Ow haha ja is me eerste pupje en ik heb dat eigenlijk nog niet gevraagt

ach dan laat ik t wel even achterwegen zal toch morgen wel antwoord krijgen van de fokster en dan hoor ik wel of we een meekrijgen of welke maat ik anders moet hebben dan maar een paar euries meer in de dieren winkel toch
@ linda ja ik kan veel vertellen maar en foto is miss wel veel leuker
en vind je m wat? is een knapperd toch!
Vrijdag mogen we m ophalen dan is ie 8 weekjes. Zijn stamboom naam is Famous Falcon en wij hebben hem gister omgetovert tot Odin. We hebben hem nu pas 2 keer gezien omdat ik het nestje pas ondekte toen ze al 5weekjes oud waren

onze geplande vakantie ging niet door en toen besloot ik dat we tijd hadden voor een pup. eig wou ik een oudduitse herder (wat rustiger bij jola haha) maar die nestjes waren allemaal wat laat in de zomer toen was ik wat aan t surfen en pupjes aan t kijken en kwam ik dit nestje tegen en was meteen verkocht! mijn vriend in zijn nopjes want die vind oudduitse herder maar lelijk en wou eig zoiezo een aussie dus op de voorwaarde dat hij lekker met hem op behendigheid gaat als ie zover is. Is het toch een aussie geworden. We zijn helemaal in onze nopjes! Haha ik moest wel lachen gister we hadden m met 6 weken voor het eerst gezien toen was ie heel rustig (moe dus haha) dus wij denken dat t een rustig pupje was. Toen kwamen we gister daar weer heel rustig tot ie t in zn bol kreeg haha ging ie al zijn broerdjes en zusjes terroriseren en als ze geen zin meer hadden blaffen als een gek.

toch niet zo rustig als ie zich voordeet hihi. Maar dat gaat wel goed komen heb met jola goed kunnen oefenen en jola zelf is ook heel streng.