarye schreef:Ik zou het de volgende wedstrijd net zo doenZoek stok! schreef:Je zou het denken hemarye schreef:En misschien is juist op een rustige plek langs het parcours liggen voor hij moet starten goed voor hemHij vond het ook wel fijn dat hij mij kon zien verkennen. Heeft me goed in de gaten gehouden.
Meestal is er wel een rustige plek (daar zitten wij dan toch vaak met cameraZoek stok! schreef:Als er een plek is waar hij zo kan liggen he. Ik leg hem niet tussen de hondenmassamarye schreef:
Ik zou het de volgende wedstrijd net zo doen
'Ja maar' jij bent niet altijd mee. Er zal net een grote man naar hem toekomen en over hem heenbuigen om hem eens over z'n kop te aaienmarye schreef:Meestal is er wel een rustige plek (daar zitten wij dan toch vaak met cameraZoek stok! schreef:Als er een plek is waar hij zo kan liggen he. Ik leg hem niet tussen de hondenmassamarye schreef:
Ik zou het de volgende wedstrijd net zo doen)
Dat zou een hele domme man zijnZoek stok! schreef:
'Ja maar' jij bent niet altijd mee. Er zal net een grote man naar hem toekomen en over hem heenbuigen om hem eens over z'n kop te aaien
Zoek stok! schreef:En met het bijeen drijven van twee drijfpuppies