Ster topic:
Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
Ik vind dit niet normaal |!!
Moderator: moderatorteam
- iones
- Zeer actief
Re: Ik vind dit niet normaal |!!
Het CDA vindt het allemaal goed, en die andere christelijke partijen ook. WAnt ze vinden het niet nodig om er iets tegen te ondernemen.
'Het lot van de dieren is bezegeld door de onverschilligheid van velen, in combinatie met de daadwerkelijke haat van weinigen
- Chicoahua
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): chihuahua/shih-tzu
Engelse Bulldog
Re: Ik vind dit niet normaal |!!
ja er zijn er zoooveel, ik denk dat chico ook bij zon vent wegkomt.
ik heb hem van de camping opgehaalt dus niet het nest gezien en de ouders. hij zou mij fotos van de ouders mailen maar nooit wat weer gehoord.
hij wou de hondjes niet laten in enten maar ik vond dat belachelijk, mijne is op de dag dat ik hem ophaalde voor het eerst naar de da gebracht. hij zei dat dit nestje een foutje was en een topfokker van een ander bepaald ras is. maar toch zie ik dat hij vaker nestjes heeft gehad! kom ze af en toe tegen op mp.ook heeft hij gewoon volwassen voer gekregen, want ik kwam bij de dierenspeciaal zaak en die zei dat dit te grote brokken waren en dus geen puppybrokjes! ook denken wij dat chico weg is gegaan met 5a6 weken in plaats van 7a8 weken want hij was zoooo ontzettend klein en waterige oogjes. nu is hij 8,5 kilo en toen we hem ophaalden 1,2. zelf mijn schoonmoeder haar yorkshire was zwaarder toen die pup was.
ik kijk ook regelmatig op mp en zie ook ene duckey die altijd veel verschilldende soorten honden, konijnen/cavia's etc aanbiedt, misschien zorgt hij wel goed voor zn dieren maar die biedt echt ontzettend veel puppies en adere dieren aan.
mensen denken meer aan het geld dat het welzijn van de dieren! schandalig
ik heb hem van de camping opgehaalt dus niet het nest gezien en de ouders. hij zou mij fotos van de ouders mailen maar nooit wat weer gehoord.
hij wou de hondjes niet laten in enten maar ik vond dat belachelijk, mijne is op de dag dat ik hem ophaalde voor het eerst naar de da gebracht. hij zei dat dit nestje een foutje was en een topfokker van een ander bepaald ras is. maar toch zie ik dat hij vaker nestjes heeft gehad! kom ze af en toe tegen op mp.ook heeft hij gewoon volwassen voer gekregen, want ik kwam bij de dierenspeciaal zaak en die zei dat dit te grote brokken waren en dus geen puppybrokjes! ook denken wij dat chico weg is gegaan met 5a6 weken in plaats van 7a8 weken want hij was zoooo ontzettend klein en waterige oogjes. nu is hij 8,5 kilo en toen we hem ophaalden 1,2. zelf mijn schoonmoeder haar yorkshire was zwaarder toen die pup was.
ik kijk ook regelmatig op mp en zie ook ene duckey die altijd veel verschilldende soorten honden, konijnen/cavia's etc aanbiedt, misschien zorgt hij wel goed voor zn dieren maar die biedt echt ontzettend veel puppies en adere dieren aan.
mensen denken meer aan het geld dat het welzijn van de dieren! schandalig