Nee, en ja. Nee dat ik zeker geen aversie heb tegen het HF. Ik houd niet van dat trutten gedoe, dus wat dat betreft is dit echt wel een uitzonderlijk forum, want dit is verre van “truttig” maar daarin kan wel ietwat te ver worden doorgeslagen.pepim schreef:renee-uk schreef:Nee dat klopt ook niet.smoekie schreef: Heb je ook helemaal gelijk in renee, daar hoef je verder niet duidelijker in te zijn. Feit is alleen op het moment dat ik een normale reactie geef dat 3x uitgelezen wordt of er niet een woord in staat die verkeerd uitgelegd kan worden. Prima, maakt mij verder niet uit. Maar ik ga toch echt niet kijken of jij dusdanig een woord schrijf waarop ik je kan "pakken" dat is het hele verschil.
Ik lees best wel eens normale reacties van jou waar niemand vervelend op reageert.
Mij vallen die op omdat ik al een paar keer gedacht heb dat je je wat anders ging opstellen, waarop dan prompt diezelfde dag het zoveelste smoekie topic ontstaat waardoor ik weer van gedachte verander.
Wat mij inmiddels wel duidelijk begint te worden is dat je inderdaad echt niet ziet dat je vaak die reacties zelf uitlokt.
Of dat nou door je manier van schrijven komt, door de inhoud van je posts of door van allebei een beetje daar ben ik nog niet uit.
Voorlopig hou ik het op het laatste.
Mijn mening in het kort, ben niet helderziend![]()
Smoekie ( ik ga geen nicks verbasteren) heeft enigszins een aversie tegen het HF. (of zie ik dat verkeerd?)Ze was er pas op en kreeg een aantal meningen die ze niet leuk vond.
Daarom ageert ze hier links en rechts denk ik, maar ik kan het natuurlijk mis hebben.
En ja voor wat betreft de meningen toen ik hier om advies kwam vragen. Toen vond ik het zeer zeker niet leuk, maar na wat topics gelezen te hebben zie ik dat men hier nog wel eens van “slachtoffer” tot “dader” wordt gemaakt. Aangezien ik daar in het dagelijkse leven een gruwelijke hekel aan heb, is dat iets wat mij nooit zal zinnen. Noch hier, nooit in real live. Dus ja, daar heb je inderdaad wel gelijk in ja. Dat heeft grotendeels de “toon” gezet. Maar ach, waar ik al de hele tijd naar refereer. Ik was “nieuw” dus tis al vergeven hoor.