Ster topic:

Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren

Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!

Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak

Canicross-Hardlopen met de hond

Zoals : Schapen drijven, Canicross , Treibball , Combisport , Waterwerk etc

Moderator: moderatorteam

Madelief
Zeer actief
Mijn ras(sen): berger de brie débris & beauceron
Aantal honden: 2
Contacteer:

Re: Canicross-Hardlopen met de hond

Ongelezen bericht door Madelief »

Linsey schreef:Ik ben daar een paar jaar geleden mee begonnen met Lotje en een paar maanden volgehouden, maar door gebrek aan goede schoenen deden mijn knieën en rug al snel pijn, dus ben er dan maar mee gestopt. Ik zou toch graag opnieuw beginnen :wink:

Zo'n schoenen kan je dat in elke sportwinkel halen, zouden die mensen daar allemaal iets vanaf weten? Of moet het een speciale winkel zijn ofzo?
Ik heb ze gekocht bij Schrijver.
http://www.schrijverorthopedie.nl/" onclick="window.open(this.href);return false;

Daar kochten mijn ouders vroeger toen wij klein waren al mijn tennis- en hockeyschoenen (ja, dat heb ik gedaan als kind ;-)), want als kind ging ik daags zeker 10 x door mijn enkels.
Ik heb ze dus gekocht mbv van een consult. Ze meten je voeten dan op, en maken een video van hoe je loopt. Ik ben dus erg tevreden, want hij zei al dat ik met deze schoenen niet zou zwikken en zie daar....ik heb er niet aan gedacht en ben niet gezwikt!! :cheer:

Ongetwijfeld doet Inge's adres hetzelfde.

Ik zou zeggen....proberen! Ze kunnen de schoenen zelfs aanpassen als dat nodig is. Voor mij was het niet nodig en kon ik gewoon uit een aantal geschikte schoenen kiezen. Heb nu zwarte loopschoenen, vond ik veel mooier dan dat stralende wit ;-)
groetjes Madelief en Yanthe
Afbeelding
Het huishouden van Yanthe Steen: Beaucerons de la Bonhardiesse
Voor altijd in mijn hart. Bonha '00 - 26-02-2013
Linsey
Zeer actief
Mijn ras(sen): 4 leeuwhondjes (Kai, Dino, Lilly, Loekie)
Aantal honden: 4
Contacteer:

Ongelezen bericht door Linsey »

Bedankt iedereen ik zal eens rond kijken :ok:
antheman
Zeer actief
Mijn ras(sen): Keeshond en Australian shepherd

Ongelezen bericht door antheman »

Madelief schreef:
Linsey schreef:Ik ben daar een paar jaar geleden mee begonnen met Lotje en een paar maanden volgehouden, maar door gebrek aan goede schoenen deden mijn knieën en rug al snel pijn, dus ben er dan maar mee gestopt. Ik zou toch graag opnieuw beginnen :wink:

Zo'n schoenen kan je dat in elke sportwinkel halen, zouden die mensen daar allemaal iets vanaf weten? Of moet het een speciale winkel zijn ofzo?
Ik heb ze gekocht bij Schrijver.
http://www.schrijverorthopedie.nl/" onclick="window.open(this.href);return false;

Daar kochten mijn ouders vroeger toen wij klein waren al mijn tennis- en hockeyschoenen (ja, dat heb ik gedaan als kind ;-)), want als kind ging ik daags zeker 10 x door mijn enkels.
Ik heb ze dus gekocht mbv van een consult. Ze meten je voeten dan op, en maken een video van hoe je loopt. Ik ben dus erg tevreden, want hij zei al dat ik met deze schoenen niet zou zwikken en zie daar....ik heb er niet aan gedacht en ben niet gezwikt!! :cheer:

Ongetwijfeld doet Inge's adres hetzelfde.

Ik zou zeggen....proberen! Ze kunnen de schoenen zelfs aanpassen als dat nodig is. Voor mij was het niet nodig en kon ik gewoon uit een aantal geschikte schoenen kiezen. Heb nu zwarte loopschoenen, vond ik veel mooier dan dat stralende wit ;-)
Ik ben begonnen op redelijk goede Asics die er leuk uitzagen.
Na een jaartje kon ik bijna niet meer lopen vd pijn, zowel wandelen als hardlopen ging niet. De HA stuurde me ook door naar Schrijver. Daar kreeg ik steunzolen en moest nieuwe, lelijke, schoenen kopen (rode, die kleur haat ik). Hier kan ik prima mee uit de voeten.
Sita
Zeer actief

Ongelezen bericht door Sita »

Kc Amsterdam organiseert op 11 oktober haar allereerste canicrosswedstrijd bij de Gaasperplas in Amsterdam. Afstand volwassenen is 5,2 km.

Meer informatie:http://www.kcamsterdam.nl/canicross.html

Ik denk dat ik mij ga inschrijven met Sita :ok:
Groetjes Yvette, Sita, Taro en Rowan

Afbeelding
Madelief
Zeer actief
Mijn ras(sen): berger de brie débris & beauceron
Contacteer:

Ongelezen bericht door Madelief »

Sita schreef:Kc Amsterdam organiseert op 11 oktober haar allereerste canicrosswedstrijd bij de Gaasperplas in Amsterdam. Afstand volwassenen is 5,2 km.

Meer informatie:http://www.kcamsterdam.nl/canicross.html

Ik denk dat ik mij ga inschrijven met Sita :ok:
Ja, ik had het ook gezien, maar dan zijn wij nog lang niet zover :ok:
Maar ik lees graag je verslag :mrgreen:
groetjes Madelief en Yanthe
Afbeelding
Het huishouden van Yanthe Steen: Beaucerons de la Bonhardiesse
Voor altijd in mijn hart. Bonha '00 - 26-02-2013
Plaats reactie

Terug naar “Alle andere sporten”