om een lang verhaal kort te maken dit is onze Sanja

Moderator: moderatorteam

omdat een dd een grotere kans op een maagtorsie en hartstilstand heeft en onze eerste dog een torsie gehad heeft en osi ook toen ze 5 was, die ze dan goddank overleefde en Elmo verloren we aan een hartstilstand. ze hebben een super karakter en in mijn hart blijft het altijd mijn ras maar ik loop al vanaf 1992 op mijn tenen als ze maar even wat onrustig zijn omdat mijn angst zo groot is. vandaar dat we een ander ras besloten, wat natuuurlijk geen garantie geeft dat een ander ras fluitend 12 word maar die overdreven angst ben ik wel kwijtJob schreef:Gefeliciteerd en heel veel geluk met haar.
Waarom niet opnieuw een dd?

dat kan ik goed begrijpen,Elmo schreef:omdat een dd een grotere kans op een maagtorsie en hartstilstand heeft en onze eerste dog een torsie gehad heeft en osi ook toen ze 5 was, die ze dan goddank overleefde en Elmo verloren we aan een hartstilstand. ze hebben een super karakter en in mijn hart blijft het altijd mijn ras maar ik loop al vanaf 1992 op mijn tenen als ze maar even wat onrustig zijn omdat mijn angst zo groot is. vandaar dat we een ander ras besloten, wat natuuurlijk geen garantie geeft dat een ander ras fluitend 12 word maar die overdreven angst ben ik wel kwijtJob schreef:Gefeliciteerd en heel veel geluk met haar.
Waarom niet opnieuw een dd?