Hier wat foto´s

Moderator: moderatorteam

Oh wat leuk nog een KenzoDemi schreef:Ik heb geen idee wat voor rassen erin zitten, maar wil wel even zeggen dat hij een erg mooie naam heeft en net zoals mijn Kenzo een prachtige man is![]()
Denise. schreef:Oh wat leuk nog een KenzoDemi schreef:Ik heb geen idee wat voor rassen erin zitten, maar wil wel even zeggen dat hij een erg mooie naam heeft en net zoals mijn Kenzo een prachtige man is![]()
![]()
En Kenzo´s zijn gewoon prachtig![]()
Die naam is ook niet voor iedere hond weggelegd
sirene schreef:Zeker weten een American Akita kruising. Maar met wat... ?
Iets atletisch iig met een vrij lange hals. Hoe oud is hij en is hij nog intact ?
Ik denk wel met iets anders uit groep V. Een mooie werkhusky ofzo.
Echt een leuke, mooie hond zeg!
sirene schreef:Zeker weten een American Akita kruising. Maar met wat... ?
Iets atletisch iig met een vrij lange hals. Hoe oud is hij en is hij nog intact ?
Ik denk wel met iets anders uit groep V. Een mooie werkhusky ofzo.
Echt een leuke, mooie hond zeg!

Emma schreef:hij is toch behoorlijk kortharig.american akito`s zijn toch niet kortharig?? en husky en border collie ook niet.
japanse akita (inu) hebben toch ook wel wat meer vacht??
ik denk een kruising met een slanke kortharige ehhh. . . .
Je hebt zeker wel kortharige border collie hoor. Je ziet ze misschien niet zo veel, maar ze zijn er vollop!Emma schreef:hij is toch behoorlijk kortharig.american akito`s zijn toch niet kortharig?? en husky en border collie ook niet.

hmm dus dan zou bordercollie inderdaad ook nog kunnen, hij is inderdaad erg slim en wil ook wel wat doen maar dan moet het idd wel wat opleverengyanty schreef:Je hebt zeker wel kortharige border collie hoor. Je ziet ze misschien niet zo veel, maar ze zijn er vollop!Emma schreef:hij is toch behoorlijk kortharig.american akito`s zijn toch niet kortharig?? en husky en border collie ook niet.
En oh ja lang niet alle border zijn druk hoor en willen graag werken. Zeker bij kruizingen vervlakt juist dat gedeelte van de border. Ze zijn vaak wel slim en willen best wat leuks doen, maar moeten daar vaak maar net het nut van in zien. Je ziet hier namelijk veel kruizing border collie met stabij.
Ik vind het inderdaad een prachtige hond! Wat een schoonheid!Ik zie er ook heel duidelijk die akitukop er wel in. Ander gedeelte blijft een grote vraag denk ik en wordt misschien duidelijker als hij ouder is. Iets herdersachtigs zou kunnen, maar is gewoon nog moeilijk te zien met 8 maanden!
(misschien voor het kruizingsverhaal nog leuk om er bij te vertellen. Mensen zien in Kay ook heel vaak een husky of iets dergelijks. Moet zeggen dat hij als klein puppje ook wel wat huskyachtig aandeed. Nu vind ik dat echt niet meer, maar er zijn nog veel mensen die het er in zien en niet geloven dat Kay een rasechte border is.)

Denise. schreef:Luisteren jouw husky's goed? Ik vind dat veel mensen negatief praten over husky's en malamutes, dat ze niet los kunnen lopen etc. Nou denk ik dat dat wel degelijk mogelijk is maar je zal gewoon wat meer geduld moeten hebben en heeel veel rodiworst moeten inslaan
Wij hebben inderdaad een tijdje een malamute x husky kruising in huis gehad, en er was gezegd dat hij absoluut niet los kon! :N:Nuyvilaq schreef: Ohw hou op ! Dat is echt mijn stokpaardje geworden in de afgelopen jaren, iedereen die maar klakkeloos gelooft dat husky's niet los kunnen lopen![]()
Het is natuurlijk ook veel makkelijker om dat te geloven, hoef je er niks aan te doen ook![]()
Het kan wel, echt waar ja het zal best meer moeite kosten als met een herder bv maar het kan echt....hier loopt alles los (staan wel foto's in de fotohoek geloof ik, en een filmpje, het hondenfluitje) niet in een woonwijk ofzo hoor maar bos/strand/park gaat alles gewoon lekker los....![]()
rodiworst/kaas/knakworst en frolic
Ja zo denk ik er ook overNuyvilaq schreef:Tuurlijk wel de aanhouder wint hoorer zijn natuurlijk altijd uitzonderingen maar denk dat je dat met elk ras wel hebt....iig niet geschoten is altijd mis
DankuNuyvilaq schreef:doe je goed
Dacht ik ook aan. Hijs wel super zeg.sirene schreef:Zeker weten een American Akita kruising. Maar met wat... ?
Een mooie werkhusky ofzo.
BedanktLéonieHonden schreef:Dacht ik ook aan. Hijs wel super zeg.sirene schreef:Zeker weten een American Akita kruising. Maar met wat... ?
Een mooie werkhusky ofzo.