Dat gejank van die hond is hartverscheurend......

http://www.youtube.com/watch?v=44QIiWQ0gks&NR=1
Moderator: moderatorteam
Joh, je bent zelf een engerd! Ga toch weg! :N:Wil de hond schreef:Jij ziet jezelf al helemaal vechten met die slang hé?![]()
Eng mens, wat ben ik blij dat ik lekker ver bij je uit de buurt woon.
iones schreef:Die slang was er aan gegaan bij mij! Ik heb altijd een jagersmes bij me. Snij ik strotouwtjes en van alles mee door. Ik had hem in de kop van de slang gestoken.
IK zou het altijd proberen. Nee heb je. Ja kun je krijgen.tineke schreef:iones schreef:Die slang was er aan gegaan bij mij! Ik heb altijd een jagersmes bij me. Snij ik strotouwtjes en van alles mee door. Ik had hem in de kop van de slang gestoken.
Natuurlijk![]()
![]()
![]()
Nou,Met een mes tegen een anaconda maak je geen schijn van kans.
Tja, en als het mij vraagt horen we daar dus ook totaal niet thuis...En wat betreft, met een hond de natuur in trekken.... Misschien zitten die mensen met hun hond in het leefgebied van slangen. Mensen doen dat. Het leefgebied van dieren intrekken.
Nakisha schreef:Tja, en als het mij vraagt horen we daar dus ook totaal niet thuis...En wat betreft, met een hond de natuur in trekken.... Misschien zitten die mensen met hun hond in het leefgebied van slangen. Mensen doen dat. Het leefgebied van dieren intrekken.Als je daar intrekt en een slang sloopt die je hond aanvalt, kan je heel wat wildlife gaan slopen, vrees ik.
Mensen moesten de wilde dieren wat meer eigen ruimte bieden...
Het heeft geen zin om een wurgslang met een mes te steken. Sterker nog: Hij zal dan alleen nog maar meer kracht zetten om de prooi te wurgen. Ik heb ooit eens een docu gezien op Animal Planet hierover.iones schreef:Die slang was er aan gegaan bij mij! Ik heb altijd een jagersmes bij me. Snij ik strotouwtjes en van alles mee door. Ik had hem in de kop van de slang gestoken.
Ja, het is gewoon zo, maar het wordt wel steeds erger.yamie schreef:Nakisha schreef:Tja, en als het mij vraagt horen we daar dus ook totaal niet thuis...En wat betreft, met een hond de natuur in trekken.... Misschien zitten die mensen met hun hond in het leefgebied van slangen. Mensen doen dat. Het leefgebied van dieren intrekken.Als je daar intrekt en een slang sloopt die je hond aanvalt, kan je heel wat wildlife gaan slopen, vrees ik.
Mensen moesten de wilde dieren wat meer eigen ruimte bieden...
uh jaja, dit was in brazilie, geen idee waar hoor, maar daar moeten mensen ook wonen, dat er door het wonen van mensen, ook wilde dieren in hun leefomgeving zijn, dat is gewoon zo..
wie heeft het nou over ergens intrekken, alsof mensen altijd zoveel keus hebben![]()
en ja er liep een tweede hond bij, die liep op dat moment geen enkel gevaar, iig geen levensgevaar, de anaconda was nl al druk bezig met iets anders , en het is nou geen dier, dat zodra het los is, als een wilde kat ergens anders op duikt.
Eens. De natuur heeft gewoon voldoende ruimte nodig, anders zullen soorten uitsterven....iones schreef:Ik zie overigens weinig verschil met mensen die de leefwereld van dieren indringen als mensen die zich land toeeigenen van inboorlingen. Het deugt gewoon geen van tweeen.
Mensen kunnen gewoon ervoor kiezen op hun eigen leefgebied te blijven en dat van de dieren aan de dieren te laten. Maar ja, mensen fokken als konijnen en er komen er steeds meer. En dan te bedenken wat een belachelijke reacties je krijgt van mensen als je zegt geen kinderen te willen..... Moet je zien wat de mensheid allemaal aanricht in de wereld.
Ik gok zomaar dat ze alle handen die ze hadden, konden gebruiken, en dat ze dus geen mankracht hadden om die andere hond weg te halenduitse herder schreef:(...)snap ook niet dat ze die andere hond zo erbij laten