Zijn er nog vragen over de rassen/aantallen in de klasses morgen?
Heb boekje voor me liggen
Moderator: moderatorteam
goed gedaan hoor,*Evie* schreef:Ja en het worden er steeds meer lijkt wel![]()
Wel gezellig, ook zoveel verschillen binnen het ras.
Zo heb je de hele dag wat te kijken.
Des te trotser zijn we op ons meisje! Ze was ook de 1na jongste in de jeugd.
Er was één Hamilton vandaag.Hamilton schreef:ik ga morgen kijken, kan meerijden met een vriendin, dus misschien kom ik nog wat bekenden van hier tegen
voor het geval dat evie al plat ligtRosita Compagner schreef:gefeliciteerd!
en graag het waterhondengebeuren voor morgen? Dan weet ik of het de moeite is te gaan kijken;-)
Lagotto Romagnolo, Barbet, Cao de Agua Portugais
dank alvast
was je me toch voor*Evie* schreef:Lagotto Romagnolo : 3 in ring 11
Barbet : 2 in ring 13
Cao de Agua Portugais : 8 in ring 2
ja had de cao niet na de curly verwacht maar na de briards en dus voor de cavaliers, maar goed blijkbaar is een a met het spaanse s-je erboven later in het alfabet dan de a zelf*Evie* schreef:Voor in het boekje, alle rassen op naam
welke van de andere 2 die niet in mijn bezit zijn?Marjoleine schreef:Er was één Hamilton vandaag.Hamilton schreef:ik ga morgen kijken, kan meerijden met een vriendin, dus misschien kom ik nog wat bekenden van hier tegen
Had even gemaild trouwens, dan had ik je ingeladen vanmorgen
Mango with Meillion. Een oude bekende dusHamilton schreef:welke van de andere 2 die niet in mijn bezit zijn?![]()
En de volgende keer Nederlands kampioenWilma+Barca schreef:Barca heeft een schitterende 2 Uitmuntend gehaald plus Res. CAC en Rec. CACIB.
er waren 25 Jr'sBrittje schreef:Ben gisteren ook wezen kijken.
Bij de russell keuring geweest, maar er waren helaas maar weinig...![]()
Voor de rest veel prachtige honden gezien, ben soort van gevallen voor een duitse pinscher...![]()
Maar hier komt geen 3e hond erbij.
Heb een leuke dag gehad, leuke dingen gekocht voor de woefs...
van alledrie 1ladybird schreef:Allemaal gefeliciteerd met de mooie resultaten! Wilma+Barca![]()
![]()
![]()
Zou iemand voor mij willen kijken welke Petit Brabançon, Griffon Belge en Griffon Bruxellois er waren ingeschreven?
Welke?Jeannettebo schreef:van alledrie 1ladybird schreef:Allemaal gefeliciteerd met de mooie resultaten! Wilma+Barca![]()
![]()
![]()
Zou iemand voor mij willen kijken welke Petit Brabançon, Griffon Belge en Griffon Bruxellois er waren ingeschreven?
cayafa's celebrity, fiesta paradise be good as it getz, fiesta paradidealley cat cooperladybird schreef:Welke?Jeannettebo schreef:van alledrie 1ladybird schreef:Allemaal gefeliciteerd met de mooie resultaten! Wilma+Barca![]()
![]()
![]()