smoekie schreef:"verbeter de wereld begin bij jezelf"Maryanne schreef:Pfffff, het zal beter zijn als de mensheid zelf eens gaat ophouden met zeiken.
Ster topic:
Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
Hondenbelasting voor reuen hoger…..
Moderator: moderatorteam
- Maryanne
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Jack Russell Terriers, Vizsla
- Aantal honden: 12
- Contacteer:
Re: Hondenbelasting voor reuen hoger…..
- smoekie
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): JH
- Aantal honden: 2
Maryanne schreef:Laat hanen kraaien en koeien loeien en smoek zich met zichzelf bemoeien..
Maryanne kan rijmen en dichten zonder haar hemd op te lichten
(eentje uit de ouwe doos
Ik heb meer vertrouwen in vier poten en een staart dan in twee benen en een uitgestoken hand.
- Maryanne
- Zeer actief
- Contacteer:
- smoekie
- Zeer actief
Kheb me even vergist
Je hebt wel humor

Je hebt wel humor
Ik heb meer vertrouwen in vier poten en een staart dan in twee benen en een uitgestoken hand.
- Maryanne
- Zeer actief
- Contacteer:
Nou en of ik dat hebsmoekie schreef:Kheb me even vergist![]()
Je hebt wel humor![]()
- smoekie
- Zeer actief
Maryanne schreef:Nou en of ik dat hebsmoekie schreef:Kheb me even vergist![]()
Je hebt wel humor![]()
Weer wat geleerd
- iones
- Zeer actief
Niet om het een of ander maar er wordt écht zo gedacht bij de gemeentes hoor! Dit is de enige reden om hondenbelasting te heffen, want er wordt zelden iets voor terug gedaan.Madison schreef:Alsof we potverdriedubbeltjes nog niet genoeg belasting betalen. Volgens mij gaat het gewoon zo: 'Jongens, we komen geld tekort, want we hebben teveel in onze eigen zak en vriendjespolitiek gestoken! Welk potje zullen we nu eens verhogen?'. Nadenkende blikken. 'Ja, ach, de hondeneigenaren maar, want die betalen nog niet genoeg.' En in sommige gebieden zijn er niet eens fatsoenlijke hondenuitlaatplekken of losloopgebieden. Kan me hier zo kwaad over maken. Nederlandse rot politiek.
'Het lot van de dieren is bezegeld door de onverschilligheid van velen, in combinatie met de daadwerkelijke haat van weinigen
-
mari-anne
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Zwitserse witte herder
- Aantal honden: 1
Als reutjes meer belasting moeten betalen vind ik dat er ook mannenbelasting moet worden betaald

- iones
- Zeer actief
Het is wel zo dat mannen meer voor overlast zorgen in de maatschappij dan vrouwen.... 
'Het lot van de dieren is bezegeld door de onverschilligheid van velen, in combinatie met de daadwerkelijke haat van weinigen
- Frenk
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): xLhasa-ShihTzu
En deze 'wijsheid' baseer je op? En is dat dan voor of nadat er naar de inbreng gekeken is?iones schreef:Het is wel zo dat mannen meer voor overlast zorgen in de maatschappij dan vrouwen....

- iones
- Zeer actief
Die wijsheid baseer ik op het feit dat er in de gevangenissen meer mannen dan vrouwen zitten.Frenk schreef:En deze 'wijsheid' baseer je op? En is dat dan voor of nadat er naar de inbreng gekeken is?iones schreef:Het is wel zo dat mannen meer voor overlast zorgen in de maatschappij dan vrouwen....
-
Brigitte
- Zeer actief
Nou en die duiven en meeuwen die mijn auto vol schijten, hoor je ze ook niet overPablo schreef:Vreemd hoor, wat dacht je eigenlijk van katten? Veel katten lopen ook los op straat, en poepen en plassen buiten, maar daar hoor je ze nooit over
- Frenk
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): xLhasa-ShihTzu
En dat tweede stukje?iones schreef:Die wijsheid baseer ik op het feit dat er in de gevangenissen meer mannen dan vrouwen zitten.Frenk schreef:En deze 'wijsheid' baseer je op? En is dat dan voor of nadat er naar de inbreng gekeken is?iones schreef:Het is wel zo dat mannen meer voor overlast zorgen in de maatschappij dan vrouwen....

- Jaap*
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Jachthonden
- Aantal honden: 1
Volgens een onderzoek onder viva lezers?iones schreef:Het is wel zo dat mannen meer voor overlast zorgen in de maatschappij dan vrouwen....
Twee honden, 't waren hele nette, hechtten zeer aan het fatsoen.
Ze gingen eerst een boom opzetten, om aldaar hun plas te doen.
Ze gingen eerst een boom opzetten, om aldaar hun plas te doen.
- Zee
- Actief
- Mijn ras(sen): Lagotto Romagnolo
Ze hebben serieus eens overwogen om ook op katten belasting te gaan heffen...Pablo schreef:Vreemd hoor, wat dacht je eigenlijk van katten? Veel katten lopen ook los op straat, en poepen en plassen buiten, maar daar hoor je ze nooit over
Maar dat kon niet omdat die vaak zelfstandig door de straten liepen en dan konden de mensen veel te gemakkelijk onder de belasting uit, ( ofzoiets dergelijks onzinnigs...)

- iones
- Zeer actief
Die wijsheid baseer ik op het feit dat er in de gevangenissen meer mannen dan vrouwen zitten.[/quote]Frenk schreef:[En deze 'wijsheid' baseer je op? En is dat dan voor of nadat er naar de inbreng gekeken is?
En dat tweede stukje?[/quote]
Weet ik niet. Zeg jij het maar.
- smoekie
- Zeer actief
Zee schreef:Ze hebben serieus eens overwogen om ook op katten belasting te gaan heffen...Pablo schreef:Vreemd hoor, wat dacht je eigenlijk van katten? Veel katten lopen ook los op straat, en poepen en plassen buiten, maar daar hoor je ze nooit over![]()
Maar dat kon niet omdat die vaak zelfstandig door de straten liepen en dan konden de mensen veel te gemakkelijk onder de belasting uit, ( ofzoiets dergelijks onzinnigs...)
Waarom
Persoonlijk zie ik geen reden waarom een eigenaar van een hond belasting moet betalen, en een eigenaar van een kat niet
Je moet als eigenaar van een hond ook zelf aangeven dat je in bezit bent van. Lijkt me dat dat met katten net zo goed kan. En de 1 geeft het wel aan, en de ander niet
Edit:
iones schreef:Die wijsheid baseer ik op het feit dat er in de gevangenissen meer mannen dan vrouwen zitten.Frenk schreef:[En deze 'wijsheid' baseer je op? En is dat dan voor of nadat er naar de inbreng gekeken is?
iones schreef:Weet ik niet. Zeg jij het maar.Frenk schreef:En dat tweede stukje?