Ik heb ze gekocht bij Schrijver.Linsey schreef:Ik ben daar een paar jaar geleden mee begonnen met Lotje en een paar maanden volgehouden, maar door gebrek aan goede schoenen deden mijn knieën en rug al snel pijn, dus ben er dan maar mee gestopt. Ik zou toch graag opnieuw beginnen![]()
Zo'n schoenen kan je dat in elke sportwinkel halen, zouden die mensen daar allemaal iets vanaf weten? Of moet het een speciale winkel zijn ofzo?
http://www.schrijverorthopedie.nl/" onclick="window.open(this.href);return false;
Daar kochten mijn ouders vroeger toen wij klein waren al mijn tennis- en hockeyschoenen (ja, dat heb ik gedaan als kind

Ik heb ze dus gekocht mbv van een consult. Ze meten je voeten dan op, en maken een video van hoe je loopt. Ik ben dus erg tevreden, want hij zei al dat ik met deze schoenen niet zou zwikken en zie daar....ik heb er niet aan gedacht en ben niet gezwikt!!

Ongetwijfeld doet Inge's adres hetzelfde.
Ik zou zeggen....proberen! Ze kunnen de schoenen zelfs aanpassen als dat nodig is. Voor mij was het niet nodig en kon ik gewoon uit een aantal geschikte schoenen kiezen. Heb nu zwarte loopschoenen, vond ik veel mooier dan dat stralende wit