Ster topic:
Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
Speuren.
Moderator: moderatorteam
- Hetty2501
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Engelse Springer Spaniel
Speuren.
Vandaag heb ik een workshop speuren gehad van Nicky Gootjes. Echt super leuk! En Binky vond het geweldig om te doen. Ik zou hier eigenlijk wel meer mee willen doen.
Weet iemand hier misschien een speurtraning in de omgeving Nijmegen. Dat de hondenschool Rijk van Nijmegen deze training geeft weet ik maar ik wil weten of er nog meer is.
Weet iemand hier misschien een speurtraning in de omgeving Nijmegen. Dat de hondenschool Rijk van Nijmegen deze training geeft weet ik maar ik wil weten of er nog meer is.
Re: Speuren.
Wij speuren ook (bij Cor Oldenburg), maar niet in jouw omgeving. Is erg leuk. En wat ik helemaal geweldig vind is dat het speuren ook voor oudere honden (zoals onze hond) heel goed geschikt is.
- bionca
- Actief
ik doe sins kort ook aan speuren in utrecht dus ook niet echt bij jou in de buurt. anders moet je mischien even via google gaan kijken, zo ben ik er namelijk ook achter gekomen waar het bij mij in de buurt gegeven wordt

- CharlesvdBerkt
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Duitse Herders
- Aantal honden: 3
Muk schreef:Wij speuren ook (bij Cor Oldenburg), maar niet in jouw omgeving. Is erg leuk. En wat ik helemaal geweldig vind is dat het speuren ook voor oudere honden (zoals onze hond) heel goed geschikt is.
Speuren bij en met Cor is altijd leuk. Hij weet ook gewoon mooie plekken te vinden waar je kan speuren.
Ook wij gaan zo nu en dan nog bij hem speuren
- Hetty2501
- Zeer actief
Helaas wordt het speur honden zoekprogramma lang niet overal gedaan. Ik ben al druk op zoek geweest maar er zijn inderdaad weinig locaties waar dit gegeven wordt.
Daarnaast is het een jachthond en zijn ze daar ook niet altijd blij mee bij de KNPV. Ik ga nog even verder zoeken. En anders ga ik toch weer eens nadenken over jachttraining. Ik wil toch weer eens wat anders met trainen.
Daarnaast is het een jachthond en zijn ze daar ook niet altijd blij mee bij de KNPV. Ik ga nog even verder zoeken. En anders ga ik toch weer eens nadenken over jachttraining. Ik wil toch weer eens wat anders met trainen.
- Sonnie1983
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Mechelse herder, xMH
Bedoel je het zoekhondenprogramma van de KNPV?
Dan kan je op http://www.knpv.nl" onclick="window.open(this.href);return false; bij afdelingen bij provicie clubs vinden bij je in de buurt en dan even rondbellen/sites bekijken.
Ik trian in Stiphout maar dat is ook te ver van je vandaan.
Dan kan je op http://www.knpv.nl" onclick="window.open(this.href);return false; bij afdelingen bij provicie clubs vinden bij je in de buurt en dan even rondbellen/sites bekijken.
- Hetty2501
- Zeer actief
Ja maar dat wordt hier in de buurt dus niet getraind helaas.Sonnie1983 schreef:Bedoel je het zoekhondenprogramma van de KNPV?
- Sonnie1983
- Zeer actief
Wij hebben er ook een paar bij die 3 kwartier / uur moeten rijden. Dus mocht je dat er voor over hebben kan je misschien iets verder kijken als in nijmegen zelf.
- Sonnie1983
- Zeer actief
anders even vragen op knpv forum? daar zitten meer mensen denk ik die uit omg. nijmegen komen.
ik had toen probleem met activeringsmail maar na mailtje sturen naar webmaster was het geregeld
ik had toen probleem met activeringsmail maar na mailtje sturen naar webmaster was het geregeld
- M@scha
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Labraque
- Aantal honden: 1
Hetty2501 schreef:Ja maar dat wordt hier in de buurt dus niet getraind helaas.Sonnie1983 schreef:Bedoel je het zoekhondenprogramma van de KNPV?
ik ben afgelopen zondag nog bij een knpv club in heijen bij gennep geweest. dat is niet zo ver weg en volgens mij doen die ook het zoekverhaal