Dit gaat echt door merg en been.
Ster topic:
Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
Liam is niet meer hier.....
Moderator: moderatorteam
- *Anita*
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): het Markiesje en border collie
- Aantal honden: 1
Re: Potdomme...nr 2 erover heen,blz 19
wat triest dat hij niet te bereiken is.
Voor altijd in mijn gedachte Pardoes en Harley

- Ariane
- Erelid
- Mijn ras(sen): Teckel
- Aantal honden: 0
Meid toch, wat vreselijk.
Ik zit hier in tranen te lezen en kijken en weet niet wat ik moet zeggen.....
Hele dikke knuffel voor jou en een voorzichtige voor Liam.

Ik zit hier in tranen te lezen en kijken en weet niet wat ik moet zeggen.....
Hele dikke knuffel voor jou en een voorzichtige voor Liam.
Ariane, Bibi, Nikita*, Barney* en Prins*.
Als we geen dagen toe kunnen voegen aan het leven moeten we leven toevoegen aan de dagen. Heaven can wait.
Als we geen dagen toe kunnen voegen aan het leven moeten we leven toevoegen aan de dagen. Heaven can wait.
- ranetje
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Griffon Korthals
Ach neeee
Hoe lang gaat dit achter elkaar door MJ?
- -Gaby-
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Louisiana Catahoula Leopard Dog, Tamaskan
- Aantal honden: 2
Och, wat vreselijk... Hij klinkt zo ontzettend moe op dat filmpje, maar kan niet stoppen. Het lijkt me afschuwelijk om je hond zo te moeten zien. Heel veel sterkte toegewenst, ik hoop dat ze nog wat voor Liam kunnen doen en dat het in elk geval niet te lang zo door gaat. 't Arme dier... Succes!
- MJ
- Zeer actief
- Aantal honden: 3
Continu....vanaf vanochtend bij de DA en tot nu . ik dacht net even dat het ophield maar nee...het gaat weer door.ranetje schreef:Ach neeee![]()
Heb net DA gebeld dat de onrust ondanks het donker en geen verdere prikkels nog steeds zo aanwezig is en Liam ook slecht/ niet bereikbaar is. Om 12 uur wordt er overleg gepleegd met Liams eigen DA die dan komt.
Ze zijn daar met 2 man en vanochtend was net de andere DA aanwezig.
Aan de ene kant hoop ik dat dit idd uit onrust komt en straks stopt..aan de andere kant gaan me de gedachte er door dat dit gewoon niet mag en ik iets anders moet gaan beslissen.
- M@scha
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Labraque
ik heb geen idee hoeveel beslissingsrichtingen er zijn maar ik denk wel dat je daar helaas nu aan moet beginnen ja, want het manneke kan zo niet blijven gaan...

- Maryanne
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Jack Russell Terriers, Vizsla
- Aantal honden: 12
- Contacteer:
Oh bah MJ wat lijkt me dat erg. Arme Liam
Ik snap goed dat je nu stuk zit, sterkte meis.
- fenneke
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): zwitserse witte herder en nu hûn
- MJ
- Zeer actief
Als het het syndroom weer is ...dan kost het tijd dat ie weer opknapt.massam schreef:ik heb geen idee hoeveel beslissingsrichtingen er zijn maar ik denk wel dat je daar helaas nu aan moet beginnen ja, want het manneke kan zo niet blijven gaan...
Als deze onrust paniek is ( Liam is een paniekvogeltje) dan moet het met een of andere medicatie overgaan.
ik heb wel die medicatie in huis ( voor als ie een paniekaanval heeft) maar de verwachting was dat zonder prikkels Liam wel rustig zou worden . Dit ken ik dus niet van hem. Het continu doorgaan. Wel met paniekaanvallen een gilletje maar niet dit.
Ik ga dus zometeen ook vragen wanneer ik teruggebeld wordt of ik zo'n tabletje nu geven kan. Ik ga dat nu alleen niet op eigen houtje doen .
Pijn ? Hij heeft een pijnstilling in injectievorm gehad. Dus lijkt me ook niet , toch ?
Verstandelijk denk ik dat als we de ( de hopelijke ) onrust weg hebben we weer een stap verder zijn.
Feit is wel dat dit niet veel langer door mag gaan.
Liam moet rustiger worden...weer bereikbaar worden...anders zie ik het verdomd zwaar in.
- Gordonsetter23
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Gordonsetter
- Contacteer:
Ik houd het niet droog bij het horen van het filmpje
Heel veel sterkte MJ en Liam
- Moos
- Zeer actief
- Kaiou
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Barbet
Oh, wat verschrikkelijk zielig om te horen......hij klinkt zo moe en van de wereld
Ik hoop dat je iets kalmerend mag geven, want zo is geen doen.
Voor Liam niet en voor jou niet
.
Ik hoop dat je iets kalmerend mag geven, want zo is geen doen.
Voor Liam niet en voor jou niet

- MJ
- Zeer actief
Ik ga ook niet zeggen hoe ik hier nu zit....stiekem dan hoor...Liam mag er niets van merken.Gordonsetter23 schreef:Ik houd het niet droog bij het horen van het filmpje![]()
iedereen bedankt voor de duimen, sterkte /beterschaps wensen en knuffels.
- Rea
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Amerikaanse cocker spaniels: Teun en Pien
Engelse cocker spaniels: Lot, Jet en Noor - Locatie: Den Bosch
- Contacteer:
Verdomme wat is dit balen.
Dit gaat je door merg en been, sterkte.
Dit gaat je door merg en been, sterkte.

- Rami
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Ik ben een allesvreter!
Wat hartverscheurend MJ.
Ik zou wel iets geven om 'm wat rustiger te krijgen (of vragen aan de da of je 'm wat mag geven).
Als je het zo hoort lijkt het er wel op alsof 'ie zelf niet helemaal weet wat 'ie doet, alsof het buiten zijn wil om gaat. Dat denk ik omdat het zo monotoon is en zo lang doorgaat.
Hopeloos zeg.
Ik zou wel iets geven om 'm wat rustiger te krijgen (of vragen aan de da of je 'm wat mag geven).
Als je het zo hoort lijkt het er wel op alsof 'ie zelf niet helemaal weet wat 'ie doet, alsof het buiten zijn wil om gaat. Dat denk ik omdat het zo monotoon is en zo lang doorgaat.
Hopeloos zeg.
- MJ
- Zeer actief
Ik schreef dat hierboven ook al dat ik ga vragen of ik dat tabletje mag gaan geven.Rami schreef:Wat hartverscheurend MJ.![]()
Hopeloos zeg.
Mijn eigen DA was vanochtend vrij en de andere DA ( wel zelfde praktijk) gaat haar nu inlichten over alles.
Liam is niet/ slecht bereikbaar....de indruk dat dit allemaal buiten hem omgaat heb ik idd ook.
Hij is er zelf niet bij en dat is ook iets wat me verontrust.
-
Fin
- Zeer actief
Misschien helpt het als je hem heel stevig vasthoudt, dus met steviger druk dan je normaal zou doen. Bij sommige dieren, bijv koeien, heeft dit automatisch een kalmerend effect.MJ schreef:Als het het syndroom weer is ...dan kost het tijd dat ie weer opknapt.massam schreef:ik heb geen idee hoeveel beslissingsrichtingen er zijn maar ik denk wel dat je daar helaas nu aan moet beginnen ja, want het manneke kan zo niet blijven gaan...
Als deze onrust paniek is ( Liam is een paniekvogeltje) dan moet het met een of andere medicatie overgaan.
ik heb wel die medicatie in huis ( voor als ie een paniekaanval heeft) maar de verwachting was dat zonder prikkels Liam wel rustig zou worden . Dit ken ik dus niet van hem. Het continu doorgaan. Wel met paniekaanvallen een gilletje maar niet dit.
Ik ga dus zometeen ook vragen wanneer ik teruggebeld wordt of ik zo'n tabletje nu geven kan. Ik ga dat nu alleen niet op eigen houtje doen .
Pijn ? Hij heeft een pijnstilling in injectievorm gehad. Dus lijkt me ook niet , toch ?
Verstandelijk denk ik dat als we de ( de hopelijke ) onrust weg hebben we weer een stap verder zijn.
Feit is wel dat dit niet veel langer door mag gaan.
Liam moet rustiger worden...weer bereikbaar worden...anders zie ik het verdomd zwaar in.
- MJ
- Zeer actief
Helaas werkt dat ook niet.....Liam gaat nog harder gillen dan . Ook na even volhouden met vasthouden.
Nu zit ik in het zicht, praat tegen hem... lees hardop wat jullie schrijven en wat ik tik zodat hij mijn stem hoort . Dan blijft het een beetje op hetzelfde...hij is ondertussen wel kapot-op...de ziel
Nu zit ik in het zicht, praat tegen hem... lees hardop wat jullie schrijven en wat ik tik zodat hij mijn stem hoort . Dan blijft het een beetje op hetzelfde...hij is ondertussen wel kapot-op...de ziel
- Rami
- Zeer actief
Ja, dat is idd verontrustend maar het zegt misschien (hopelijk) ook dat hij er verder niet zo veel weet van heeft. Dat hij geen pijn heeft of zich heel bewust heel beroerd voelt.MJ schreef:Ik schreef dat hierboven ook al dat ik ga vragen of ik dat tabletje mag gaan geven.Rami schreef:Wat hartverscheurend MJ.![]()
Hopeloos zeg.
Mijn eigen DA was vanochtend vrij en de andere DA ( wel zelfde praktijk) gaat haar nu inlichten over alles.
Liam is niet/ slecht bereikbaar....de indruk dat dit allemaal buiten hem omgaat heb ik idd ook.
Hij is er zelf niet bij en dat is ook iets wat me verontrust.
Het doet me denken aan hoe Bill een keer uit een narcose kwam. Ook janken en gillen. Vreselijk naar voor ons om aan te horen. Maar het was heel duidelijk dat hij zelf helemaal niet wist wat hij deed.
Op een of andere manier doet Liam (op het filmpje) me daar aan denken.
Maar naar, heel naar blijft het. Ik leef met je mee lieve MJ!
- M@scha
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Labraque
-
Fin
- Zeer actief
MJ schreef:Helaas werkt dat ook niet.....Liam gaat nog harder gillen dan . Ook na even volhouden met vasthouden.
- Rami
- Zeer actief
Nou, zeg dat.christo schreef:MJ schreef:Helaas werkt dat ook niet.....Liam gaat nog harder gillen dan . Ook na even volhouden met vasthouden.
Nu zit ik in het zicht, praat tegen hem... lees hardop wat jullie schrijven en wat ik tik zodat hij mijn stem hoort . Dan blijft het een beetje op hetzelfde...hij is ondertussen wel kapot-op...de ziel![]()
![]()
Als de da je niet belt, trek dan maar weer zelf aan de bel hoor, MJ. Dit moet niet te lang doorgaan. Dat trek je niet.
- Rataplan
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): asielhonden!
Ik weet niets te zeggen, als ik het filmpje zie kan ik alleen maar huilen..............Sorry daar heb je niets aan.......Ik stuur je heel veel positieve energie toe!
Obelix 6-5- 2004 - 13-6- 2009 Rataplan 7-4 1998- 18-3-2013 Forever may not be long enough for this love....
- Moniek B.
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Flatcoated en Golden Retriever
- Contacteer:
Wat afschuwelijk, ik heb het filmpje niet geopend want ik weet dat ik het niet droog hou..
Ik hoop dat er zo direct wel door de DA een knoop doorgehakt wordt en er actie wordt ondernomen om het manneke te helpen, desnoods in een soort van narcose brengen om hem even rust te geven die hij nodig heeft. Al weet ik natuurlijk helemaal niet of dat medisch gezien nu wel kan bij hem....
Heel veel sterkte MJ, voor Liam maar zeker net zoveel voor jezelf..
Ik hoop dat er zo direct wel door de DA een knoop doorgehakt wordt en er actie wordt ondernomen om het manneke te helpen, desnoods in een soort van narcose brengen om hem even rust te geven die hij nodig heeft. Al weet ik natuurlijk helemaal niet of dat medisch gezien nu wel kan bij hem....
Heel veel sterkte MJ, voor Liam maar zeker net zoveel voor jezelf..
- Hutsje
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): moddercockers
- ranetje
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Griffon Korthals
Die gedachte komt ook bij mij opMJ schreef:Continu....vanaf vanochtend bij de DA en tot nu . ik dacht net even dat het ophield maar nee...het gaat weer door.ranetje schreef:Ach neeee![]()
Heb net DA gebeld dat de onrust ondanks het donker en geen verdere prikkels nog steeds zo aanwezig is en Liam ook slecht/ niet bereikbaar is. Om 12 uur wordt er overleg gepleegd met Liams eigen DA die dan komt.
Ze zijn daar met 2 man en vanochtend was net de andere DA aanwezig.
Aan de ene kant hoop ik dat dit idd uit onrust komt en straks stopt..aan de andere kant gaan me de gedachte er door dat dit gewoon niet mag en ik iets anders moet gaan beslissen.![]()
Misschien dat nog wordt voorgesteld om hem gedurende een tijdje in slaap te houden...........
Ik zou niet weten welke beslissing ik in dat geval zou nemen
Sterkte
- Tamara/Bayko
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Vlinderhondje (Epagneul Nain Continental Papillon)
Wat heftig, Marie-Jose
Ik word al erg verdrietig bij het zien van het filmpje, hoe moet het dan wel niet voor jou zijn om je lieve mannetje zo mee te maken. Dit is echt knap waardeloos. Sterkte.
- jip007
- Erelid
- Mijn ras(sen): naakthonden .
- Aantal honden: 4
ach vreselijk zielig dat filmpje , Lance lag toen ook zo te gillen maar dan van de pijn. De andere honden huilde met hem mee , vreselijk triest dit 

Knuffies van Flirtje, Sophietje, Pommelien en Splinter.
- thom
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Portugees 'straatschoffie'.
- Contacteer:
Wat ontzettend verdrietig allemaal....
Kreeg het ondanks de hitte ijskoud van het filmpje, wat vreselijk.....
Kreeg het ondanks de hitte ijskoud van het filmpje, wat vreselijk.....

- marian*
- Erelid
- Mijn ras(sen): Drentsche Patrijshond
- Contacteer:
Ik kan weinig zien,maar het geluid gaat me door merg en been 

Uit het oog maar nooit uit het hart
Max 24/8/'94-11-4-'11,Bente 27/4/'99-23/11/'10