Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
GRAAG BIED IK U AAN OP EEN KANS VOOR DE WACHTLIJST
DAAR IK DEZE HONDJES UIT AMERIKA LAAT OVERKOMEN KAN HET EEN WACHTLIJST ZIJN VAN MAXIMAAL EEN HALF JAAR
MAAR DAN HEEFT U OOK WAT
Ja ja, alle pups zijn verkocht voor € 2500
Ariane, Bibi, Nikita*, Barney* en Prins*.
Als we geen dagen toe kunnen voegen aan het leven moeten we leven toevoegen aan de dagen. Heaven can wait.
DAAR IK DEZE HONDJES UIT AMERIKA LAAT OVERKOMEN KAN HET EEN WACHTLIJST ZIJN VAN MAXIMAAL EEN HALF JAAR
MAAR DAN HEEFT U OOK WAT
Het zal mij echt niets verbazen als er mensen zijn die daar intrappen en 2500 voor zo`n pup neertellen , hoor.
Het is een vrij onbekend ras en het merendeel van de fokkers heeft geen website.
Afbeelding verwijderd door moderator ivm foutmelding ~ Vaarwel, mijn mooie meisje! Je bent voor altijd in ons hart! ~ (met dank aan Desi)
MAAR DAN HEEFT U OOK WAT
Het zal mij echt niets verbazen als er mensen zijn die daar intrappen en 2500 voor zo`n pup neertellen , hoor.
Het is een vrij onbekend ras en het merendeel van de fokkers heeft geen website.
Dat meen je niet :N:
Wat een geld, maar dan heb je ook wat
Als we geen dagen toe kunnen voegen aan het leven moeten we leven toevoegen aan de dagen. Heaven can wait.
MAAR DAN HEEFT U OOK WAT
Idd een pup met een " kleurtje " waar je in Amerika maar 300-500 USD voor betaald
Afbeelding verwijderd door moderator ivm foutmelding ~ Vaarwel, mijn mooie meisje! Je bent voor altijd in ons hart! ~ (met dank aan Desi)
Ja, je kunt de raarste dingen meemaken op MP.
zo heb ik eens een heel bijzondere dwerg Duitse herderpup aangeprezen zien worden! Dit is een ernstige aandoening met vaak een hoop ellende.
Idd een pup met een " kleurtje " waar je in Amerika maar 300-500 USD voor betaald
Toch maar eens met Jagger gaan fokken.
Zet ik hem op een merle teef, moet jij eens kijken wat daar voor bijzondere kleurtjes uitkomen.
Ben ik in no time binnen
Ariane schreef:
Toch maar eens met Jagger gaan fokken.
Zet ik hem op een merle teef, moet jij eens kijken wat daar voor bijzondere kleurtjes uitkomen.
Ben ik in no time binnen
Daar kun je nu wel mee lachen, maar als jij Jagger op een zwarte merle teef zet met foto's van de ouders dan weet ik zeker dat je zal schrikken van de aanvragen voor pups. Dat is natuurlijk best erg maar jij bent ook voor Jagger gevallen en ik denk dat er best wat mensen zijn die zo'n tekkeltje met wit wel een leuke gadget vinden hoor. Is beter dan helemaal bruin als je iets aparts wil toch?