Wij hebben sinds 1,5 week een pup in huis die we via kennissen van kennissen van kennissen hebben gekregen omdat het nestje zonder moeder was gevonden. Ze was waarschijnlijk 7 weken oud, nu dus ongeveer 9. Ondertussen is ze ontwormd, ontvlooid, bijna zindelijk en is ze redelijk gewend en krijgt ze volgende week haar eerste inenting. Ze is speels, maar slaapt ook nog heel erg veel. Kortom het gaat allemaal best heel goed. Behalve, ze eet heel weinig. Volgens de dierenarts zal ze ± 20 kilo gaan wegen, maar ze was er helemaal niet zeker van. Als ik dan uitga van de hoeveelheden die ze in dat geval (middelgrote hond) zou moeten binnenkrijgen per dag, daar komt ze dus lang niet aan. Als het een klein kaliber hond wordt, dan zijn de porties wel zo'n beetje goed, maar ik vind haar ook best mager... En ik wil natuurlijk wel dat ze gewoon voldoende eet naar wat ze nodig heeft! De dierenarts wil het even aankijken en waarschijnlijk heeft ze daar gelijk in, maar ik zag hier hoe sommigen van jullie uit een hond die op niets lijkt (in mijn ogen dan) toch verschillende rassen kunnen halen. Dus, ik hoop toch om via jullie alvast een klein beetje duidelijkheid te krijgen en op die manier te weten of ze wel of niet genoeg eet. Alvast bedankt voor jullie meningen en suggesties!!