Pfff.... schei nou eens uit met je stelligheden die werkelijk nergens op gebaseerd zijn zeg. En die hoofdletters zijn ook irritant.Suzanne123 schreef:Ik weet het natuurlijk niet van elk huisjes, maar het staat in de voorwaarden doorgaans beschreven dat dat niet mag; alleen achterlaten. En als mensen het dan toch doen, krijg je weer dat "honden niet zijn toegestaan".Rami schreef:Huh, wat weet jij nou van huurvoorwaarden van huizen die ik van particulieren in Frankrijk huur?Suzanne123 schreef:
Hm... los van het feit dat ik dus de honden nooit zo lang alleen zou laten is het in 99 v/d 100 gevallen NIET toegestaan om de honden zonder toezicht achter te laten, dat staat in de huurvoorwaarden.
Voor ons was het soms van toepassing, als we vogels wilden kijken op Texel bijv. dan bleven ze soms alleen, maar dan (verplicht) in de bench. Voor ons geen punt
Dan waren ze 3-4 uurtjes alleen.
Nu we nummertje 3 hebben denk ik niet dat we nog veel vogels zullen kijken, maar mocht dat wel zo zijn; huppetee, in de bench
Suzanne![]()
En van 'huppetee in een bench' worden mijn honden niet gelukkig. Maar even een uurtje of 2 in een grote koele woonkeuken verblijven tot de bazen weer thuiskomen (met iets lekkers van de boucherie) da's dan weer geen probleem.
Veel mensen nemen niet de moeite de huurvoorwaarden te lezen, misschien jij wel en staat het er ECHT niet, maar toch!
Suzanne
Ik huur huizen van particulieren, mensen die weten dat ik met honden kom, waar ik of al eerder ben geweest of op een andere manier contact mee heb gehad. Vaak komt er niet eens een 'huurovereenkomst' bij kijken.