Zo ja, ik ben erg nieuwschierig naar hoe het er uit ziet, en hoe jullie ze hebben gemaakt...
Groetjes..

Moderator: moderatorteam
Geweldig filmpjeRenske schreef:Zoiets bedoel je?
Vind ik ookSita schreef:Geweldig filmpjeRenske schreef:Zoiets bedoel je?
Die is gaaf!!! Helaas heb ik alleen niet zoveel kinderenRenske schreef:Zoiets bedoel je?
_Do_ schreef:Ik heb zelf mijn toestellen gemaakt.
Ik heb 5 hoogte sprongen, een breedte sprong en een band. Tunnel heb ik twee kinder tunnels bij Ikea gekocht en aan elkaar genaaid, alleen past er max een hond door met schoft van 55 cm.
Heb ook zelf een slurf gemaakt, van een klein tunneltje en een hele grote lap stof.
Ik heb foto's van de sprongen niet van de band, kan m zo voor je maken.
En mijn paaltjes zijn gewoon weiland paaltjes. Heb een touwtje gemaakt met om de 60 cm een kleurtje, zodat ik niet elke keer hoe uit te meten.
die paaltjes kun je gewoon kopen in een boerenbond of wellkoop winkel bij jou in de buurt of een winkel die spullen voor de agrarische sector heeft ook evt te bestellen via internetchanti schreef:_Do_ schreef:Ik heb zelf mijn toestellen gemaakt.
Ik heb 5 hoogte sprongen, een breedte sprong en een band. Tunnel heb ik twee kinder tunnels bij Ikea gekocht en aan elkaar genaaid, alleen past er max een hond door met schoft van 55 cm.
Heb ook zelf een slurf gemaakt, van een klein tunneltje en een hele grote lap stof.
Ik heb foto's van de sprongen niet van de band, kan m zo voor je maken.
En mijn paaltjes zijn gewoon weiland paaltjes. Heb een touwtje gemaakt met om de 60 cm een kleurtje, zodat ik niet elke keer hoe uit te meten.
Ziet er goed uit!
Waar koop je die weiland paaltjes?
Ik ben wel heel benieuwd hoe je die sprongen precies hebt gemaakt...
Ik heb ook een oude brommerband. En die heb ik geschilderd en dan van hout een frame gemaakt.Cathy schreef:Voor een band ga je naar een motorzaak
Daar haal je een afgekeurde band, die band is namelijk precies de goede grote
Zo'n band kost vaak niks omdat ze die anders toch weg moeten gooien en afvoer kosten moeten betalen
Hoe je er een frame omheen maakt ben ik zelf nog aan het uitvogelen
Dit is dus een motorband
Denk er wel aan dat de toestellen ligt zijn, dat als je hond er tegen aan springt dat het toestel omvalt, dit om blessures te verkomen.massam schreef:mijn manlief heeft een lasapparaat en zoekt steeds dingetjes om te lassen, die zet ik ook aan het werk!
Haha, heb je er een of twee gekocht?massam schreef:de ikea slurf is binnen!!!
Als je meer wilt weten roep maar.chanti schreef:Bedankt voor de voorbeelden! Hier kan ik wel wat mee...