renee-uk schreef:hier heb je vast een kaarsje....om ze te gaan zoekenPaulala schreef:knip
misschien zijn er best forummers die daar een heel ander idee over hebben en wel vinden dat jij gewoon duidelijk en netjes onderbouwt.
Ster topic:
Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
Zo fokking kwaad net.
Moderator: moderatorteam
-
Mojuan
- Zeer actief
Re: Zo fokking kwaad net.

- Frenk
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): xLhasa-ShihTzu
- Ariane
- Erelid
- Mijn ras(sen): Teckel
- Aantal honden: 0
En leuke plaatjes kunt vindenFrenk schreef:'t Is dat je wel geinige foto's maaktNanna schreef:Toch?![]()
Ariane, Bibi, Nikita*, Barney* en Prins*.
Als we geen dagen toe kunnen voegen aan het leven moeten we leven toevoegen aan de dagen. Heaven can wait.
Als we geen dagen toe kunnen voegen aan het leven moeten we leven toevoegen aan de dagen. Heaven can wait.
- Ariane
- Erelid
Frenk schreef:Nee, want ik loop met de meute mee *KLIK!*Paulala schreef:En Frenk niet
- Frenk
- Zeer actief
Zoals gebruikelijk dusNanna schreef:Oud brood met schuifkaas en een kannetje lauwwarm water.Frenk schreef:'t Is dat je wel geinige foto's maaktNanna schreef:Toch?![]()

- smoekie
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): JH
- Aantal honden: 2
flamme schreef:Maar om jouw principes te onderstrepen doe je net het tegenovergesteldesmoekie schreef: Het is een zeer prettige eigenschap als je je mening bij kunt stellen als je beseft dat iemand (of meerdere) gelijk hebben. Maar om zomaar klakkeloos je eigen principes overboord te gooien om maar van die status “pispaal” af te zijn, nee sorry dat is niet aan mij besteed.![]()
Je gooit argumenten van anderen overboord, gebruikt smilies om aan te tonen dat je anderen lachwekkend vind als ze het niet met je eens zijn. Je haalt dingen bij bepaalde reacties die niet bij die persoon horen. Je maakt kwetsende opmerkingen. Dat is dan blijkbaar wel aan jou besteed?
Nee die gooi ik niet overboord, ik deel die argumenten alleen niet (altijd). Die smileys, ja die kunnen inderdaad irritant zijn, dat ben ik volledig met je eens, maar dat is een manier zoals ik schrijf omdat men tekst zonder smileys juist nogal eens “verkeerd” oppikken dan bedoelt is, maar met smileys is het ook niet goed, tja dan is het kiezen uit 2 kwaden en soms komt het goed over en soms niet, nou ja jammer dan hoor, pikt men het verkeerd op leg ik het toch uit hoe het dan wel bedoelt is.
Ik heb meer vertrouwen in vier poten en een staart dan in twee benen en een uitgestoken hand.
- Maylala
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Kamikaze-terriërs
Frenk schreef:Nee, want ik loop met de meute mee *KLIK!*Paulala schreef:En Frenk niet
*komt waarschijnlijk nooit meer bij*
-
flamme
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Saarlooswolfhond
Ierse Setter
Klein spaans mixje - Aantal honden: 3
smoekie schreef:flamme schreef:Maar om jouw principes te onderstrepen doe je net het tegenovergesteldesmoekie schreef: Het is een zeer prettige eigenschap als je je mening bij kunt stellen als je beseft dat iemand (of meerdere) gelijk hebben. Maar om zomaar klakkeloos je eigen principes overboord te gooien om maar van die status “pispaal” af te zijn, nee sorry dat is niet aan mij besteed.![]()
Je gooit argumenten van anderen overboord, gebruikt smilies om aan te tonen dat je anderen lachwekkend vind als ze het niet met je eens zijn. Je haalt dingen bij bepaalde reacties die niet bij die persoon horen. Je maakt kwetsende opmerkingen. Dat is dan blijkbaar wel aan jou besteed?
Nee die gooi ik niet overboord, ik deel die argumenten alleen niet (altijd). Die smileys, ja die kunnen inderdaad irritant zijn, dat ben ik volledig met je eens, maar dat is een manier zoals ik schrijf omdat men tekst zonder smileys juist nogal eens “verkeerd” oppikken dan bedoelt is, maar met smileys is het ook niet goed, tja dan is het kiezen uit 2 kwaden en soms komt het goed over en soms niet, nou ja jammer dan hoor, pikt men het verkeerd op leg ik het toch uit hoe het dan wel bedoelt is.
En de laatste 3 zinnen?
Laatst gewijzigd door flamme op 26 aug 2009 22:23, 1 keer totaal gewijzigd.
- smoekie
- Zeer actief
Nanna schreef:Onzin. Ik loop dacht ik zo te weten ook niet met de meute mee en ik word ook réuze gewaardeerd.smoekie schreef: Ik zie een Frenk die pas gewaardeerd werd zodra ze met de meute mee ging lopen.
Toch?
Uiteindelijk wel
Ik heb meer vertrouwen in vier poten en een staart dan in twee benen en een uitgestoken hand.
-
Mojuan
- Zeer actief
Laat ik het er dan maar op houden, dat je niet zo communicatief vaardig bent.
Anders weet ik het ook niet meer.
Anders weet ik het ook niet meer.

- Jaap*
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Jachthonden
- Aantal honden: 1
Als je nu eens ophoudt met die kleine lettertjes ben je al een heel eind op weg om eens een keer gelijk te krijgen (knipoog)
Twee honden, 't waren hele nette, hechtten zeer aan het fatsoen.
Ze gingen eerst een boom opzetten, om aldaar hun plas te doen.
- tekkel
- Erelid
- Mijn ras(sen): Standaard ruwhaar tekkel
Ik wou er juist voor pleiten dat ze álles in die kleine lettertjes op het forum zetteJaap* schreef:Als je nu eens ophoudt met die kleine lettertjes ben je al een heel eind op weg om eens een keer gelijk te krijgen (knipoog)
Laatst gewijzigd door tekkel op 26 aug 2009 22:28, 1 keer totaal gewijzigd.
"No matter how little money and how few possessions you own, having a dog makes you rich."
-
Mojuan
- Zeer actief
Even voor de mensen die niet zo goed kunnen zienJaap* schreef:Als je nu eens ophoudt met die kleine lettertjes ben je al een heel eind op weg om eens een keer gelijk te krijgen (knipoog)

- smoekie
- Zeer actief
Nee hoor zeer zeker niet. Dat (bewust) kwetsen van anderen laat ik doorgaans aan andere over. En wie de schoen past trekke hem aan (en dat zijn er heel veel) Maar ja, ook ik kan "kwetsen: (zo'n belachelijk woord) en daar hoef ik niet voor te schelden. Ook dat laat ik aan anderen over, maar ga het aub niet over kwetsen/beledigen hebben zeg. Als men al wil weten wat kwetsen of beledigen is kunnen ze beter hier lezen dan in weet ik veel welk ander boek, want hier steekt men daar meer over op dan in welk boek dan ook, en is nog gratis ook.flamme schreef: Je maakt kwetsende opmerkingen. Dat is dan blijkbaar wel aan jou besteed?
-
flamme
- Zeer actief
Ierse Setter
tekkel schreef:Ik wou er juist voor pleiten dat ze álles in die kleine lettertjes op het forum zetteJaap* schreef:Als je nu eens ophoudt met die kleine lettertjes ben je al een heel eind op weg om eens een keer gelijk te krijgen (knipoog)
Gloeiende gloeiende
Willen jullie mijn andere oog ontzien (om met de legendarische woorden van ons aller Smoekie te spreken)
- Ariane
- Erelid
tekkel schreef:Ik wou er juist voor pleiten dat ze álles in die kleine lettertjes op het forum zetteJaap* schreef:Als je nu eens ophoudt met die kleine lettertjes ben je al een heel eind op weg om eens een keer gelijk te krijgen (knipoog)
- Jaap*
- Zeer actief
- tekkel
- Erelid
- Mijn ras(sen): Standaard ruwhaar tekkel
Ik ben ook kippig: gewoon ff quoten, dan is het prima te lezenflamme schreef:tekkel schreef:Ik wou er juist voor pleiten dat ze álles in die kleine lettertjes op het forum zetteJaap* schreef:Als je nu eens ophoudt met die kleine lettertjes ben je al een heel eind op weg om eens een keer gelijk te krijgen (knipoog)
Gloeiende gloeiendeIk ben nog steeds aan 1 oog blind....
Willen jullie mijn andere oog ontzien (om met de legendarische woorden van ons aller Smoekie te spreken)
"No matter how little money and how few possessions you own, having a dog makes you rich."
-
flamme
- Zeer actief
Ierse Setter
Ik heb het niet over anderen. Ik heb het over jou.smoekie schreef:Nee hoor zeer zeker niet. Dat (bewust) kwetsen van anderen laat ik doorgaans aan andere over. En wie de schoen past trekke hem aan (en dat zijn er heel veel) Maar ja, ook ik kan "kwetsen: (zo'n belachelijk woord) en daar hoef ik niet voor te schelden. Ook dat laat ik aan anderen over, maar ga het aub niet over kwetsen/beledigen hebben zeg. Als men al wil weten wat kwetsen of beledigen is kunnen ze beter hier lezen dan in weet ik veel welk ander boek, want hier steekt men daar meer over op dan in welk boek dan ook, en is nog gratis ook.flamme schreef: Je maakt kwetsende opmerkingen. Dat is dan blijkbaar wel aan jou besteed?
- smoekie
- Zeer actief
klopt helemaalAriane schreef:Ik kan me vergissen, maar volgens mij is Frenk hier ruim een jaar langer dan jij bentsmoekie schreef:
Zoals zij zich nu vaker wel dan niet profileert lijkt zij bijna in niets meer op de “frenk” zoals zij zich hier aanmeldde![]()
En nu niet naar mijn datum kijken, ik ben er een maand tussenuit geweest maar ben lid sinds april 2006.
- Jaap*
- Zeer actief
Nanna schreef:-------------------------------------------tekkel schreef:Ik wou er juist voor pleiten dat ze álles in die kleine lettertjes op het forum zetteJaap* schreef:Als je nu eens ophoudt met die kleine lettertjes ben je al een heel eind op weg om eens een keer gelijk te krijgen (knipoog)
Helemaal voor niks gekeken
-
Mojuan
- Zeer actief
Het is altijd makkelijker om met je vinger naar een ander te wijzen.flamme schreef:Ik heb het niet over anderen. Ik heb het over jou.smoekie schreef:Nee hoor zeer zeker niet. Dat (bewust) kwetsen van anderen laat ik doorgaans aan andere over. En wie de schoen past trekke hem aan (en dat zijn er heel veel) Maar ja, ook ik kan "kwetsen: (zo'n belachelijk woord) en daar hoef ik niet voor te schelden. Ook dat laat ik aan anderen over, maar ga het aub niet over kwetsen/beledigen hebben zeg. Als men al wil weten wat kwetsen of beledigen is kunnen ze beter hier lezen dan in weet ik veel welk ander boek, want hier steekt men daar meer over op dan in welk boek dan ook, en is nog gratis ook.flamme schreef: Je maakt kwetsende opmerkingen. Dat is dan blijkbaar wel aan jou besteed?
Hoe was het ook alweer.... een betere wereld begint bij jezelf?
Of zoiets dergelijks, maar een waarheid als een koe (of zoiets)

- smoekie
- Zeer actief
en daar heb ik je toch al antwoord op gegeven. Dat laat ik "doorgaans" aan andere over, maar ja, eenmaal aangemeld hier "leer" je toch nog wel eens wat, en ja ook dingen die je normaliter nooit doetflamme schreef:Ik heb het niet over anderen. Ik heb het over jou.smoekie schreef:Nee hoor zeer zeker niet. Dat (bewust) kwetsen van anderen laat ik doorgaans aan andere over. En wie de schoen past trekke hem aan (en dat zijn er heel veel) Maar ja, ook ik kan "kwetsen: (zo'n belachelijk woord) en daar hoef ik niet voor te schelden. Ook dat laat ik aan anderen over, maar ga het aub niet over kwetsen/beledigen hebben zeg. Als men al wil weten wat kwetsen of beledigen is kunnen ze beter hier lezen dan in weet ik veel welk ander boek, want hier steekt men daar meer over op dan in welk boek dan ook, en is nog gratis ook.flamme schreef: Je maakt kwetsende opmerkingen. Dat is dan blijkbaar wel aan jou besteed?
- smoekie
- Zeer actief
Ja zoiets ja, daarom vind ik de reacties hier ook werkelijkwaar prachtig om te lezen.Paulala schreef:Het is altijd makkelijker om met je vinger naar een ander te wijzen.flamme schreef:Ik heb het niet over anderen. Ik heb het over jou.smoekie schreef: Nee hoor zeer zeker niet. Dat (bewust) kwetsen van anderen laat ik doorgaans aan andere over. En wie de schoen past trekke hem aan (en dat zijn er heel veel) Maar ja, ook ik kan "kwetsen: (zo'n belachelijk woord) en daar hoef ik niet voor te schelden. Ook dat laat ik aan anderen over, maar ga het aub niet over kwetsen/beledigen hebben zeg. Als men al wil weten wat kwetsen of beledigen is kunnen ze beter hier lezen dan in weet ik veel welk ander boek, want hier steekt men daar meer over op dan in welk boek dan ook, en is nog gratis ook.
De potten verwijten hier de ketels. (me incluis hoor)
- renee-uk
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): duitse herder
en over dat laatste heb ik zo mijn twijfels, zo anders kun je je niet voordoen niet topic na topic na topic.....smoekie schreef: en daar heb ik je toch al antwoord op gegeven. Dat laat ik "doorgaans" aan andere over, maar ja, eenmaal aangemeld hier "leer" je toch nog wel eens wat, en ja ook dingen die je normaliter nooit doet![]()
Gaat er nou echt nooit een belletje bij je rinkelen Smoekie als zoveel mensen je steeds weer hetzelfde zeggen?

you can never replace the dogs you've lost, but you can always find a new one to love
- smoekie
- Zeer actief
zolang het niet in de ruggegraat isNanna schreef:Paulala schreef: Hoe was het ook alweer.... een betere wereld begint bij jezelf?
Of zoiets dergelijks, maar een waarheid als een koe (of zoiets)![]()
Beter 1 kogel in de hand, dan 10 in je rug
-
flamme
- Zeer actief
Ierse Setter
Ik heb het niet over anderen. Ik heb het over jou.[/quote]smoekie schreef: Nee hoor zeer zeker niet. Dat (bewust) kwetsen van anderen laat ik doorgaans aan andere over. En wie de schoen past trekke hem aan (en dat zijn er heel veel) Maar ja, ook ik kan "kwetsen: (zo'n belachelijk woord) en daar hoef ik niet voor te schelden. Ook dat laat ik aan anderen over, maar ga het aub niet over kwetsen/beledigen hebben zeg. Als men al wil weten wat kwetsen of beledigen is kunnen ze beter hier lezen dan in weet ik veel welk ander boek, want hier steekt men daar meer over op dan in welk boek dan ook, en is nog gratis ook.
en daar heb ik je toch al antwoord op gegeven. Dat laat ik "doorgaans" aan andere over, maar ja, eenmaal aangemeld hier "leer" je toch nog wel eens wat, en ja ook dingen die je normaliter nooit doet
En dan heb jij het over meelopen
- Marjoleine
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Friese en Cubaanse hounen
- Contacteer:
Verbeter de wereld, begin bij jezelf.Paulala schreef:Het is altijd makkelijker om met je vinger naar een ander te wijzen.
Dat is de (zeer ware) uitdrukking
Ontstaan in de flower-power-periode, toen werken aan jezelf en het verwerven van zelfkennis onderkend werd als toch wel erg belangrijk.
@Frenk, wat heb je een bijzonder onderschrift!
- Frenk
- Zeer actief
1 thuistikkend klokje maakt nog geen zomerNanna schreef:Paulala schreef: Hoe was het ook alweer.... een betere wereld begint bij jezelf?

-
flamme
- Zeer actief
Ierse Setter
Frenk, door jouw onderschrift is mijn kleimasker gebarstenFrenk schreef:1 thuistikkend klokje maakt nog geen zomerNanna schreef:Paulala schreef: Hoe was het ook alweer.... een betere wereld begint bij jezelf?