Ga nu elke ochtend een half uur fietsen met Sóley en ook weer meer wandelen.
Leuk voor de honden en hopelijk ook goed om weer 'ns wat kilo's kwijt te raken.
Moderator: moderatorteam

Haha het gaat in eerste instantie ook om de honden.Irisz schreef:Heel veel succes. Het begin is er in ieder geval!![]()
De hondjes zullen het ook wel fijn vinden dat het baasjes wat kilootjes kwijt wil.
hopelijk, maar je woont in elkgeval ruim, dus zou kunnen, liep Sóley wel los en (dus) op zachtere ondergrond, want zo hard rennen op bestrating/asfalt is niet optimaal voor haar spieren en pezenIneke schreef:Haha het gaat in eerste instantie ook om de honden.Irisz schreef:Heel veel succes. Het begin is er in ieder geval!![]()
De hondjes zullen het ook wel fijn vinden dat het baasjes wat kilootjes kwijt wil.![]()
Voor mij is het eventueel afvallen een leuke bijkomstigheid.
Vandaag met de (harde) wind mee gefietst, Sóley KEIHARD rennend naast me, heerlijk!
Heb haar daarna maar even rustig uit laten stappen, ze was flink moe toen we eenmaal thuis waren.
Ik ook.![]()
Ik weet.crutz schreef:hopelijk, maar je woont in elkgeval ruim, dus zou kunnen, liep Sóley wel los en (dus) op zachtere ondergrond, want zo hard rennen op bestrating/asfalt is niet optimaal voor haar spieren en pezenIneke schreef:Haha het gaat in eerste instantie ook om de honden.Irisz schreef:Heel veel succes. Het begin is er in ieder geval!![]()
De hondjes zullen het ook wel fijn vinden dat het baasjes wat kilootjes kwijt wil.![]()
Voor mij is het eventueel afvallen een leuke bijkomstigheid.
Vandaag met de (harde) wind mee gefietst, Sóley KEIHARD rennend naast me, heerlijk!
Heb haar daarna maar even rustig uit laten stappen, ze was flink moe toen we eenmaal thuis waren.
Ik ook.![]()
EN
als het je gaat om conditioneel voor haar op te bouwen, is draven naast de fiets vele malen effectiever....
Nou ik dacht je vreet me gelijk op hoor...crutz schreef:dan is t goed, t was maar een tip