Dank jeladybird schreef:cayafa's celebrity, fiesta paradise be good as it getz, fiesta paradidealley cat cooperJeannettebo schreef:
Welke?

Moderator: moderatorteam
Dank jeladybird schreef:cayafa's celebrity, fiesta paradise be good as it getz, fiesta paradidealley cat cooperJeannettebo schreef:
Welke?
Nee helaas, er waren geen Oostenrijkse Pinschers ingeschreven.Gerdi schreef:Zijn er oostenrijkse pinschers (Groep 2) ingeschreven en zo ja, welke?
Van Harte Gefeliciteerd!!!!H&NN schreef:Nee helaas, er waren geen Oostenrijkse Pinschers ingeschreven.Gerdi schreef:Zijn er oostenrijkse pinschers (Groep 2) ingeschreven en zo ja, welke?
Mijn Grote Zwitser Ollie pakte zijn laatste puntje en is nu Nederlands Kampioen![]()
Hey die liepen voor de rr in de ring, of ernaast, ik heb ze ergens uitNanna schreef:BOB BIG en BIS Rotterdam 2009
"Cappuccino v. Tum-Tum's Vriendjes"
PBGV
die parson werd in Oss BIG en BIS5Marjoleine schreef:
En er werd een Parson 2e in de groep, dat vond ik wel knap.
tja, voor zo'n date laat je de show maar aan je neus voorbij gaanbeagleboys schreef:De enigste hamilton was er ook niet, Mango had dit weekend vrouwelijk bezoek uit Polen. Dus had hij wat anders aan zijn hoofd!!!