Taiga schrikt op zich van heel weibnig dingen en vindt maar weinig een beetje eng. maar op zulke momenten heeft ze dan Bo die eigenlijk nergens van onder de indruk is. Je ziet haar dan ook echt naar hem kijken van ja maar.... is het niet eng dan
de eerste dag bv bij de allereerste keer dat ik met hun buiten stond aan de lijn vond ze het , uiteraard, wat eng om aan de lijn te lopen, maar af en toe zag je haar even gaan zitten en verbaasd naar Bo kijken, dat hij er geen probleem mee had. vanaf het volgende rondje had ze het begrepen en loopt ze sindsdien vrolijk mee.
vanmiddag ben ik ook op een nieuwe plek voor haar wezen lopen, een jklein rondjke gemaakt, waar ook stromend water was zodat in elk geval Bo lekker kon afkoelen en misschien Taiga ook.
Taiga loopt als ze allebei los zijn veel achter Bo of mij aan of pendelt tussen ons.
Bij een bruggetje moest Bo natuurlijk lekker even poedelen en taiga loopt niets vermoedend achter hem aan.... tot ze natte voetjes kreeg
ze wist niet hoe gauw ze om moest keren en in het gras gaan wrijven om dat natte spul er af te krijgen
stukje verder weer water dus bo lekker wat langer laten poedelen en laten drinken. Taiga widle naar hem toe maar hij stond in dat gekke natte spul
uiteindelijk stond ze ook lekker te poedelen en te spetteren
toch wel makkelijk zo'n relaxete grote broer