Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
Jinx schreef:Bob was de bebaarde en behoedde meneer? Die zat bij speuren een eindje verderop naast me met (ik denk) Nikan. Ze zaten er zo ontzettend mooi bij. Het was net zo'n eenheid, jammer dat ik geen camera had want dat was echt een ansichtplaatje.
Ik vond het ook al zo'n mooi gezicht. Maar het was dacht ik Kito, ik heb het nog gevraagd. En het stond op zijn halsband.
Ja dat was Bob met Kito.
Moest wel lachen Christo, want toen zij terug kwamen vroeg hij of ik iets met jou had omdat je na de bevestiging dat het Kito was jij je omdraaide
Onderschrift verwijderd door moderator ivm foutmelding afbeelding Dyna, Lulu, Kito, Nikan
Ik ben er weliswaar niet geweest maar ik ken inmiddels veel forumleden en honden in het echie, dus had ik, op een paar na, meteen door wie wie was op de foto's
Ariane, Bibi, Nikita*, Barney* en Prins*.
Als we geen dagen toe kunnen voegen aan het leven moeten we leven toevoegen aan de dagen. Heaven can wait.
Jinx schreef:Bob was de bebaarde en behoedde meneer? Die zat bij speuren een eindje verderop naast me met (ik denk) Nikan. Ze zaten er zo ontzettend mooi bij. Het was net zo'n eenheid, jammer dat ik geen camera had want dat was echt een ansichtplaatje.
Ik vond het ook al zo'n mooi gezicht. Maar het was dacht ik Kito, ik heb het nog gevraagd. En het stond op zijn halsband.
Ja dat was Bob met Kito.
Moest wel lachen Christo, want toen zij terug kwamen vroeg hij of ik iets met jou had omdat je na de bevestiging dat het Kito was jij je omdraaide
Nee hoor. Ik was afgeleid omdat Christo ergens bij Merit op het doggy dance veld stond te janken. Vlak daarna ben ik Chris maar gaan halen, voor Merit's arm een halve meter langer werd. Ik had graag je honden even bekeken en geknuffeld, zeker Kito ziet er prachtig uit, maar met die velcro hondjes van me was dat gewoon heel moeilijk. Vreemde honden begroeten als je er zelf drie aan de lijn hebt hangen is niet altijd even handig.
Alma moest een plasje plegen dus ik was even meegelopen die kant op met Lola....Marc is met Eva vlak langs Lola gelopen wat gewoon super ging, ik kreeg geen gratis armverlenging
Geen idee of die het zelf ook doorhad trouwens, maar dat zal best wel
massam schreef:daar wilde ze niet in omdat het dan leeg zou lopen... volgens mij wilde ze ons gewoon geen twink in badpak aandoen. dat zouden wij niet aangekunt hebben met haar goddelijke lijf..
er was nog iemand die dat dacht :
volgens mij durfden ze gewoon niet
ja wel hoor maar volgens Marianne waren badpakken uit en moest ik dan bikini aan
dan zou ik een dagattractie woorden en dat zag ik dan ook weer niet zitten plus dat die arme frenk en moos dan weer met emmers moesten gaan slepen en voor je het weet is het dan weer te diep en ik had mijn zwemband vergeten
twinkeltje schreef:ik had wel plannen maar ja het was te warm he
Het badje, ter afkoeling, stond achter je
daar wilde ze niet in omdat het dan leeg zou lopen... volgens mij wilde ze ons gewoon geen twink in badpak aandoen. dat zouden wij niet aangekunt hebben met haar goddelijke lijf..
massam schreef:daar wilde ze niet in omdat het dan leeg zou lopen... volgens mij wilde ze ons gewoon geen twink in badpak aandoen. dat zouden wij niet aangekunt hebben met haar goddelijke lijf..
er was nog iemand die dat dacht :
volgens mij durfden ze gewoon niet
ja wel hoor maar volgens Marianne waren badpakken uit en moest ik dan bikini aan
dan zou ik een dagattractie woorden en dat zag ik dan ook weer niet zitten plus dat die arme frenk en moos dan weer met emmers moesten gaan slepen en voor je het weet is het dan weer te diep en ik had mijn zwemband vergeten
massam schreef:ik vond het wel cool dat fien zo'n trut was
Ik wat minder Ik weet hoe ze is en kan zijn maar zoals ze op de doe-dag was had ik ook weer niet verwacht. Ik had juist verwacht/gehoopt dat als er veel honden en mensen zouden zijn ze zich iets zou inhouden. Verkeerd gedacht
Ik wat minder Ik weet hoe ze is en kan zijn maar zoals ze op de doe-dag was had ik ook weer niet verwacht. Ik had juist verwacht/gehoopt dat als er veel honden en mensen zouden zijn ze zich iets zou inhouden. Verkeerd gedacht
ik typ het misschien een beetje lullig, maar ik bedoel het precies zoals iemand (kweet niet meer wie) zondag ook al zei: goed om te zien dat hovawarts echt geen watjes zijn. want dat lijkt soms het algemene idee te zijn en dat mag best ontkracht worden.
Ik ging er ook wel enigszins op mijn hoede heen. We hadden net een kleine discussie gehad hier over mijn flapuit gedrag op het forum. Ik had dus absoluut verwacht dat Tamara en Duitse Herder ons zouden ontwijken. Lars was al op oorlogspad en vroeg aan me welke honden van Tamara zijn, dan kon ie er op letten.
Uiteindelijk heb ik tijdens agility met Duitse Herder zitten babbelen en hebben Lars en ik onderhand de hele dag bij de tent van Tamara gezeten
ik typ het misschien een beetje lullig, maar ik bedoel het precies zoals iemand (kweet niet meer wie) zondag ook al zei: goed om te zien dat hovawarts echt geen watjes zijn. want dat lijkt soms het algemene idee te zijn en dat mag best ontkracht worden.
Dat was ik
Onderschrift verwijderd door moderator ivm foutmelding afbeelding Dyna, Lulu, Kito, Nikan
Tamara. schreef:
Met Martijn heb ik ook wat woorden gewisseld tijdens de agility workshop en in het echt lijkt hij me reuze mee te vallen
Hahaha. Gelukkig val ik mee.
Haha, het staat er een beetje knullig maar zo bedoel ik het nou ook weer niet. Zoveel woorden hebben we nou ook weer niet gewisseld om te zeggen dat je een ontzettend leuke, spontane, tikkeltje scherpe en humoristisch persoon bent
Ik ging er gewoon lekker blanco heen, had niet het idee dat ik voor bepaalde mensen (of honden) erg op mijn hoede zou moeten zijn of zo.
En dat bleek ook niet zo te zijn gelukkig.
Rosita was eigenlijk de enige die ik me heel anders voorgesteld had, ik dacht hetzelfde als Alma al schreef en was dus plezierig verrast toen ik zag wie Rosita wél was.