Gek werkt dat he. Als ik terugdenk aan mijn vorige boxer, dan kon die alles nog. Die was nog geen 5, kon goed lopen en bewegen en alles, en toch heb ik die moeten laten gaan. En als ik naar Sarah kijk, die kan veel minder. Die scharrelt wat rond. Af en toe glijdt ze uit als Bambi op het ijs. Dan hijsen we haar weer overeind. Met prednison kan ze nog naar boven komen, maar naar beneden houden we haar vast om te ondersteunen, anders valt ze van de trap af. Wandelen, ach, een klein stukje voor de behoefte, verder niet, op slechte dagen krijgt ze haar benen nog niet hoog genoeg om in haar mandje te stappen (ongeveer 10 cm).
En toch, is er nog niets waardoor ik het gevoel heb dat het haar tijd is. Een beetje wat jij ook vertelt over Vlammetje. Ze scharrelt wat rond. Kan nog enorm genieten van het gappen van wat eten

Heel langzaam wordt Murphy haar de baas

Maar ze is gewoon nog blij

Wat een moeilijke keuze voor je. Als ze echt op meer momenten in paniek raakt of angstig wordt of echt pijn krijgt door de medicatie heen, kan ik me heel goed voorstellen dat je haar dat wil besparen.