Maar je hebt het toch maar even zelf gedaansuusje78 schreef:Heb ik ook aan jullie hulp te danken hoor
Ik vind dat een compliment waard!
Het zal nu vast steeds beter gaan en jij kunt daardoor beter ontspannen.
Voor jullie alle drie goed.
Moderator: moderatorteam
Maar je hebt het toch maar even zelf gedaansuusje78 schreef:Heb ik ook aan jullie hulp te danken hoor
Helemaal mee eensAriane schreef:Maar je hebt het toch maar even zelf gedaansuusje78 schreef:Heb ik ook aan jullie hulp te danken hoor![]()
Ik vind dat een compliment waard!

suusje78 schreef:Ben benieuwd of hij de volgende keer weer zelf aanbiedt om op te passen
Nou, ik heb een bench waar Suus dan af en toe in kan, en een tuin waar ik ze lekker uit laat razen (al is die tuin helemaal niet zo groot hoor)ranetje schreef:suusje78 schreef:Ben benieuwd of hij de volgende keer weer zelf aanbiedt om op te passen
Hoe gaat dat bij jou thuis eigenlijk?
Jij hebt die Weim toch ook wel eens over de vloer?
Ik heb daar geen rampen van gelezen![]()
Ik begrijp het wel, maar het is ontzettend jammer.Rosita Compagner schreef:helaas
http://www.hondenforum.nl/plaza/overpla ... 69191.html" onclick="window.open(this.href);return false;

Eigenwijs koppie he!Caro. schreef:Ze heeft werkelijk een schitterende kop en uitstraling zeg!!Maar je ziet ook meteen dat ze nu nog twee handen vol werk is.
Geeft niet Suus dat je haar herplaatst, maar zoek wel een goed thuis voor haar en geef haar niet aan de eerste de beste (slechtste) mee.
Sterkte!
ik ben zo vrij geweest om haar op http://www.dejachthut.eu" onclick="window.open(this.href);return false; te plaatsen, mocht je dit niet willen dan zal ik har eraf halen.suusje78 schreef:Eigenwijs koppie he!Caro. schreef:Ze heeft werkelijk een schitterende kop en uitstraling zeg!!Maar je ziet ook meteen dat ze nu nog twee handen vol werk is.
Geeft niet Suus dat je haar herplaatst, maar zoek wel een goed thuis voor haar en geef haar niet aan de eerste de beste (slechtste) mee.
Sterkte!
Vandaar dat ik haar ook hier ter herplaatsing heb aangeboden en niet op bv MP.
En mochten er geinteresseerden zijn, dan zullen ze eerst door een ''strenge selectie'' moeten, ze gaat absoluut niet met de eerste de beste die zich aandient mee.
Dankjewel Laura, had het er net over met drent.lover!laura23 schreef:ik ben zo vrij geweest om haar op http://www.dejachthut.eu" onclick="window.open(this.href);return false; te plaatsen, mocht je dit niet willen dan zal ik har eraf halen.suusje78 schreef:Eigenwijs koppie he!Caro. schreef:Ze heeft werkelijk een schitterende kop en uitstraling zeg!!Maar je ziet ook meteen dat ze nu nog twee handen vol werk is.
Sterkte!
Vandaar dat ik haar ook hier ter herplaatsing heb aangeboden en niet op bv MP.
En mochten er geinteresseerden zijn, dan zullen ze eerst door een ''strenge selectie'' moeten, ze gaat absoluut niet met de eerste de beste die zich aandient mee.
ik denk dat ze erg op haar plaats zou zijn bij iemand met haar gaat jagen en trainen voor de jacht.
wel vreselijk balen dat het toch niet gaat lukken.
gr laura