Ster topic:
Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
Mechelen
Moderator: moderatorteam
- Asterix
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Een Spaanse kleine mix en een Poolse ex-zwerver
- Aantal honden: 2
Re: Mechelen
Ik heb net gemaild met de mijnheer die er over gaat. Hoop dat ik mij nog kan inschrijven. Sluitingsdatum was gisteren.
Neem aan dat jij er op zaterdag bent?
-
- Actief
je kan nog via internet tot en met vandaag inschrijven voor mechelen.
http://www.doglle.com/" onclick="window.open(this.href);return false;
http://www.doglle.com/" onclick="window.open(this.href);return false;
-
- Zeer actief
Ja, wij zijn er zaterdag de 22steCleo schreef:Ik heb net gemaild met de mijnheer die er over gaat. Hoop dat ik mij nog kan inschrijven. Sluitingsdatum was gisteren.

- Asterix
- Zeer actief
LeukBrigitte schreef:Ja, wij zijn er zaterdag de 22steCleo schreef:Ik heb net gemaild met de mijnheer die er over gaat. Hoop dat ik mij nog kan inschrijven. Sluitingsdatum was gisteren.

-
- Zeer actief
Ik ben met Alano een keer geweest en toen waren er idd benches, dit keer had de fokster van Buffel al gezegt benches vrij te houden dus ik neem aan dat ze er nu ook zijn maar helemaal zeker weten weet ik het niet omdat ik niet weet of die van hun zijn of je ze moet huren of dat je ze vrij kunt gebruiken. Kan het aan haar wel even vragen als je wilt.
- Asterix
- Zeer actief
Als je dat zou willen doen, heel graag! Hahah, kan ze er ook niet eentje voor ons vrij houden 

-
- Zeer actief
Benches zijn vrij te gebruiken maar er zijn er 'maar' 300 beschikbaar dus wie het eerst komt wie het eerst maalt 

- Asterix
- Zeer actief
Dank je! Dat wordt dus om 8 uur door de bezoekersingang naar binnen ( 1 van ons) en naar een bench rennenBrigitte schreef:Benches zijn vrij te gebruiken maar er zijn er 'maar' 300 beschikbaar dus wie het eerst komt wie het eerst maalt
Kan je in Mechelen ook buiten nog lopen met de hond(en)?
-
- Zeer actief
Gister de inschrijving ontvangen, ben er benieuwd er zijn 48 Ca de Bou's aanwezig
het hoogste aantal wat ik met Alano heb meegemaakt was 7 honden. Ben vnl erg benieuwd naar wat de fokkers van Buffel van hem zullen vinden die hadden niets meer van hem gehoord sinds hij verkocht was behalve dat het een onhandelbare rothond zou zijn.

- Asterix
- Zeer actief
Hier ook de inschrijving ontvangen gisteren. Waar zie jij het aantal ingeschreven honden staan?
- Linsey
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): 4 leeuwhondjes (Kai, Dino, Lilly, Loekie)
- Aantal honden: 4
- Contacteer:
http://www.kvsr.be/Ingeschr%20honden%202009.htm" onclick="window.open(this.href);return false;
Voor de mensen die zaterdag gaan en een catalogus hebben dan, kan iemand voor mij dan eens kijken welke leeuwhondjes er in geschreven zijn? Er zijn er 3 ingeschreven, waarvan eentje van mij. Ben benieuwd of er nog meer reutjes zijn
Voor de mensen die zaterdag gaan en een catalogus hebben dan, kan iemand voor mij dan eens kijken welke leeuwhondjes er in geschreven zijn? Er zijn er 3 ingeschreven, waarvan eentje van mij. Ben benieuwd of er nog meer reutjes zijn

- Asterix
- Zeer actief
Heb je naam en geboortedatum?Linsey schreef:http://www.kvsr.be/Ingeschr%20honden%202009.htm
- Linsey
- Zeer actief
- Contacteer:
Mijn hond is Kai de la Maison Dominique in de open klas. Ben dus benieuwd of er nog meer reuen in eender welke klas zijn 

-
- Zeer actief
- Contacteer:
Brigitte schreef:Gister de inschrijving ontvangen, ben er benieuwd er zijn 48 Ca de Bou's aanwezighet hoogste aantal wat ik met Alano heb meegemaakt was 7 honden. Ben vnl erg benieuwd naar wat de fokkers van Buffel van hem zullen vinden die hadden niets meer van hem gehoord sinds hij verkocht was behalve dat het een onhandelbare rothond zou zijn.
Ik ben heel benieuwd wat de fokkers van hem vinden ,Want het is geen onhandelbare rothond ,

- Asterix
- Zeer actief
Oeps, lees het nu pas. Ik hoop dat ik tijd heb om bij de ring te kijken, zal mijn best doenLinsey schreef:Mijn hond is Kai de la Maison Dominique in de open klas. Ben dus benieuwd of er nog meer reuen in eender welke klas zijn

- Linsey
- Zeer actief
- Contacteer:
De leeuwhondjes zijn niet zaterdag. Ik bedoelde eigenlijk dat als iemand zaterdag gaat, dan heb je een catalogus en daar staan ook de honden van zondag in. De leeuwhondjes zijn zondag, dus ik was benieuwd welke leeuwhondjes er ingeschreven zijn voor zondag. Dus als iemand dat zaterdagavond hier kan zetten hoeveel reuen er nog zijn buiten Kai, dan weet ik waaraan we ons zondag moeten verwachten.Cleo schreef:Oeps, lees het nu pas. Ik hoop dat ik tijd heb om bij de ring te kijken, zal mijn best doenLinsey schreef:Mijn hond is Kai de la Maison Dominique in de open klas. Ben dus benieuwd of er nog meer reuen in eender welke klas zijnWeet je toevallig bij welke ring ik moet zijn?

- Asterix
- Zeer actief
Ah, okLinsey schreef:De leeuwhondjes zijn niet zaterdag. Ik bedoelde eigenlijk dat als iemand zaterdag gaat, dan heb je een catalogus en daar staan ook de honden van zondag in. De leeuwhondjes zijn zondag, dus ik was benieuwd welke leeuwhondjes er ingeschreven zijn voor zondag. Dus als iemand dat zaterdagavond hier kan zetten hoeveel reuen er nog zijn buiten Kai, dan weet ik waaraan we ons zondag moeten verwachten.Cleo schreef:Oeps, lees het nu pas. Ik hoop dat ik tijd heb om bij de ring te kijken, zal mijn best doenLinsey schreef:Mijn hond is Kai de la Maison Dominique in de open klas. Ben dus benieuwd of er nog meer reuen in eender welke klas zijnWeet je toevallig bij welke ring ik moet zijn?

- Asterix
- Zeer actief
Geen andere reuen. Er zijn slechts 2 leeuwhondjes ingeschreven. Beiden in de open klasse. Die van jou en een teef: Babouchka des Doux AngelotsLinsey schreef:Mijn hond is Kai de la Maison Dominique in de open klas. Ben dus benieuwd of er nog meer reuen in eender welke klas zijn
Laatst gewijzigd door Asterix op 22 aug 2009 19:40, 1 keer totaal gewijzigd.
- Asterix
- Zeer actief
Hoe is het gegaan Bri? Ik zag je hem voorbrengen maar moest snel weer naar mijn eigen stekkie een stuk verderop (ring 12) haha Ben nog wel later wezen zoeken maar kon geen Ca de Bou vinden, laat staan jouBrigitte schreef:Gister de inschrijving ontvangen, ben er benieuwd er zijn 48 Ca de Bou's aanwezighet hoogste aantal wat ik met Alano heb meegemaakt was 7 honden. Ben vnl erg benieuwd naar wat de fokkers van Buffel van hem zullen vinden die hadden niets meer van hem gehoord sinds hij verkocht was behalve dat het een onhandelbare rothond zou zijn.

-
- Zeer actief
Ze heeft geen Mopshondjes
Wat heeft Hummer gedaan?

Wat heeft Hummer gedaan?
- Linsey
- Zeer actief
- Contacteer:
BedanktCleo schreef:Geen andere reuen. Er zijn slechts 2 leeuwhondjes ingeschreven. Beiden in de open klasse. Die van jou en een teef: Babouchka des Doux AngelotsLinsey schreef:Mijn hond is Kai de la Maison Dominique in de open klas. Ben dus benieuwd of er nog meer reuen in eender welke klas zijn

- Asterix
- Zeer actief
Oeps, aangepastBrigitte schreef:Ze heeft geen Mopshondjes![]()
![]()
Wat heeft Hummer gedaan?

Met Hummer ging het niet goed

En Buffel? Fokker nog gezien of gesproken?

-
- Zeer actief
Oh wat jammer joh, ik zag jullie ook nog lopen en hij wordt echt prachtig.Cleo schreef:Oeps, aangepastBrigitte schreef:Ze heeft geen Mopshondjes![]()
![]()
Wat heeft Hummer gedaan?![]()
Met Hummer ging het niet goedHij ging doorlopend liggen waardoor de keurmeester hem niet goed kon zien. We liepen eerder tegen zijn telgang aan maar liet zijn gang nu mooi zien en keurmeester was daarvan onder de indruk. Degene die hem heeft voor gebracht heeft hemzelf terug getrokken. Geen beoordeling dus.
Buffel werd 5de van de 5 met een ZG maar ik had al voorspeld dat hij niet geplaatst zou worden, hij is erg mooi aan het worden alleen zijn snuit is gewoon heel erg smal en zijn onderbeet neemt niet normale proporties aanEn Buffel? Fokker nog gezien of gesproken?Volgens mij namen jullie het op tegen 4 anderen waarvan 1 een ander kleurtje had.

Maar voor de eerste keer heeft hij het wel netjes in de ring gedaan.
De fokkers heb ik heel lang mee staan kletsen en die hebben me een gratis pup aangeboden mocht Buffel er ooit niet meer zijn :sst:

Maar daar begin ik niet aan hoor. Vond het erg lief maar ik hoop van Buffel nog wel even te kunnen genieten en verder heb ik al een andere deal gemaakt met een fokker

- Asterix
- Zeer actief
Het was echt balen dat Hummer telkens ging liggen. Maarja.. Hij was ook niet omhoog te heisen.De man die hem voor bracht, heeft na Hummer even van shirt gewisseld. Hij heeft zich kapot gezweet. Van de week heb ik hier juist zo op geoefend en dat ging goed.
Zeg dan wat toen je ons zag!
Nou, wees blij met een ZG toch?
Bijzonder hoe het kan lopen, zoals met de fokker en jou
Ik zal maar niet vragen wat voor andere afspraken 
Zeg dan wat toen je ons zag!

Nou, wees blij met een ZG toch?
Bijzonder hoe het kan lopen, zoals met de fokker en jou

- Maryanne
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Jack Russell Terriers, Vizsla
- Aantal honden: 12
- Contacteer:
Cleoooo, wat doe jij in Mechelen? Je weet toch met wie Hummer moet lopen in de ringCleo schreef:Oeps, aangepastBrigitte schreef:Ze heeft geen Mopshondjes![]()
![]()
Met Hummer ging het niet goedHij ging doorlopend liggen waardoor de keurmeester hem niet goed kon zien. We liepen eerder tegen zijn telgang aan maar liet zijn gang nu mooi zien en keurmeester was daarvan onder de indruk. Degene die hem heeft voor gebracht heeft hemzelf terug getrokken. Geen beoordeling dus.
En Buffel? Fokker nog gezien of gesproken?Volgens mij namen jullie het op tegen 4 anderen waarvan 1 een ander kleurtje had.

- Asterix
- Zeer actief
Maryanne schreef:Cleoooo, wat doe jij in Mechelen? Je weet toch met wie Hummer moet lopen in de ringCleo schreef:Oeps, aangepastBrigitte schreef:Ze heeft geen Mopshondjes![]()
![]()
En Buffel? Fokker nog gezien of gesproken?Volgens mij namen jullie het op tegen 4 anderen waarvan 1 een ander kleurtje had.

- Asterix
- Zeer actief
Geen dank hoorLinsey schreef:BedanktCleo schreef:Geen andere reuen. Er zijn slechts 2 leeuwhondjes ingeschreven. Beiden in de open klasse. Die van jou en een teef: Babouchka des Doux AngelotsLinsey schreef:Mijn hond is Kai de la Maison Dominique in de open klas. Ben dus benieuwd of er nog meer reuen in eender welke klas zijnEentje minder dan nog dan op de site staat.

- Maryanne
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Jack Russell Terriers, Vizsla
- Aantal honden: 12
- Contacteer:
Whahaha oke dan!Jij gaat de volgende keer en als hij geen U krijgt, krijg je van mij billenkoek
- carine
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Lagotto Romagnolo of Italiaanse waterhond
- Contacteer:
ik was er dus ook...liep in ring 11
4 ingeschreven én aanwezige Lagotti..
Giorgio behaalde zijn derde Utje en werd reserve CAC en reserve CACIB..hij liep voor het eerst in de open klasse
werd overladen met complimenten van onze franse mededingers...
de keurmeester was een norse portugees waar je geen woord uitkreeg
4 ingeschreven én aanwezige Lagotti..
Giorgio behaalde zijn derde Utje en werd reserve CAC en reserve CACIB..hij liep voor het eerst in de open klasse
werd overladen met complimenten van onze franse mededingers...
de keurmeester was een norse portugees waar je geen woord uitkreeg

carine, giorgio,juno, nigra (+) en de knabbelbeesten

http://www.lagottoromagnolo.be
http://www.bloggen.be/giorgio
http://www.bloggen.be/lagotto

http://www.lagottoromagnolo.be
http://www.bloggen.be/giorgio
http://www.bloggen.be/lagotto