Marjoleine schreef:Pablo, chihuahua, 20 maanden, reu.
Gestrekt, kortharig reutje dat wat ontoegankelijk oogt en een wat afstandelijke uitdrukking toont.
De bovenbelijning is licht oplopend en zag ik graag strakker en vloeiender.
Vrij sterk opgetrokken onderbelijning.
Mooi typisch hoofdje met een ronde schedel, een vrij diepe stop en een fijn gebouwde en mooi droge voorsnuit. Het oor is correct aangezet en de pigmentatie is prima.
Mooie lange hals, goed geplaatste schouder en normaal gehoekte voorhand. De voorborst is duidelijk zichtbaar. Ribben tonen goede welving. Het front is prima ontwikkeld, de voorbenen zijn recht maar de linkervoorvoer draait vanuit de pols wat uit.
De hond toont vrij lange nagels (loopt wellicht veel op gras?), die korter zouden mogen.
De rugbelijning is oplopend en gaat over in een duidelijk te sterk hellend bekken. De hond staat achter ondergeschoven als gevolg hiervan en toont weinig kniehoeking. Zeer matige hakhoeking. De staart is correct aangezet en gedragen.
Door het hellende bekken zal de hond weinig stuwen achter. Het is te verwachten dat door de bouw de hond geneigd zal zijn voor licht te steppen (de voorbenen wat op te gooien).
Voorkant (Krijg het niet voor elkaar dat hij me aankijkt..)
Zijkant:
Andere zijkant:
Ster topic:
Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
Keuring Pablo, chihuahua, 20 maanden, reu
Moderator: moderatorteam
- cloris
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Dogo Argentino en de Portugese Keizerhond
- Aantal honden: 1
Keuring Pablo, chihuahua, 20 maanden, reu
-
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Chihuahua
Re: Keuring Pablo, chihuahua, 20 maanden, reu
Wat een schatje. Hij lijkt heel veel op de mijne. Alleen heeft de mijne half lang haar. Persoonlijk vind ik Pablo er heel goed uitzien echt een knap mannetje
- Pablo
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Chihuahua & Bull Terrier
Re: Keuring Pablo, chihuahua, 20 maanden, reu
Dankjewel Marjoleine! Super!
Leuk om te lezen!
Hij heeft een bloedhekel aan foto's, en deze foto's waren nogal gedwongen dus dan krijgt ie zo'n ''zielige'' uitdrukking met de oren in de nek haha.
(Zijn nagels waren daar idd erg lang ja.. Zijn inmiddels alweer netjes bijgeknipt door de trimsalon)
Grappig, dat wat er staat over de voorbenen wat op gooien, dat vind ik hem idd wel een beetje doen, soort van huppelen.
Nou, nogmaals bedankt, erg leuk!
Leuk om te lezen!
Hij heeft een bloedhekel aan foto's, en deze foto's waren nogal gedwongen dus dan krijgt ie zo'n ''zielige'' uitdrukking met de oren in de nek haha.
(Zijn nagels waren daar idd erg lang ja.. Zijn inmiddels alweer netjes bijgeknipt door de trimsalon)
Grappig, dat wat er staat over de voorbenen wat op gooien, dat vind ik hem idd wel een beetje doen, soort van huppelen.
Nou, nogmaals bedankt, erg leuk!