nou het liefst wel jaMarion. schreef:Haha, oh jongens. Peep zit op vlammetjes! Die wil namenastrid schreef:Nee dat ben ik niet, ik heb ook geen idee wie dat is, Die kop van die herder vond ik zo leuk vandaar dat ik erop reageerde
Ster topic:
Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
HF Doedag 2009
Moderator: moderatorteam
- Pepie
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Europese korthaar
- Aantal honden: 0
Re: HF Doedag

-
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): 2 Griekse herplaatsers
- Aantal honden: 2
zit jij een beetje verwarring te scheppenPepie schreef:Nee dat ben ik niet, ik heb ook geen idee wie dat is, Die kop van die herder vond ik zo leuk vandaar dat ik erop reageerdeastrid schreef:Ik weet niet wie het wel is, maar Astrid is het niet volgens mij. Of ik word heel erg senielMarion. schreef:

Jij weet toch dat ik dat niet ben, en ik schep niks dat doet zij met die teckel

Ik kan er een boel plaatsen, maar net deze mevrouw niet. SorryPepie schreef:nou het liefst wel jaMarion. schreef:Haha, oh jongens. Peep zit op vlammetjes! Die wil namenastrid schreef:Nee dat ben ik niet, ik heb ook geen idee wie dat is, Die kop van die herder vond ik zo leuk vandaar dat ik erop reageerde

Precies. Laat zij met die tekkel eerst maar eens met haar kop op het forum komenastrid schreef:Jij weet toch dat ik dat niet ben, en ik schep niks dat doet zij met die teckel

geweldige foto's ook 

- CharlesvdBerkt
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Duitse Herders
- Aantal honden: 3
Inge O schreef:is dit niet estelleMarion. schreef:Ik weet niet wie het wel is, maar Astrid is het niet volgens mij. Of ik word heel erg senieltekkel schreef:Ben je dat zelf?
Herder lijkt op die in je onderschrift!?
Dit is Elly en Elly is lid van kringgroep Gorinchem
Dacht niet dat Elly een inlog heeft op het HF maar dat zal na vandaag wel komen
-
- Zeer actief
Oh vandaar dat ze bij de uitleg van het IPO gelijk zei ik dacht dat we gingen pakwerken wat is dit?Charles vd B schreef:
Dit is Elly en Elly is lid van kringgroep Gorinchem
Dacht niet dat Elly een inlog heeft op het HF maar dat zal na vandaag wel komen

- Jacksel
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): York H(R)ussell
dwergpoedel - Aantal honden: 1
Jamey heeft zelfs gewonnen. Meest talentvolle ipo-workshopgangerfleurie schreef:Ben wel benieuwd hoe Jamey het heeft gedaan op dit onderdeel, niet het meest gangbare type hondje voor dit werk, stoer hoor!

You'll be in my heart... Always...
- malinois
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): (X) Mechelse herder
- Contacteer:
ik heb jou ook helemaal niet gezienNanna schreef:Hé, ik zie hier Fenella pas. Die heb ik in het echt niet eens gezien

In liefdevolle herinnering aan Xena v.d. Lobo Hoeve 12.08.2001 - 15.06.2016 & Xito v.d. Lobo Hoeve 04.01.06 - 21.08.14 Website Mechelse herders Facebooksite Xygan Facebooksite Xavi
- malinois
- Zeer actief
- Contacteer:
jazeker... iedereen die wilde mocht Xantos een keer op de mouw hebben..Marion. schreef:Leuk!!!! Volgens mij zie ik Fenella

In liefdevolle herinnering aan Xena v.d. Lobo Hoeve 12.08.2001 - 15.06.2016 & Xito v.d. Lobo Hoeve 04.01.06 - 21.08.14 Website Mechelse herders Facebooksite Xygan Facebooksite Xavi
- M@scha
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Labraque
- Aantal honden: 1
- malinois
- Zeer actief
- Contacteer:
die op jou beet? Dat was Xantos...massam schreef:wie was eigenlijk mijn vriendje fenel?

- M@scha
- Zeer actief
- Qal
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Dogo & Welsh
Oh dat had ik ook nog wel willen doen, geen idee dat dat kon.malinois schreef: jazeker... iedereen die wilde mocht Xantos een keer op de mouw hebben..

'Oooow Lars ik hou van je'

'hahaha jij bent geweldig'

- malinois
- Zeer actief
- Contacteer:
Yep eigenlijk alleen voor de workshoppers maar Martijn heeft ook een mouwtje aangehad bijv.Lars schreef:Oh dat had ik ook nog wel willen doen, geen idee dat dat kon.malinois schreef: jazeker... iedereen die wilde mocht Xantos een keer op de mouw hebben..

toppie trouwens dat mensen dit hebben geprobeerd, zeker diegene die het als eerste deed met haar blote benen

- malinois
- Zeer actief
- Contacteer:
wij vonden het ook knap hoor, zijn normaal gesproken niet zoveel vrouwen die dat willen proberenmassam schreef:ah. pascal was helemaal trots op mij dat ik dat durfde![]()

- Jeannettebo
- Zeer actief
IK heb het ook gedaan
wel met Xena, mooi dametje is het
dan voel ik toch mn herderhart weer kloppen

Laatst gewijzigd door Jeannettebo op 23 aug 2009 22:05, 1 keer totaal gewijzigd.

- LongFields
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Laekense Herder Tapas
Peruaanse Kelpie Mojo
Kelperuaan Kiitos - Aantal honden: 3
Leuke serie, was Sting niet ook in deze ronde bij de IPO-workshop?
Voorlopig hebben Sting en Tapas nog niet echt het IPO-talent van hun vader geërfd, maar volgens de man die de IPO workshop gaf (sorry, ben zijn naam vergeten) was het niet ongebruikelijk dat pups nog niet direct vol in de jute zak gingen hangen.
Dus er is nog hoop.
Voorlopig hebben Sting en Tapas nog niet echt het IPO-talent van hun vader geërfd, maar volgens de man die de IPO workshop gaf (sorry, ben zijn naam vergeten) was het niet ongebruikelijk dat pups nog niet direct vol in de jute zak gingen hangen.
Dus er is nog hoop.

- M@scha
- Zeer actief
malinois schreef:wij vonden het ook knap hoor, zijn normaal gesproken niet zoveel vrouwen die dat willen proberenmassam schreef:ah. pascal was helemaal trots op mij dat ik dat durfde![]()
ik had ook niet gedacht dat ik het durfde, maar ik had mijn hand opgestoken voor ik er erg in had.
wel leuk want een vriend van pascal was hier en ik natuurlijk meteen vertellen en hij keek mij aan: dat had die van mij nooooit gedaan

maar ikkes wel

- Qal
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Dogo & Welsh
Ik deed sowieso geen ipo omdat ik een leenhond had maar top, mocht het nog eens kunnen dan ben ik van de partij.malinois schreef:Yep eigenlijk alleen voor de workshoppers maar Martijn heeft ook een mouwtje aangehad bijv.![]()
toppie trouwens dat mensen dit hebben geprobeerd, zeker diegene die het als eerste deed met haar blote benenWat een krassen...
Die blote benen behoorden toe aan Mas ga ik gemakshalve maar even van uit? Als het Mas was, ze liep ook op slippers en dat is dan nog veel stoerderder.

'Oooow Lars ik hou van je'

- M@scha
- Zeer actief
mas had geen blote benen en besloot na 2 meter met hond aan arm dat slippers uitschoppen een beter plan was 

- malinois
- Zeer actief
- Contacteer:
DaveLongFields schreef:Leuke serie, was Sting niet ook in deze ronde bij de IPO-workshop?
Dus er is nog hoop.

Klopt, hij zei dat hij het een leuk hondje vond (Tapas) en dat ze zeer zeker goede interesse had. Een stabiel hondje maar die nog van alles en nog wat leuk vond en nog niet geheel haar aandacht daarvoor wilde geven. Hij heeft zelf ook een hondje gehad die tot 9 maanden met de rug naar de pakwerker stond en zo ineens van de een op de andere dag was het de hardste steller van de club.

- malinois
- Zeer actief
- Contacteer:
Xantos was op, dus daarom heb ik Xena maar ff gepakt...Jeannettebo schreef:IK heb het ook gedaanwel met Xena, mooi dametje is het
Het is een schat.. ondeugend, luisterd voor geen meter meer want hoeft al ruim een jaar of 2 niet meer te trainen alleen lang leve de lol om af te bouwen maar ze vind het geweldig zoiets...
Overigens ook knap hoor, zij is juist een heel snel hondje wel makkelijk weg te zetten door haar gewicht.

-
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Mechelse herders
LongFields schreef:Leuke serie, was Sting niet ook in deze ronde bij de IPO-workshop?
Dus er is nog hoop.
jawel, maar die zijn helaas niet zo goed gelukt

Dit is toch eentje, maar hij toont hier zo ongeïnteresseerd, terwijl dit niet het geval was :N:

- Hutsje
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): moddercockers
dat heb je aardig goed jaEllen. schreef:Zie ik daar een aantal HF honden? Als Jamey, Kiefer, Bunker en Fien? Of heb ik het nou totaaaaal mis?

- Suuz!
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Grand Basset Griffon Vendeen
Leuke foto's!
Often people say to me that grand bassets are not trainable and even think that they're not so smart. I think the grand basset makes most breeds look like they're brain dead
d'Artagnan, Pompidou & Lune.
d'Artagnan, Pompidou & Lune.
- LongFields
- Zeer actief
Peruaanse Kelpie Mojo
Ik heb zelf ook wel wat foto's gemaakt van Sting en Arline, hopelijk zijn die beter gelukt dan.maart schreef:LongFields schreef:Leuke serie, was Sting niet ook in deze ronde bij de IPO-workshop?
Dus er is nog hoop.
jawel, maar die zijn helaas niet zo goed geluktHad ik ene waarop hij prachtig attentvol volgt, is die helemaal wazig
![]()
![]()
Dit is toch eentje, maar hij toont hier zo ongeïnteresseerd, terwijl dit niet het geval was :N:
Hij volgde inderdaad hele stukken al heel mooi vond ik. Knap werk Arline!

- LongFields
- Zeer actief
Peruaanse Kelpie Mojo
O ja. Dave.malinois schreef:DaveLongFields schreef:Leuke serie, was Sting niet ook in deze ronde bij de IPO-workshop?
Dus er is nog hoop.![]()
Klopt, hij zei dat hij het een leuk hondje vond (Tapas) en dat ze zeer zeker goede interesse had. Een stabiel hondje maar die nog van alles en nog wat leuk vond en nog niet geheel haar aandacht daarvoor wilde geven. Hij heeft zelf ook een hondje gehad die tot 9 maanden met de rug naar de pakwerker stond en zo ineens van de een op de andere dag was het de hardste steller van de club.

Het was wel heel sympathiek dat hij en de pakwerker nog even de moeite wilden nemen, na een lange dag van workshops en de demo, om Tapas nog even te proberen. Wat ik ook heel leuk vond was dat Dave eerst rustig bleef zitten om Tapas een beetje te peilen. Tapas ging op een gegeven moment rustig voor haar liggen en hij ging haar even lekker kroelen en wat dingetjes uittesten (volgens mij). Hij nam alle tijd ervoor, dus het is op deze manier een hele positieve ervaring geworden.
Wie weet gaat het nog wel een vervolg krijgen wat Tapas betreft.
-
- Zeer actief
Ik vond het leuk om te zien en moest vooral lachen om Kito die maar wat graag de honden van de demo te hulp wilde schieten 
Onderschrift verwijderd door moderator ivm foutmelding afbeelding
Dyna, Lulu, Kito, Nikan
Dyna, Lulu, Kito, Nikan
- Zoek stok!
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Kooikerhondje en Australian Shepherd
Leuk! En Marye met Izzie? Ik heb ze niet gezien omdat ik zelf een workshop aan het geven was....

Linda, Izzie en Bram