Nee hoor, niet iedereen in "groep" sommige drukken zich ietwat anders uitrenee-uk schreef:En dat doet iedereen in die 'groep'?smoekie schreef:Nee hoor zeer zeker niet. Alleen feit is wel dat als ik zie dat "men" hier (nieuwe) forumleden probeert neer te halen ik dan niet zo goed op mijn vingers kan blijven zitten. Kleine moeite om daar in mee te gaan. Soms hebben ze wel ergens gelijk, alleen de manier waarop iets dan wordt gebracht stuit mij dan weer volledig tegen de borst.duitse herder schreef: Dus je hebt eigelijk een andere mening om te etteren? Niet eens onderbouwd niets, maar puur om als een wilde om je heen te schoppen?
Ster topic:
Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
Zo fokking kwaad net.
Moderator: moderatorteam
- smoekie
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): JH
- Aantal honden: 2
Re: Zo fokking kwaad net.
Ik heb meer vertrouwen in vier poten en een staart dan in twee benen en een uitgestoken hand.
- renee-uk
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): duitse herder
- Aantal honden: 1
misschien kun je dan van hen wel iets aannemen of er in elk geval eens over nadenken?smoekie schreef:Nee hoor, niet iedereen in "groep" sommige drukken zich ietwat anders uitrenee-uk schreef:En dat doet iedereen in die 'groep'?smoekie schreef: Nee hoor zeer zeker niet. Alleen feit is wel dat als ik zie dat "men" hier (nieuwe) forumleden probeert neer te halen ik dan niet zo goed op mijn vingers kan blijven zitten. Kleine moeite om daar in mee te gaan. Soms hebben ze wel ergens gelijk, alleen de manier waarop iets dan wordt gebracht stuit mij dan weer volledig tegen de borst.

you can never replace the dogs you've lost, but you can always find a new one to love
-
Mojuan
- Zeer actief
Ik heb zo'n klein vermoeden dat dat een utopie is.renee-uk schreef:misschien kun je dan van hen wel iets aannemen of er in elk geval eens over nadenken?smoekie schreef:Nee hoor, niet iedereen in "groep" sommige drukken zich ietwat anders uitrenee-uk schreef:
En dat doet iedereen in die 'groep'?

- Qal
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Dogo & Welsh
Ik geef smoets even heel veel credits maar dat doet niet ter zake in wat ze, volgens mij, probeert te zeggen.renee-uk schreef: misschien kun je dan van hen wel iets aannemen of er in elk geval eens over nadenken?
Nou ga ik waarschijnlijk ontzettend hard op mijn bek hier maar ik probeer ook maar wat. Bijna vakantie.
'Oooow Lars ik hou van je'

'hahaha jij bent geweldig'

'hahaha jij bent geweldig'

-
flamme
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Saarlooswolfhond
Ierse Setter
Klein spaans mixje - Aantal honden: 3
Ik vind het een goede poging hoor LarsLars schreef:Ik geef smoets even heel veel credits maar dat doet niet ter zake in wat ze, volgens mij, probeert te zeggen.renee-uk schreef: misschien kun je dan van hen wel iets aannemen of er in elk geval eens over nadenken?
Nou ga ik waarschijnlijk ontzettend hard op mijn bek hier maar ik probeer ook maar wat. Bijna vakantie.
- Marjoleine
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Friese en Cubaanse hounen
- Contacteer:
Leg 's uit? Je viel reuze mee lees ik overal, dus je kan nu wel wat hebbenLars schreef:Ik geef smoets even heel veel credits maar dat doet niet ter zake in wat ze, volgens mij, probeert te zeggen.renee-uk schreef: misschien kun je dan van hen wel iets aannemen of er in elk geval eens over nadenken?
- Frenk
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): xLhasa-ShihTzu
Stiekem ben je gewoon een enormeLars schreef:Nou ga ik waarschijnlijk ontzettend hard op mijn bek hier maar ik probeer ook maar wat. Bijna vakantie.

- smoekie
- Zeer actief
Nee goed lezen Marjoleine. Ik heb dan geen andere mening. Soms heeft men ergens wel “een punt” maar die haalt men zelf al weer onderuit door de manier van reageren. Als jij bij iemand geloofwaardig wilt overkomen moet je zorgen dat je dat op een bepaalde manier doet zonder iemand direct tegen de borst te stuiten, of te beledigen.Marjoleine schreef:Dus je gaat lopen etteren, volkomen zonder onderbouwing, alleen omdat iets volgens jou op een verkeerde manier gebracht wordt, zelfs al klopt het feitelijk wel.renee-uk schreef:En dat doet iedereen in die 'groep'?smoekie schreef:Nee hoor zeer zeker niet. Alleen feit is wel dat als ik zie dat "men" hier (nieuwe) forumleden probeert neer te halen ik dan niet zo goed op mijn vingers kan blijven zitten. Kleine moeite om daar in mee te gaan. Soms hebben ze wel ergens gelijk, alleen de manier waarop iets dan wordt gebracht stuit mij dan weer volledig tegen de borst.
Dan is er toch wel een draadje los volgens mij.
Waarom doe je dat in vredesnaam? je maakt jezelf niet populair en bovendien wek je de indruk dat die forumleden waarvoor je het zo nodig op wilt nemen dat blijkbaar zelf niet kunnen. Die zet je feitelijk als sukkeltjes neer.
Ik zou daar niet erg veel waardering voor op kunnen brengen.
Waar gaat het je om dan, alleen je eigen ego?
Op het moment dat je iemand direct met je 1e reactie al tegen de borst stuit kan ik jou wel vertellen dat ze je niet meer serieus nemen. Op het moment dat jij jou mening op een andere manier brengt is men veel eerder geneigd daar iets mee te doen. En daar gaan sommige de fout in. Dit is een “hondenforum” lijkt mij dat hier nagenoeg alleen maar mensen komen die van honden houden. Dat is wat men nog wel eens wil vergeten.
Het is toch wat dat sommige nieuwe forumleden zich direct al afmelden of zich niet meer laten zien alleen al door “die groep” die zich zien als “het hf”
Dus als er al een draadje los is (ja ook bij mij) toch echt niet alleen maar bij mij hoor. Wat dat aangaat is het gewoon iedereen de hand in eigen boezem steken, en ja ik ook
Ik heb meer vertrouwen in vier poten en een staart dan in twee benen en een uitgestoken hand.
- Frenk
- Zeer actief
En waarom begin je dan altijd zo onder uit de kan tegen mij, terwijl ik je heel normaal tegemoet treed?smoekie schreef:Als jij bij iemand geloofwaardig wilt overkomen moet je zorgen dat je dat op een bepaalde manier doet zonder iemand direct tegen de borst te stuiten, of te beledigen.

- smoekie
- Zeer actief
misschien kun je dan van hen wel iets aannemen of er in elk geval eens over nadenken?[/quote]renee-uk schreef:Nee hoor, niet iedereen in "groep" sommige drukken zich ietwat anders uit
oh, maar dat doe ik ook echt wel hoor,alleen daar hoef jij (algemeen gesproken) toch niet van te weten. Dat laat ik wel aan diegene weten die ook inderdaad "een punt" heeft.
- renee-uk
- Zeer actief
Maar smoekie, zie je dan echt niet dat dat nou precies is waarom mensen ook zo op jou reageren.smoekie schreef: Nee goed lezen Marjoleine. Ik heb dan geen andere mening. Soms heeft men ergens wel “een punt” maar die haalt men zelf al weer onderuit door de manier van reageren. Als jij bij iemand geloofwaardig wilt overkomen moet je zorgen dat je dat op een bepaalde manier doet zonder iemand direct tegen de borst te stuiten, of te beledigen.
Op het moment dat je iemand direct met je 1e reactie al tegen de borst stuit kan ik jou wel vertellen dat ze je niet meer serieus nemen. Op het moment dat jij jou mening op een andere manier brengt is men veel eerder geneigd daar iets mee te doen. En daar gaan sommige de fout in. Dit is een “hondenforum” lijkt mij dat hier nagenoeg alleen maar mensen komen die van honden houden. Dat is wat men nog wel eens wil vergeten.
Het is toch wat dat sommige nieuwe forumleden zich direct al afmelden of zich niet meer laten zien alleen al door “die groep” die zich zien als “het hf”Als je het over ego hebt, kun je beter andere forumleden aanspreken die hun zogenaamde “ego” blijkbaar hier proberen op te krikken. Hier een grote mond hebben terwijl als je ze in het dagelijkse leven in real live tegenkomt ze hoogstwaarschijnlijk met hun neus naar de grond wijzen en pardoes beginnen te stotteren als je een gesprek met ze aanknoopt.
Dus als er al een draadje los is (ja ook bij mij) toch echt niet alleen maar bij mij hoor. Wat dat aangaat is het gewoon iedereen de hand in eigen boezem steken, en ja ik ook
Je gedraagt je precies zo als die mensen waar je zo tegen ageert.....

you can never replace the dogs you've lost, but you can always find a new one to love
- Frenk
- Zeer actief
Dus drammen, kritiek en kwetsende opmerkingen kunnen openlijk, maar je gelijk erkennen of iemand een compliment geven, dat kan alleen via PB?smoekie schreef:oh, maar dat doe ik ook echt wel hoor,alleen daar hoef jij (algemeen gesproken) toch niet van te weten. Dat laat ik wel aan diegene weten die ook inderdaad "een punt" heeft.renee-uk schreef:misschien kun je dan van hen wel iets aannemen of er in elk geval eens over nadenken?

- renee-uk
- Zeer actief
daar hoef ik ook niet van te weten, alleen als je dat inderdaad deed zou ik het moeten merkensmoekie schreef:oh, maar dat doe ik ook echt wel hoor,alleen daar hoef jij (algemeen gesproken) toch niet van te weten. Dat laat ik wel aan diegene weten die ook inderdaad "een punt" heeft.renee-uk schreef: misschien kun je dan van hen wel iets aannemen of er in elk geval eens over nadenken?
aan je reacties op het forum namelijk.

- smoekie
- Zeer actief
Frenk schreef:En waarom begin je dan altijd zo onder uit de kan tegen mij, terwijl ik je heel normaal tegemoet treed?smoekie schreef:Als jij bij iemand geloofwaardig wilt overkomen moet je zorgen dat je dat op een bepaalde manier doet zonder iemand direct tegen de borst te stuiten, of te beledigen.
Waarschijnlijk omdat ik nooit zo goed tegen "slijmerds" kan. Ik weet niet of het duidelijk genoeg is, ik weet wel hoe ik het duidelijker kan zeggen, maar denk dat dat niet gewaardeerd zal worden, dus ja, maar even zoals ik het nu zeg. simpelweg als een beetje een soort "slijmerd"
zou jij mij heel normaal tegemoet treden of gewoon reageren op een manier zoals jij zelf ergens over denkt zou het weer iets heel anders zijn, maar bij jou heb ik op dit moment zoiets dat je probeert te "scoren"
- Marjoleine
- Zeer actief
- Contacteer:
Je geeft geen antwoord.smoekie schreef:Nee goed lezen Marjoleine. Ik heb dan geen andere mening. Soms heeft men ergens wel “een punt” maar die haalt men zelf al weer onderuit door de manier van reageren. Als jij bij iemand geloofwaardig wilt overkomen moet je zorgen dat je dat op een bepaalde manier doet zonder iemand direct tegen de borst te stuiten, of te beledigen.Marjoleine schreef:Dus je gaat lopen etteren, volkomen zonder onderbouwing, alleen omdat iets volgens jou op een verkeerde manier gebracht wordt, zelfs al klopt het feitelijk wel.
Dan is er toch wel een draadje los volgens mij.
Waarom doe je dat in vredesnaam? je maakt jezelf niet populair en bovendien wek je de indruk dat die forumleden waarvoor je het zo nodig op wilt nemen dat blijkbaar zelf niet kunnen. Die zet je feitelijk als sukkeltjes neer.
Ik zou daar niet erg veel waardering voor op kunnen brengen.
Waar gaat het je om dan, alleen je eigen ego?
Het is toch wat dat sommige nieuwe forumleden zich direct al afmelden of zich niet meer laten zien alleen al door “die groep” die zich zien als “het hf”Als je het over ego hebt, kun je beter andere forumleden aanspreken die hun zogenaamde “ego” blijkbaar hier proberen op te krikken. Hier een grote mond hebben terwijl als je ze in het dagelijkse leven in real live tegenkomt ze hoogstwaarschijnlijk met hun neus naar de grond wijzen en pardoes beginnen te stotteren als je een gesprek met ze aanknoopt.
Je zegt van alles, maar je geeft geen antwoord op wat ik vraag.
Ik vraag gewoon waarom je dat doet, meer niet.
Haal die hand even uit je boezem en geef eens antwoord?
- Frenk
- Zeer actief
:N: :sst:Marjoleine schreef:Haal die hand even uit je boezem en geef eens antwoord?

-
flamme
- Zeer actief
Ierse Setter
Ik bedoel dit echt niet om te zieken hoor. Maar zie je serieus niet dat dat precies is wat er bij jou gebeurd.smoekie schreef:
Nee goed lezen Marjoleine. Ik heb dan geen andere mening. Soms heeft men ergens wel “een punt” maar die haalt men zelf al weer onderuit door de manier van reageren. Als jij bij iemand geloofwaardig wilt overkomen moet je zorgen dat je dat op een bepaalde manier doet zonder iemand direct tegen de borst te stuiten, of te beledigen.
Ik kan niet voor andere forummers praten. maar door wat je in je 1e post schrijft wek je een bepaald beeld. Dat je later zelf schrijft dat dat beeld niet klopt omdat je heel anders hebt gereageerd dan wat ik dacht doet niet ter zake nu.
Door jou manier van schrijven, niet alleen in dit topic, maar ook in vele andere topics roep je reacties op. Wat je nu schrijft heb ik , in andere bewoordingen je ook al geschreven alleen dan gericht naar jou. Ik snap dan ook echt niet waarom je bepaalde reacties van bv Frenk erbij haalt. Ook niet waarom je ineens over typefouten begint? Wanneer heb je het dan over serieus nemen?
-
pepim
- Zeer actief
Och je bent hier net en je weet alles zo goed en je oordeel al klaar over iedereen, dat vind ik wel jammer. Groep, welke groep? Je denkt alles te weten en dat klopt niet. Je bent er pas en je kunt mij niet wijsmaken dat je alles gelezen hebt.smoekie schreef:Het is toch wat dat sommige nieuwe forumleden zich direct al afmelden of zich niet meer laten zien alleen al door “die groep” die zich zien als “het hf”Als je het over ego hebt, kun je beter andere forumleden aanspreken die hun zogenaamde “ego” blijkbaar hier proberen op te krikken. Hier een grote mond hebben terwijl als je ze in het dagelijkse leven in real live tegenkomt ze hoogstwaarschijnlijk met hun neus naar de grond wijzen en pardoes beginnen te stotteren als je een gesprek met ze aanknoopt.
Mocht je dat wel gedaan hebben (heb ik ook ernstig mijn twijfels bij) dan heb je niet goed gelezen of in de context, dus ... (het is wel een leuke dooddoener is het niet?
En altijd die conclusies trekken hè, ook zoiets, vermoeiend wel ...
-
flamme
- Zeer actief
Ierse Setter
smoekie schreef:Frenk schreef:En waarom begin je dan altijd zo onder uit de kan tegen mij, terwijl ik je heel normaal tegemoet treed?smoekie schreef:Als jij bij iemand geloofwaardig wilt overkomen moet je zorgen dat je dat op een bepaalde manier doet zonder iemand direct tegen de borst te stuiten, of te beledigen.
Waarschijnlijk omdat ik nooit zo goed tegen "slijmerds" kan. Ik weet niet of het duidelijk genoeg is, ik weet wel hoe ik het duidelijker kan zeggen, maar denk dat dat niet gewaardeerd zal worden, dus ja, maar even zoals ik het nu zeg. simpelweg als een beetje een soort "slijmerd"
zou jij mij heel normaal tegemoet treden of gewoon reageren op een manier zoals jij zelf ergens over denkt zou het weer iets heel anders zijn, maar bij jou heb ik op dit moment zoiets dat je probeert te "scoren"
Bij wie dan
- smoekie
- Zeer actief
renee-uk schreef:daar hoef ik ook niet van te weten, alleen als je dat inderdaad deed zou ik het moeten merkensmoekie schreef:oh, maar dat doe ik ook echt wel hoor,alleen daar hoef jij (algemeen gesproken) toch niet van te weten. Dat laat ik wel aan diegene weten die ook inderdaad "een punt" heeft.renee-uk schreef: misschien kun je dan van hen wel iets aannemen of er in elk geval eens over nadenken?
nee hoor, als ik in de gaten heb dat ik met een opmerking iemand zou hebben gekwetst of beledigd ben ik niks te beroerd dat gewoon in het topic aan te geven. Alleen als er een ellenlange discussie ergens over is en niemand zegt iets waar ik persoonlijk iets mee kan, of waarvan ik zeg, he jij kunt wel eens gelijk hebben tot er iemand komt die iets dusdanig brengt dat ik denk, he je hebt daar wel een punt, dan heb ik voor wat dat betreft iets te veel eer om mezelf op zo'n manier te laten kennen wetende dat er 10 staan te wachten op die afgang. Een afgang hebben vind ik niet erg. Iedereen gaat wel eens af, maar de manier waarop, ja sorry dan zijn er idd een paar bij die ik dat "genoegen" niet gun
- Frenk
- Zeer actief
- renee-uk
- Zeer actief
je begrijpt niet waar ik het over heb denk ik; dat wat jij hierboven schrijft bedoel ik helemaal niet, hoe je op zulke zaken reageert moet je helemaal zelf weten en dat gaat inderdaad verder niemand wat aan.smoekie schreef:renee-uk schreef:daar hoef ik ook niet van te weten, alleen als je dat inderdaad deed zou ik het moeten merkensmoekie schreef: oh, maar dat doe ik ook echt wel hoor,alleen daar hoef jij (algemeen gesproken) toch niet van te weten. Dat laat ik wel aan diegene weten die ook inderdaad "een punt" heeft.
nee hoor, als ik in de gaten heb dat ik met een opmerking iemand zou hebben gekwetst of beledigd ben ik niks te beroerd dat gewoon in het topic aan te geven. Alleen als er een ellenlange discussie ergens over is en niemand zegt iets waar ik persoonlijk iets mee kan, of waarvan ik zeg, he jij kunt wel eens gelijk hebben tot er iemand komt die iets dusdanig brengt dat ik denk, he je hebt daar wel een punt, dan heb ik voor wat dat betreft iets te veel eer om mezelf op zo'n manier te laten kennen wetende dat er 10 staan te wachten op die afgang. Een afgang hebben vind ik niet erg. Iedereen gaat wel eens af, maar de manier waarop, ja sorry dan zijn er idd een paar bij die ik dat "genoegen" niet gun
Ik doelde op je algemene houding hier op het HF, waarbij je precies dat doet wat je je groep tegenstanders - als ik het voor het gemak even zo kan noemen- kwalijk neemt.
Dit namelijk en dan vooral het dikgedrukte:
Als jij bij iemand geloofwaardig wilt overkomen moet je zorgen dat je dat op een bepaalde manier doet zonder iemand direct tegen de borst te stuiten, of te beledigen.
Op het moment dat je iemand direct met je 1e reactie al tegen de borst stuit kan ik jou wel vertellen dat ze je niet meer serieus nemen. Op het moment dat jij jou mening op een andere manier brengt is men veel eerder geneigd daar iets mee te doen. En daar gaan sommige de fout in.

- smoekie
- Zeer actief
Nee, ik zie dat serieus niet. Kijk alleen simpelweg naar mijn ot. Daarin zie je niet dat ik die man zelf uitmaak voor jan lul. Daarin zie je mij niet schrijven dat ik tegenover hem over de hond met zijn lange kut nagels begin, maar dat is wat er van gemaakt wordt. Ja sorry hoor, lees, of lees niet. Maak er niet zelf een verhaal van, want als ik wil duimzuigen doe ik dat zelf wel en ga ik me nergens voor zitten verontschuldigen.flamme schreef:Ik bedoel dit echt niet om te zieken hoor. Maar zie je serieus niet dat dat precies is wat er bij jou gebeurd.smoekie schreef:
Nee goed lezen Marjoleine. Ik heb dan geen andere mening. Soms heeft men ergens wel “een punt” maar die haalt men zelf al weer onderuit door de manier van reageren. Als jij bij iemand geloofwaardig wilt overkomen moet je zorgen dat je dat op een bepaalde manier doet zonder iemand direct tegen de borst te stuiten, of te beledigen.
Ik kan niet voor andere forummers praten. maar door wat je in je 1e post schrijft wek je een bepaald beeld. Dat je later zelf schrijft dat dat beeld niet klopt omdat je heel anders hebt gereageerd dan wat ik dacht doet niet ter zake nu.
Door jou manier van schrijven, niet alleen in dit topic, maar ook in vele andere topics roep je reacties op. Wat je nu schrijft heb ik , in andere bewoordingen je ook al geschreven alleen dan gericht naar jou. Ik snap dan ook echt niet waarom je bepaalde reacties van bv Frenk erbij haalt. Ook niet waarom je ineens over typefouten begint? Wanneer heb je het dan over serieus nemen?
Frenk haalt op dit moment bij mij ietwat haartjes omhoog zoals ik dat bij andere doe en waarna andere ook reageren. Niks mis mee. Bij mij duurt dat nooit zolang. Typfouten idem dito. Ik vind dat zo’n idioterie om andere op hun d’s en t’s te wijzen terwijl men zelf niet voutloos is. En ja, dan gebeurt het wel eens dat je iemand aanspreekt over iets die jou als persoon daar nooit over heeft aangesproken. Jij was toevallig “in de buurt” mijn excuus daarvoor
-
Mojuan
- Zeer actief
- smoekie
- Zeer actief
pepim schreef:Och je bent hier net en je weet alles zo goed en je oordeel al klaar over iedereen, dat vind ik wel jammer. Groep, welke groep? Je denkt alles te weten en dat klopt niet. Je bent er pas en je kunt mij niet wijsmaken dat je alles gelezen hebt.smoekie schreef:Het is toch wat dat sommige nieuwe forumleden zich direct al afmelden of zich niet meer laten zien alleen al door “die groep” die zich zien als “het hf”Als je het over ego hebt, kun je beter andere forumleden aanspreken die hun zogenaamde “ego” blijkbaar hier proberen op te krikken. Hier een grote mond hebben terwijl als je ze in het dagelijkse leven in real live tegenkomt ze hoogstwaarschijnlijk met hun neus naar de grond wijzen en pardoes beginnen te stotteren als je een gesprek met ze aanknoopt.
Mocht je dat wel gedaan hebben (heb ik ook ernstig mijn twijfels bij) dan heb je niet goed gelezen of in de context, dus ... (het is wel een leuke dooddoener is het niet?)
En altijd die conclusies trekken hè, ook zoiets, vermoeiend wel ...
Tuurlijk heb ik niet alles gelezen, en ik kan je zeggen daar ben ik allen maar blij om, dat wat ik gelezen heb is voor mij meer dan genoeg om te weten wie je "wel" en "niet" kan hebben.
- Frenk
- Zeer actief
smoekie schreef:Frenk haalt op dit moment bij mij ietwat haartjes omhoog zoals ik dat bij andere doe en waarna andere ook reageren. Niks mis mee. Bij mij duurt dat nooit zolang.

-
flamme
- Zeer actief
Ierse Setter
smoekie schreef:[ Jij was toevallig “in de buurt” mijn excuus daarvoor
- renee-uk
- Zeer actief
en weer is smoekie alwetendsmoekie schreef: Tuurlijk heb ik niet alles gelezen, en ik kan je zeggen daar ben ik allen maar blij om, dat wat ik gelezen heb is voor mij meer dan genoeg om te weten wie je "wel" en "niet" kan hebben.

- Marjoleine
- Zeer actief
- Contacteer:
Ja, natuurlijk is dat erg!Frenk schreef:smoekie schreef:Frenk haalt op dit moment bij mij ietwat haartjes omhoog zoals ik dat bij andere doe en waarna andere ook reageren. Niks mis mee. Bij mij duurt dat nooit zolang.Vind je het erg als ik in in ieder geval mijn adem niet in ga zitten houden
Maar ja, resistance is futile, leer ik net
En ik mag niks zeggen over taalfouten maar ik doe het toch: als je over "anderen" spreekt en je bedoelt personen (niet dieren of dingen dus), is het met een N op het einde.
-
Mojuan
- Zeer actief
Weet je Smoek, je zal heust best een leuk mens zijn in de dagelijkse omgang.
En de manier hoe je op dit forum reageert op allerlei zaken noem ik daarom maar gewoon 'onhandig'
Dat er geen opzet in het spel is begin ik zo langzamerhand te geloven.
Je begrijpt en ziet het gewoon echt niet, en daar kan je niet echt iets aan doen.
Dit is overigens niet naar bedoeld, dat je dat wel even weet.
Want je kunt mijn berichtje nu op twee zeer verschillende manieren lezen, dat zie ik als ik het zelf nalees.
Dus lees het even met een positieve insteek, zodat je begrijpt wat ik schrijf.
En de manier hoe je op dit forum reageert op allerlei zaken noem ik daarom maar gewoon 'onhandig'
Dat er geen opzet in het spel is begin ik zo langzamerhand te geloven.
Je begrijpt en ziet het gewoon echt niet, en daar kan je niet echt iets aan doen.
Dit is overigens niet naar bedoeld, dat je dat wel even weet.
Want je kunt mijn berichtje nu op twee zeer verschillende manieren lezen, dat zie ik als ik het zelf nalees.
Dus lees het even met een positieve insteek, zodat je begrijpt wat ik schrijf.