Ster topic:

Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren

Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!

Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak

Kennel bij de efteling

Een forum voor algemene onderwerpen over honden en vragen over honden.

Moderator: moderatorteam

Rami
Zeer actief
Mijn ras(sen): Ik ben een allesvreter!
Aantal honden: 2

Re: Kennel bij de efteling

Ongelezen bericht door Rami »

Suzanne123 schreef:
Rami schreef:
Suzanne123 schreef:
Hm... los van het feit dat ik dus de honden nooit zo lang alleen zou laten is het in 99 v/d 100 gevallen NIET toegestaan om de honden zonder toezicht achter te laten, dat staat in de huurvoorwaarden.
Voor ons was het soms van toepassing, als we vogels wilden kijken op Texel bijv. dan bleven ze soms alleen, maar dan (verplicht) in de bench. Voor ons geen punt ;-)
Dan waren ze 3-4 uurtjes alleen.

Nu we nummertje 3 hebben denk ik niet dat we nog veel vogels zullen kijken, maar mocht dat wel zo zijn; huppetee, in de bench ;-)

Suzanne
Huh, wat weet jij nou van huurvoorwaarden van huizen die ik van particulieren in Frankrijk huur? :denken:
En van 'huppetee in een bench' worden mijn honden niet gelukkig. Maar even een uurtje of 2 in een grote koele woonkeuken verblijven tot de bazen weer thuiskomen (met iets lekkers van de boucherie) da's dan weer geen probleem.
Ik weet het natuurlijk niet van elk huisjes, maar het staat in de voorwaarden doorgaans beschreven dat dat niet mag; alleen achterlaten. En als mensen het dan toch doen, krijg je weer dat "honden niet zijn toegestaan".
Veel mensen nemen niet de moeite de huurvoorwaarden te lezen, misschien jij wel en staat het er ECHT niet, maar toch!

Suzanne
Pfff.... schei nou eens uit met je stelligheden die werkelijk nergens op gebaseerd zijn zeg. En die hoofdletters zijn ook irritant.
Ik huur huizen van particulieren, mensen die weten dat ik met honden kom, waar ik of al eerder ben geweest of op een andere manier contact mee heb gehad. Vaak komt er niet eens een 'huurovereenkomst' bij kijken.
Afbeelding
estelle

Ongelezen bericht door estelle »

Wij laten de honden ook gewoon achter in het gehuurde huisje.
Dat gaat prima. Hera en Woopy (en voorheen Chello en Ghaya) zijn daar zo gemakkelijk in.... Die gaan gewoon lekker slapen.
Bikkel moet dat nog leren, dat wij wel weer terug komen. Voor hem hadden we van het voorjaar een bench meegenomen voor in het huisje omdat ik hem nog niet goed genoeg vertrouwde in zo'n situatie.
En ja ik wil absoluut niet dat min honden een ander zijn huisje vernielen. Moet er niet aan denken.
Rami
Zeer actief
Mijn ras(sen): Ik ben een allesvreter!
Aantal honden: 2

Ongelezen bericht door Rami »

estelle schreef:Wij laten de honden ook gewoon achter in het gehuurde huisje.
Dat gaat prima. Hera en Woopy (en voorheen Chello en Ghaya) zijn daar zo gemakkelijk in.... Die gaan gewoon lekker slapen.
Bikkel moet dat nog leren, dat wij wel weer terug komen. Voor hem hadden we van het voorjaar een bench meegenomen voor in het huisje omdat ik hem nog niet goed genoeg vertrouwde in zo'n situatie.
En ja ik wil absoluut niet dat min honden een ander zijn huisje vernielen. Moet er niet aan denken.
Ik ken iemand die liever haar huis verhuurd aan mensen met honden dan aan mensen met kinderen! Zij zegt dat mensen met honden beter opruimen en schoonmaken. :mrgreen: Ik kan me dat ook wel voorstellen, je laat het netjes achter omdat je blij/dankbaar bent omdat je er uberhaupt hebt mogen verblijven met je 2 of 3 honden. :wink:
Afbeelding
estelle

Ongelezen bericht door estelle »

Rami schreef:
estelle schreef:Wij laten de honden ook gewoon achter in het gehuurde huisje.
Ik ken iemand die liever haar huis verhuurd aan mensen met honden dan aan mensen met kinderen! Zij zegt dat mensen met honden beter opruimen en schoonmaken. :mrgreen: Ik kan me dat ook wel voorstellen, je laat het netjes achter omdat je blij/dankbaar bent omdat je er uberhaupt hebt mogen verblijven met je 2 of 3 honden. :wink:
Dat zei die man waar wij van het voorjaar het huisje van huurde ook.
Hij zei ook dat er soms mensen met 4 of 5 honden in zitten maar als hij later de boel gaan inspecteren je er niks van terug ziet.
En dit huisje is echt heel leuk ingericht met prularia in de (lage!) vensterbankjes, vaasjes op de tafel etc.
In al die jaren was er slechts een keer een glas gebroken.

Heb ook eens met mijn ouders in een huisje gezeten in Koekange. Daar lag dus allerlei spul voor de honden; dekens om op te liggen, hondenmanden, etens bakken, een kennel in de grote schuur wat ik erg handig vond, en bij aankomst lagen er een paar lekkere kluiven klaar. :ok:
Helaas heeft ze het huisje verkocht.
Plaats reactie

Terug naar “Algemeen”