Ster topic:

Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren

Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!

Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak

Vanaf morgen spoedopvang gezocht 2 teefjes

Een forum voor algemene onderwerpen over honden en vragen over honden.

Moderator: moderatorteam

~Suzanne~
Zeer actief

Vanaf morgen spoedopvang gezocht 2 teefjes

Ongelezen bericht door ~Suzanne~ »

Hoi,
niet voor mij, niet van mij..
Ik ken deze mensen /organisatie niet, maar werd getroffen door de advertentie en vond het wel een plan om deze hierheen door te zetten.

Belanrlijk / spoed, even lezen aub en doorsturen graag.
Sorry lieve mensen dat ik u lastig val met weer en groepsbericht maar ik heb binnen 24 uur vanaf maandag a.s. een noodopvang nodig voor een hond en haar vriendinnetje, een hondje. Beien al oudjes. Rustig dus en kunnen heel goed met andere honden, katten en grote / kleine kinderen, zeer lief en sociaal.
Beiden zijn gesteriliseerd en ze MOETEN echt samen blijven, voor een periode van minimaal 2 weken. Kan iets uitlopen en we hopen dat u daar dan begrip voor op kunt brengen.
Reden voor opvang; * weggehaald

Wie o wie kan/wil deze vrouw helpen door haar 'allesssies' op te vangen en haar vooral op de hoogte te houden tijdens hun verblijf bij u thuis.

***Deze hondjes zijn spoed, er is dus geen tijd meer om een voor-controle bij u te doen, wel krijgt u een tussendoorcontrole en zal er en tijdelijk pleecontract ondertekend moeten worden. Voer wordt door de eigenaresse meegeleverd en ze kunnen ook / eventueel bij u gebracht worden***

Hier stond een telefoonnummer

Laatst gewijzigd door ~Suzanne~ op 24 aug 2009 20:39, 1 keer totaal gewijzigd.
jacq1970
Zeer actief
Aantal honden: 1
Contacteer:

Re: Vanaf morgen spoedopvang gezocht 2 teefjes

Ongelezen bericht door jacq1970 »

neem contact op met hondenopvang Rex deze hebben een opvang voor dit soort gevallen bij mensen thuis.... moet wel een bedrag voor betaald worden.
Afbeelding
yvonne dl
Zeer actief

Ongelezen bericht door yvonne dl »

Wat triest zeg,voor de hondjes en voor die baas.
je gaat niet zomaar naar zo;n huis.
Die hondjes hebben ook al heel veel meegemaakt zou ik denken.
Ik hoop dat ze tijdelijk een goed huisje krijgen.
Afbeelding

Wanneer je RESPECT hebt voor je dier zal deze ook RESPECT hebben voor zijn baasje,
want LIEFDE geven is Liefde ontvangen
gyanty
Zeer actief
Mijn ras(sen): Border Collie
Aantal honden: 2

Ongelezen bericht door gyanty »

Waar zitten de honden(uit welk deel van het land moet dus het opvanggezin komen?) en via welke organisatie komt dit bericht?
Afbeelding
Angelique.

Ongelezen bericht door Angelique. »

wat een treist bericht, ik hoop dat er een goede oplossing komt voor beide dames :ok:
mercedes2803
Zeer actief
Mijn ras(sen): Stiefhond Hummer - Franse Bull

Ongelezen bericht door mercedes2803 »

gyanty schreef:Waar zitten de honden(uit welk deel van het land moet dus het opvanggezin komen?) en via welke organisatie komt dit bericht?
als je wat betekenen kunt voor deze mensen lijkt het me handiger dat je even belt in plaats van deze vragen openbaar op een openbaar forum te stellen :wink: Iemand gaat niet voor niets naar een blijf van mijn lijf huis dus zelfs een regio aanduiden is al niet slim lijkt me, evenals het noemen van een organisatie...
Muk

Ongelezen bericht door Muk »

Als dit de reden is van de spoedopvang, dan kun je inderdaad zo min mogelijk details noemen. Alleen al om te voorkomen dat de ex (of andere aanverwanten) ook op jouw stoep terecht komen te staan om de honden terug te eisen enz.
~Suzanne~
Zeer actief

Hoi,
Lief dat jullie meedachten, ik lees net op het betreffende andere forum dat het geregeld is!

Suzanne
Elly*
Zeer actief
Mijn ras(sen): Welsh Corgi Cardigan
Contacteer:

Ongelezen bericht door Elly* »

Fijn zo. Dan misschien toch maar het startbericht wijzigen? ( naam rassen en tel.nr. verwijderen?
~Suzanne~
Zeer actief

Elly* schreef:Fijn zo. Dan misschien toch maar het startbericht wijzigen? ( naam rassen en tel.nr. verwijderen?
briljant bedacht!

Suzanne
iones
Zeer actief

Ongelezen bericht door iones »

In Almelo hoef je niet meer naar een blijf van mijn lijf huis. DAar moet de lul het huis verlaten. En dat vind ik rechtvaardig. Die krijgt dan een huisverbod en verplichte therapie.
'Het lot van de dieren is bezegeld door de onverschilligheid van velen, in combinatie met de daadwerkelijke haat van weinigen
Job
Zeer actief

Ongelezen bericht door Job »

iones schreef:In Almelo hoef je niet meer naar een blijf van mijn lijf huis. DAar moet de lul het huis verlaten. En dat vind ik rechtvaardig. Die krijgt dan een huisverbod en verplichte therapie.
maar ja dan weten ze dus wel waar je bent en ach zo'n huisverbod lappen er veel aan hun laars.
fijn dat het opgelost is, lees het nu pas. :oeps:
https://www.facebook.com/Hope-for-Spani ... 355896998/
Geen woorden maar daden, blaten kan iedereen.
gyanty
Zeer actief
Mijn ras(sen): Border Collie
Aantal honden: 2

Ongelezen bericht door gyanty »

mercedes2803 schreef:
gyanty schreef:Waar zitten de honden(uit welk deel van het land moet dus het opvanggezin komen?) en via welke organisatie komt dit bericht?
als je wat betekenen kunt voor deze mensen lijkt het me handiger dat je even belt in plaats van deze vragen openbaar op een openbaar forum te stellen :wink: Iemand gaat niet voor niets naar een blijf van mijn lijf huis dus zelfs een regio aanduiden is al niet slim lijkt me, evenals het noemen van een organisatie...
Ja tuurlijk, beetje blond van me :oeps: Maar gelukkig is er een oplossing gevonden en hopelijk kunnen baasje en hondjes snel weer herrenigd worden
Afbeelding
iones
Zeer actief

Ongelezen bericht door iones »

Job schreef:
iones schreef:In Almelo hoef je niet meer naar een blijf van mijn lijf huis. DAar moet de lul het huis verlaten. En dat vind ik rechtvaardig. Die krijgt dan een huisverbod en verplichte therapie.
maar ja dan weten ze dus wel waar je bent en ach zo'n huisverbod lappen er veel aan hun laars.
Als ze het verbod aan hun laars lappen worden ze door de politie opgepakt, dat is heel simpel. Het is ook te gek dat de vrouw die in elkaar getrimd wordt ook nog eens haar huis en hele hebben en houden kwijtraakt door zo'n stuk ellende. De rollen moeten omgedraaid zijn: HIJ misdraagt zich dus moet HIJ ook weg. Is toch logisch? Als ze dat beleid hadden gevoerd in de gemeente waar deze vrouw woont,had ze haar honden bij zich kunnen houden.
'Het lot van de dieren is bezegeld door de onverschilligheid van velen, in combinatie met de daadwerkelijke haat van weinigen
Liesbeth
Zeer actief

Ongelezen bericht door Liesbeth »

iones schreef:
Job schreef:
Als ze het verbod aan hun laars lappen worden ze door de politie opgepakt, dat is heel simpel. Het is ook te gek dat de vrouw die in elkaar getrimd wordt ook nog eens haar huis en hele hebben en houden kwijtraakt door zo'n stuk ellende. De rollen moeten omgedraaid zijn: HIJ misdraagt zich dus moet HIJ ook weg. Is toch logisch? Als ze dat beleid hadden gevoerd in de gemeente waar deze vrouw woont,had ze haar honden bij zich kunnen houden.
Dat werkt alleen bij personen die daar min of meer aan mee willen werken.
Vrouwen die naar een blijf van mijn lijfhuis vluchten vrezen (regelmatig met recht) voor hun leven. Een kerel die dat op zijn geweten heeft maalt echt niet om een verbod of politie. Sterker nog, voor een aantal van die mannen zal zoiets juist een trigger zijn om nóg kwader op die vrouw te worden. Niet alleen dat ze hem niet meer wil, maar ook nog eens dat ze er voor gezorgd heeft dat hij zijn huis uit moet, kan voor zo'n persoon het ultime verraad zijn.

Ik ben het wel met je eens dat het van de zotte is dat een vrouw (in dit geval) moet boeten voor de wandaden van de man, maar het ligt vaak niet zo simpel.
Groetjes Liesbeth en een lebber van Luuk.

Tessa 07-03-2007 --- 15-03-2018
Job
Zeer actief

Ongelezen bericht door Job »

ik sluit me bij Liesbeth aan.
https://www.facebook.com/Hope-for-Spani ... 355896998/
Geen woorden maar daden, blaten kan iedereen.
Plaats reactie

Terug naar “Algemeen”