Ster topic:

Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren

Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!

Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak

Pitbull incident

Een forum voor algemene onderwerpen over honden en vragen over honden.

Moderator: moderatorteam

Jaap*
Zeer actief
Mijn ras(sen): Jachthonden
Aantal honden: 1

Re: Pitbull incident

Ongelezen bericht door Jaap* »

Aldus de meest ruimdenkende geest des forums :roll:
Twee honden, 't waren hele nette, hechtten zeer aan het fatsoen.
Ze gingen eerst een boom opzetten, om aldaar hun plas te doen.
pammetje
Zeer actief

Ongelezen bericht door pammetje »

smoekie schreef:
Anne Panne schreef:jeetje smoekie je bent de enige hier die in de kaakslot geloofd, ondanks alle tegenstrijdige verhalen die er hier aangebracht worden

voel je je nu niet heel alleen? alleen met een mening die totaal geen feit is?
Nope :F:

Vraag me enkel af of er in die kleine kupkes uberhaupt wel ruimte is voor "andersdenkende" :scratch:

Dat jullie er niet in geloven dat een pit soms niet los kan laten prima, geef een ander de ruimte om dat wel te denken. :zweep:
als je dat KAN omzet in WIL dan ga ik met je hierin mee
wat 3 kleine lettertjes kunnen doen he
Afbeelding
ik geniet van het leven
ik geniet van de zon
ik doe de deur open
en pleur van het balkon
Rhiannon
Zeer actief

Ongelezen bericht door Rhiannon »

Anne Panne schreef:
Brigitte schreef:Ja, dat heb ik ook weleens als ik bij de tandarts mijn bek te lang open moet houden, leuk dat het een naam heeft :cheer:
ik heb dat bij andere bezigheden :cool2:

Zie ik toch ineens een kerel met zijn broek op zijn knieeen en een kaakslotstok in zijn handen staan met Anne Panne in een kaakslot :mrgreen:
Limanade
Zeer actief
Mijn ras(sen): Bullterrier

Ongelezen bericht door Limanade »

Rhiannon schreef:
Anne Panne schreef:
Brigitte schreef:Ja, dat heb ik ook weleens als ik bij de tandarts mijn bek te lang open moet houden, leuk dat het een naam heeft :cheer:
ik heb dat bij andere bezigheden :cool2:

Zie ik toch ineens een kerel met zijn broek op zijn knieeen en een kaakslotstok in zijn handen staan met Anne Panne in een kaakslot :mrgreen:
he gadversdamme wat een vieze gedachtes heb jij :P
Afbeelding

Wil je vlinders in je buik? Prop een rups in je reet!
Rhiannon
Zeer actief

Ongelezen bericht door Rhiannon »

:cheer: och ja , een levende fantasie is ook leuk .
Brigitte
Zeer actief

Ongelezen bericht door Brigitte »

Jaap* schreef:Aldus de meest ruimdenkende geest des forums :roll:
Hoe groot moet dat kupke wel niet zijn :eek:
smoekie
Zeer actief
Mijn ras(sen): JH
Aantal honden: 2

Ongelezen bericht door smoekie »

pammetje schreef:als je dat KAN omzet in WIL dan ga ik met je hierin mee

Nee want dat is juist het punt, dat is mijn mening niet, waarin je dus aangeeft dat er bij jou (jullie?) allleen ruimte is voor andersdenkende mits deze jouw mening delen :oohja: :denken: :smile:
Ik heb meer vertrouwen in vier poten en een staart dan in twee benen en een uitgestoken hand.
smoekie
Zeer actief

Jaap* schreef:Aldus de meest ruimdenkende geest des forums :roll:
:F:
Ik heb meer vertrouwen in vier poten en een staart dan in twee benen en een uitgestoken hand.
yamie
Zeer actief
Mijn ras(sen): Jack Russell Terriers
Contacteer:

Ongelezen bericht door yamie »

smoekie schreef:
pammetje schreef:als je dat KAN omzet in WIL dan ga ik met je hierin mee

Nee want dat is juist het punt, dat is mijn mening niet, waarin je dus aangeeft dat er bij jou (jullie?) allleen ruimte is voor andersdenkende mits deze jouw mening delen :oohja: :denken: :smile:
er is aangetoond, dat de kaken, van een pitje, niks anders zijn, dan de kaken van bv een golden, de werking is exact hetzelfde, dus van een werkelijk slot is gewoon geen sprake.

je kunt een andere mening hebben, prima, maar als die mening er op neer komt, dat iemand zegt, nee hoor, gras is roze, ik vind dat gewoon zo.. dan word het tijd om een andere bril te kopen of eens een goed gesprek met iemand te hebben...
Marion.

Ongelezen bericht door Marion. »

yamie schreef:je kunt een andere mening hebben, prima, maar als die mening er op neer komt, dat iemand zegt, nee hoor, gras is roze, ik vind dat gewoon zo.. dan word het tijd om een andere bril te kopen of eens een goed gesprek met iemand te hebben...
Of gewoon je bek te houden en stilletjes genieten van je eigen wijsheden.
smoekie
Zeer actief

yamie schreef: er is aangetoond, dat de kaken, van een pitje, niks anders zijn, dan de kaken van bv een golden, de werking is exact hetzelfde, dus van een werkelijk slot is gewoon geen sprake.

je kunt een andere mening hebben, prima, maar als die mening er op neer komt, dat iemand zegt, nee hoor, gras is roze, ik vind dat gewoon zo.. dan word het tijd om een andere bril te kopen of eens een goed gesprek met iemand te hebben...
Jij hebt jouw mening, en ik de mijne :F:

mijn mening berust op hetgeen ik daarover gezien heb, en de mening van jullie op iets wat iemand heeft aangetoond. Prima toch :E:
smoekie
Zeer actief

Marion. schreef:
yamie schreef:je kunt een andere mening hebben, prima, maar als die mening er op neer komt, dat iemand zegt, nee hoor, gras is roze, ik vind dat gewoon zo.. dan word het tijd om een andere bril te kopen of eens een goed gesprek met iemand te hebben...
Of gewoon je bek te houden en stilletjes genieten van je eigen wijsheden.

je bent ook zo lekker grof in de mond he :mrgreen: :smile:de pot verwijt hier de ketel
yamie
Zeer actief
Mijn ras(sen): Jack Russell Terriers
Contacteer:

Ongelezen bericht door yamie »

smoekie schreef:
yamie schreef: er is aangetoond, dat de kaken, van een pitje, niks anders zijn, dan de kaken van bv een golden, de werking is exact hetzelfde, dus van een werkelijk slot is gewoon geen sprake.

mijn mening berust op hetgeen ik daarover gezien heb, en de mening van jullie op iets wat iemand heeft aangetoond. Prima toch :E:
nee niet prima, maar goed, dat ga jij toch niet snappen.
heb jij trouwens een zus/nicht/tante met een friese stabij?
smoekie
Zeer actief

yamie schreef: nee niet prima, maar goed, dat ga jij toch niet snappen.
Jawel, wel prima. Dat noemen ze nou respect hebben voor andermans mening. :F:
wat noch jij, nog een ander lijkt te snappen

Nee,ik heb geen zus/nicht/tante of iemand anders met een friese stabij.
Marion.

yamie schreef:nee niet prima, maar goed, dat ga jij toch niet snappen.
Wonende in Kijkduin?
malinois
Zeer actief
Mijn ras(sen): (X) Mechelse herder
Aantal honden: 3
Contacteer:

Ongelezen bericht door malinois »

smoekie schreef:

waarom neem je het aanbod van Brigitte niet aan dan?
Afbeelding
In liefdevolle herinnering aan Xena v.d. Lobo Hoeve 12.08.2001 - 15.06.2016 & Xito v.d. Lobo Hoeve 04.01.06 - 21.08.14 Website Mechelse herders Facebooksite Xygan Facebooksite Xavi
Marion.

smoekie schreef:Jawel, wel prima. Dat noemen ze nou respect hebben voor andermans mening. :F:
Respect hebben voor andersmans mening :denken:

Dus als ik hier bij hoog en laag beweer dat mijn honden zwart kortharig zijn en iemand gaat daar tegenin, dan hebben ze geen respect voor mijn mening??? Meningen zijn prachtig hoor, maar feiten zijn nog net iets doorslaggevender.
Brigitte
Zeer actief

Marion. schreef:
yamie schreef:nee niet prima, maar goed, dat ga jij toch niet snappen.
Wonende in Kijkduin?
Ga weg hoor, één in de buurt is al genoeg :N:
smoekie
Zeer actief

Marion. schreef:
smoekie schreef:Jawel, wel prima. Dat noemen ze nou respect hebben voor andermans mening. :F:
Respect hebben voor andersmans mening :denken:

Dus als ik hier bij hoog en laag beweer dat mijn honden zwart kortharig zijn en iemand gaat daar tegenin, dan hebben ze geen respect voor mijn mening??? Meningen zijn prachtig hoor, maar feiten zijn nog net iets doorslaggevender.
yep, maar wiens feiten?

Als ik iets met eigen ogen zie is dat voor mij een feit.

Jullie zien een onderzoek wat het tegenovergestelde uitwijst als feit. Prima, blijft het een feit dat we daarin verschillen van mening.

2 artsen doen onderzoek naar hetzelfde met beide totaal verschillende uitkomsten? Welk onderzoek is dan de juiste?
Beide berusten ze volgens hen op feiten, maar toch komen er 2 verschillende resultaten uit. :scratch:

Wie moet je dan geloven? Dokter Ben Keesie of Dokter X :F:
Brigitte
Zeer actief

smoekie schreef:
En hoe komt het dan dat de Mechelaar op mijn werk zich vastbeet in de JR en ook niet meer los liet? gevalletje slotje ook? En de Rottweiler die zich vastbeet in de staart van mijn Stafford, ook gevalletje slotje?
En de Jack Russel die één van onze kippen te pakken had en die ook de kip niet meer los wilde laten, ook slotje?
Limanade
Zeer actief
Mijn ras(sen): Bullterrier

Ongelezen bericht door Limanade »

wat heb je met eigen opgen gezien dan? 2 vechtende honden onder een rontgen-apparaat?
Afbeelding

Wil je vlinders in je buik? Prop een rups in je reet!
smoekie
Zeer actief

malinois schreef:waarom neem je het aanbod van Brigitte niet aan dan?

Welk aanbod? Dat aanbod om foto's te maken?

Geloof dat ik gelijk al gezegd dat je op een foto geen "slot" zult zien, net zo min als dat je een "slot" ziet wanneer je knie op "slot" zit.
Er zitten hier volgens mij ook paardenliefhebbers, aangezien paarden dit nogal veel hebben, kunnen zij misschien uitleggen dat je ook bij de paarden geen "slot" zult zien, maar dat dat wel hetgeen is wat er met de knieën paarden vaak gebeurt.

Ook zij zullen dan een andere benaming moeten zoeken voor dat want noch bij de mens, noch bij de hond, noch bij het paard zul je op een foto een/het "slot" zien :mrgreen:

Maarre vraagje, hoeveel bladzijdes moeten hiermee gevuld worden? :lol:
Brigitte
Zeer actief

Anne Panne schreef:wat heb je met eigen opgen gezien dan? 2 vechtende honden onder een rontgen-apparaat?
:F:
Brigitte
Zeer actief

Ok ok, moet toegeven toen Buffel onder zeil lag voor de rontgenfoto's ging ik ook even stiekem kijken of ik iets van een slot zag :N:
Maar niet gevonden, wel een enorme onderbijt :F:

Afbeelding
smoekie
Zeer actief

Brigitte schreef:
smoekie schreef:
En hoe komt het dan dat de Mechelaar op mijn werk zich vastbeet in de JR en ook niet meer los liet? gevalletje slotje ook? En de Rottweiler die zich vastbeet in de staart van mijn Stafford, ook gevalletje slotje?
En de Jack Russel die één van onze kippen te pakken had en die ook de kip niet meer los wilde laten, ook slotje?
Ik ben er niet bij geweest, dus ik kan daar niet over oordelen. Er zullen ongetwijfeld meer honden zijn die niet los "willen" laten, dat is ook iets wat in nergens ontken. Dus ja er blijft een verschil zitten tussen willen en kunnen. Veel zullen niet los "willen" laten en soms "kunnen" (wat ik dus gezien heb) ze niet los laten. En daarover blijven we (zucht) van mening verschillen. Al gaan jullie nog 10 pagina's door is mij om het even hoor, na 10 pagina's hebben we het nog steeds over hetzelfde en hebben we allemaal nog steeds onze eigen verschillende mening :F:
Brigitte
Zeer actief

smoekie schreef: Maarre vraagje, hoeveel bladzijdes moeten hiermee gevuld worden? :lol:
Ach deze topic komt heel vaak opspelen en dan zakt hij weer tot er weer iemand zijn gelijk probeert te halen met.......sja met wat eigenlijk :denken: niets denk ik zo.
smoekie
Zeer actief

Brigitte schreef:
smoekie schreef: Maarre vraagje, hoeveel bladzijdes moeten hiermee gevuld worden? :lol:
Ach deze topic komt heel vaak opspelen en dan zakt hij weer tot er weer iemand zijn gelijk probeert te halen met.......sja met wat eigenlijk :denken: niets denk ik zo.

:scratch: hm ok :mrgreen:
Laatst gewijzigd door smoekie op 15 jul 2009 16:47, 1 keer totaal gewijzigd.
Brigitte
Zeer actief

smoekie schreef:
Brigitte schreef:
smoekie schreef:
Ik ben er niet bij geweest, dus ik kan daar niet over oordelen. Er zullen ongetwijfeld meer honden zijn die niet los "willen" laten, dat is ook iets wat in nergens ontken. Dus ja er blijft een verschil zitten tussen willen en kunnen. Veel zullen niet los "willen" laten en soms "kunnen" (wat ik dus gezien heb) ze niet los laten. En daarover blijven we (zucht) van mening verschillen. Al gaan jullie nog 10 pagina's door is mij om het even hoor, na 10 pagina's hebben we het nog steeds over hetzelfde en hebben we allemaal nog steeds onze eigen verschillende mening :F:
Ze kunnen het wel maar ze willen het niet, daar zijn ze namelijk op gefokt. Dat is een raseigenschap. Mss moet je je eens in het ras verdiepen.
smoekie
Zeer actief

Brigitte schreef:Ze kunnen het wel maar ze willen het niet, daar zijn ze namelijk op gefokt. Dat is een raseigenschap. Mss moet je je eens in het ras verdiepen.

Op naar de 20 dus? :F:
Brigitte
Zeer actief

Waar heb je het over :denken:

Vind het trouwens levensgevaarlijk wat je hond daar doet in je avatar :80:
Plaats reactie

Terug naar “Algemeen”