Maar goed, eerst 22 Aug VZH examen :N: Ik heb nog nooit eerder examen gelopen

Moderator: moderatorteam
ok, je daar heb je gelijk in, daarom vraag ik het ook. er wordt idd vaak een beetje licht over gesproken zo van '' oh ik moet nog wel ff VZH doen '' vandaar...blondie schreef:Succes met je VZH!!! Leuke foto's van een rottie die er zin an heeft!!!
En VZH wordt soms een beetje licht over gedaan.. maar is het begin van het verdere appel gedeelte bij de ipo, je bent daar gewoon flink voor aan aan het trainen omdat bij het vervolg ook dezelfde routines dienen te worden uitgevoerd met de hond je kunt het er maar beter gelijk goed in hebben zitten toch
Ik train daar niet op, fax staat al meer dan een maand VZH klaarfrank1985 schreef:is dat nou moeilijk dat VZH, of meer een formaliteit.....
trainen jullie daar veel op ?
Hier eh.. haal ik ook alles altijd door elkaar.. ik ben in de sport begonnen met een IPO III hond.. dus ik moest al alles doen met de training omdat de hond dat kon...maart schreef:Ik train daar niet op, fax staat al meer dan een maand VZH klaarfrank1985 schreef:is dat nou moeilijk dat VZH, of meer een formaliteit.....
trainen jullie daar veel op ?Ik train trouwens ook niet op IPO1/2 maar meteen voor een 3.
Zo kent hij de beginselen van de vooruit al, 'af' uit looppas, 'sta' begint te komen etc...
Speuren idem, maar daar is niet zoveel verschil in, behalve het aantal hoeken en lengte (en voor een eentje mag je het zelf leggen)
Pakwerk idem, al is daar wat meer training voor nodig.