Tja, wat kan ik daar meer over zeggen dat ik het volledig met je eens ben
PdB ken ik verder niet. Ik heb dingen van haar gelezen en op een bepaalde manier herkende ik mezelf in 1e instantie ook wel een beetje in haar, met de nadruk op beetje want des te meer ik van haar las des te meer verschillen ik zag, maar hoe dan ook was er idd wel een bepaalde “overeenkomst”.
Ik weet dat de manier van hoe ik iets zeg/breng nogal verschilt van de manier waarom andere reageren. Dat het storend kan zijn ben ik me ook wel van bewust, maar dat is nou eenmaal mijn manier van schrijven (halve boekwerken e.d) en daar probeer ik wel eens op te letten, maar het gaat gewoon onbewust en is gewoon mijn inziens de aard van het beestje.

Daar eenmaal aan gewent weet ik uit ervaring valt het uiteindelijk reuze mee en ben ik echt wel te pruimen
Wat zeg ik, ik ben gewoon een heel gezellig/leuk/gek/debiel mens
Nee alle gekheid op een stokkie weet ik wel wta je bedoelt. Ook wat je zegt dat je dit een vreselijk forum vond oen je hier net kwam. Dat had ik ook. Ook voor mij was deze manier van “forummen” even wennen. Maar net als jij was er veel te veel te lezen, en zeker ook te leren (maar ja dat ga ik niet tegen iedereen zeggen
Over het algemeen heb ik het hier goed naar mijn zin, en ben geen zins van plan om te vertrekken dus ja we zullen het toch met elkaar moeten doen en elkaars “ongemakken” voor lief moeten nemen