Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
LongFields schreef:Ik ging er gewoon lekker blanco heen, had niet het idee dat ik voor bepaalde mensen (of honden) erg op mijn hoede zou moeten zijn of zo.
En dat bleek ook niet zo te zijn gelukkig.
had ik ook, misschien dat mensen nu ook een wat beter beeld van Xantos hebben gekregen... ook al is ie moeilijk met andere honden, verder is het een schat van een hond als je hem niet dwars zit.
Jinx schreef:Ik had me Fenella anders voorgesteld. Frenk was eigenlijk precies zoals ik me haar had voorgesteld. Verder zit ik even te denken maar ik kende al een aantal mensen. Oh, Inge is langer dan ik had verwacht en Marc kleiner dan ik dacht.
Vertel
Twink heb ik wel gesproken maar ik had me niet voorgesteld
Ik weet niet. Ik had een soort manwijf bitch verwacht :N: :N:
Maar je bent eigenlijk heel normaal
chrico schreef:Ik moet zeggen dat ik wel om Lotte moest lachen. Eerst zit ze bij de nakers van Sonja waarvan er 1 is die naar je toe moet komen. Ik uitleggen dat zij geen kindjes gewend is bla bla bla want dat snappen ze meestal wel. Lotte heel braaf luisteren en loopt naar Luca toe die in zijn uppie zat en iets te eten had. Ik van Lotte niet doen en uitleggen dta als honden zonder baas zaten dat zij die honden niet mag aaien. Lotte zegt gewoon, dat mag wel van die mevrouw hoor en ik meteen van ja maar van mij niet Ondertussen kwam carma snel aanlopen om Lotte hetzelfde uit te leggen
Lotte op Jes afgestuurd, die had frolicjes en kiefer wilde wel een vriendinnetje maar de nakers bleven trekken dus die moesten ook. Sonja kreeg een ruk aan haar arm want ineens stonden 5 nakers paraat om het lekkers in ontvangst te nemen maar 1 mocht niet. Dus Lotte, we doen het samen, jij 2 ik 2 en sonja de ander apart houden.
Ik moet zeggen dat als Lotte niet geluisterd had dat ik me er aan geirriteerd had maar ze luisterde en nam ook aan wat ik zei ( volgens mij vond ze me wel een beetje irritant )
Ik schrok wel een beetje inderdaad, Luka mag best geaaid worden als ik erbij ben, maar als ik weg ben ...tsja, je weet het natuurlijk nooit Ik vond het een geruststellend idee dat er mede forummers waren die ook een oogje in het zeil hielden Overigens viel Lotte niets te verwijten, ik had immers gezegd dat Luka geaaid mocht worden nadat ze dit netjes eerst had gevraagd
Ik had van tevoren niet echt een heel duidelijk irl beeld van bepaalde mensen. Komt denk ik omdat ik hier nog niet zo heel lang actief ben en meer meelees dan schrijf, voordeel daarvan is dat de mensen van mij zich waarschijnlijk ook geen voorstelling hadden gemaakt . Wel een enorm leuke dag gehad ondanks al dat onbekende !!
Martijn schreef:Ik vond het ook erg gezellig en jij viel ook hartstikke mee. Helemaal geen strenge directiesecretaresse met knot, leesbril aan een kettinkje en een vers geslepen rood potlood in de aanslag. Hahaha!
Wat ik trouwens helemaal knap vond was Linda die haar vinger tussen de A-schutting stopte en ongeacht de, ongetwijfeld aanzienlijke, aandrang flink te vloeken haar gezicht keurig in de plooi hield.
Nou, inderdaad zeg! Bovenmenselijke zelfbeheersing. Zozeer zelfs dat ik in eerste instantie helemaal niet in de gaten had wat er gebeurde :N: :sst:
Frenk schreef:
Nou, inderdaad zeg! Bovenmenselijke zelfbeheersing. Zozeer zelfs dat ik in eerste instantie helemaal niet in de gaten had wat er gebeurde :N: :sst:
Als MIJ dat was gebeurd had ik jullie vreesch ik nog aardig kunnen bijspijkeren wat jullie vocabulaire op vloekgebied betreft
Je had me alleen al moeten horen godveren toen ik voor die openstaande brug stond te wachten die nooit meer naar beneden ging. De gorkumse boertjes verbleekten ter plekke.
Nu we het over jou hebben je ziet er uit als een dame maar je spreekt als een bootwerker
alm@ schreef:
Nu we het over jou hebben je ziet er uit als een dame maar je spreekt als een bootwerker
Heb ik ooit anders gesuggereerd?
En goh, dat ik eruit zie als een dáme...dat vind ik nou zelf helemaal niet. Meer als de vrouwelijke versie van Norm uit Cheers
Ik heb altijd verkeerde voorstellingen bij mensen dus dat is niks verbazends
Fenella had ik dacht ik al eens gezien bij de DDD maar die zat toch echt anders in mijn hoofd (hoe, ga je dan vragen natuurlijk. Nou ja, stoer en bitchie met heel lang haar, zoiets.)
Lars had ik ook heeeeeeeeel anders verwacht. Ik verwachte een brede yup met kort gel kapsel en hele nette dure kleding
Tamara had ik ook helemaal niet herkend want ik dacht dat je kort donker had. (dat had je ook toch ?)
alm@ schreef:
Heb ik ooit anders gesuggereerd?
Nee hoor nergens maar de foto's die ik van jou gezien heb en de verhalen dat je nooit onopgemaakt de deur uitgaat, maakte dat ik een poepsjiek abn verwachtte wat een ontgoocheling toen jij je klep opentrok
Laatst gewijzigd door alm@ op 25 aug 2009 18:24, 1 keer totaal gewijzigd.
chrico schreef:Oh trouwens, over verkeerde voorstelling gesproken.
Er zit een vrouw naast de snackstal. 2 kinderen bij zich en ik maar denken, wie zal dat zijn????? Geen kaartje op (zegt niets want de mijne was ik binnen 5 minuten kwijt) dus ik haar aanspreken. Hai wie ben jij. Zij: ik ben ....... zegt netjes haar voor en achternaam. Het zei me niets dus ik van hoe heet jij op het forum? Kijkt ze me aan, ik zit niet op een forum zegt zij
hihi!
trouwens, jouw kinderen, waren dat die 2 lange enden die ik op een gegeven moment bij jou zag lopen?
ik heb nog steeds hanenkam kleine mannenfoto's in mijn hoofd dus ik stond wel ff te kijken!
Ik denk dat die ene lange mijn zoon is geweest en als je mij bedoelt met die andere dank ik je voor het compliment Zie ik er toch jonger uit dan ik dacht
In lieve herinnering
Jeda x ehh.. leuk zwart mormeltje,
Beau, Lhasa Apso
&
Akira, Siberian Husky
voor altijd in ons hart
Jeda 14-12-2004 - 23-07-2010
Jinx schreef:Ik ging er ook wel enigszins op mijn hoede heen. We hadden net een kleine discussie gehad hier over mijn flapuit gedrag op het forum. Ik had dus absoluut verwacht dat Tamara en Duitse Herder ons zouden ontwijken. Lars was al op oorlogspad en vroeg aan me welke honden van Tamara zijn, dan kon ie er op letten.
Uiteindelijk heb ik tijdens agility met Duitse Herder zitten babbelen en hebben Lars en ik onderhand de hele dag bij de tent van Tamara gezeten
En ik heb alleen maar over honden gepraat
Meen je dat nou?? Ik heb niet eens aan je piercings gedacht dus het viel hartstikke mee haha
Wel ben je op het forum een grotere kletser als tijdens de doe dag hihi
Veel mensen kon ik al maar ik vond het erg leuk om wat nieuwe gezichten in het echie te zien waaronder Tamara, Twink, Suzanne en Marc en Martijn, ik vind Martijn echt een hele leuk vent en Elektra ook die viel gelijk voor hem in zijn armen
Chiki schreef:Ik had van tevoren niet echt een heel duidelijk irl beeld van bepaalde mensen. Komt denk ik omdat ik hier nog niet zo heel lang actief ben en meer meelees dan schrijf, voordeel daarvan is dat de mensen van mij zich waarschijnlijk ook geen voorstelling hadden gemaakt . Wel een enorm leuke dag gehad ondanks al dat onbekende !!
Ik was in de veronderstelling dat jij van het mannelijke geslacht was Nemo is echt een ontzettend leuke hond met een hele mooie wolfsgrauwe kleur! De andere duitse herder heb ik alleen in actie gezien tijdens de agility maar hij leek het wel naar z'n zin te hebben!
Jinx schreef:Ik ging er ook wel enigszins op mijn hoede heen. We hadden net een kleine discussie gehad hier over mijn flapuit gedrag op het forum. Ik had dus absoluut verwacht dat Tamara en Duitse Herder ons zouden ontwijken. Lars was al op oorlogspad en vroeg aan me welke honden van Tamara zijn, dan kon ie er op letten.
Uiteindelijk heb ik tijdens agility met Duitse Herder zitten babbelen en hebben Lars en ik onderhand de hele dag bij de tent van Tamara gezeten
En ik heb alleen maar over honden gepraat
Als ik dat had geweten Als je iemand in het echt spreekt en ziet en zeker op dagen zoals deze, ben ik echt bijna alles vergeten wat er zich op het forum heeft afgespeeld hoor. Of het moet wel héél erg persoonlijk en kwetsend zijn geweest dan zou ik misschien er wel wat van gezegd hebben maar verder, neuhhh
Mensen ontwijken op zo'n dag zou ik zelf nooit doen. Ik vind het juist leuk om met zoveel mogelijk mensen kennis te maken en te kletsen
chrico schreef:
massam schreef:
ik typ het misschien een beetje lullig, maar ik bedoel het precies zoals iemand (kweet niet meer wie) zondag ook al zei: goed om te zien dat hovawarts echt geen watjes zijn. want dat lijkt soms het algemene idee te zijn en dat mag best ontkracht worden.
Dat was ik
Zoals bij ieder ras heb je natuurlijk excessen elke kant op maar over het algemeen zijn het geen zacht gekookte eitjes ondanks dat, zeker de blonde versie , ze er zo schattig uit kan zien. En dat is soms ook weleens oppassen geblazen
Tamara. schreef:
Als ik dat had geweten Als je iemand in het echt spreekt en ziet en zeker op dagen zoals deze, ben ik echt bijna alles vergeten wat er zich op het forum heeft afgespeeld hoor. Of het moet wel héél erg persoonlijk en kwetsend zijn geweest dan zou ik misschien er wel wat van gezegd hebben maar verder, neuhhh
Mensen ontwijken op zo'n dag zou ik zelf nooit doen. Ik vind het juist leuk om met zoveel mogelijk mensen kennis te maken en te kletsen
Wat wij schrijven moet je vooral met een korreltje zout nemen.
'Oooow Lars ik hou van je' 'hahaha jij bent geweldig'