Ster topic:

Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren

Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!

Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak

mijn meisjes op de clubmatch

Moderator: moderatorteam

Maeve
Zeer actief
Mijn ras(sen): Nova Scotia Duck Tolling Retriever
Aantal honden: 3
Contacteer:

Re: mijn meisjes op de clubmatch

Ongelezen bericht door Maeve »

Inge O schreef:
Maeve schreef:Gefeliciteerd! (Ik vind Sette en Crunch juist heel leuk van kleur :N: )
ik ook en ik ben in de allerminste mate geneigd om speciaal naar de lichtere kleur toe te fokken :pffff: :pffff: :pffff: .

overigens had hij hier gewoon ongelijk (maar goed, kleurenfreakje hè) - OK, over sette zou je nog lang kunnen discussiëren of dit nog onder middenblond valt of niet (volgens andere keurmeesters weer wel), maar crunch, daar ben ik inwendig toch een beetje boos over want zij is gewoon prachtig middenblond.

als dit al te donker is, dan is er vast iets mis met mijn ogen (of met die van de keurmeester :Q: )
Wat staat er dan in de rasstandaard? Ze willen toch niet dezelfde kant op als de Goldens? :denken: Ik kan me niet herrineren dat ze bij Nilo ooit iets zeiden over zijn kleur, terwijl die heel donker is vergeleken met de anderen. Tja, rood is rood, de meeste keurmeesters vinden het gewoon mooi. Nou ja, eentje vond zijn ogen te licht in vergelijking met zn vacht, maar dat is dan ook wel weer zo :mrgreen:
Frederique
Zeer actief
Mijn ras(sen): Bouvier des Flandres
Aantal honden: 1
Contacteer:

Ongelezen bericht door Frederique »

Ik ben ook weer boven water na een meer als enerverend weekend.
Ik heb alleen Dropje zien lopen (want had zondag post bij eerst het
buitenbeentjesparcours en later bij de boekenstand) maar ze deed het
heel goed. Leuk om de 2 oudsten van de show (Vaya van mijn vriendin en Dropje van Inge) respektievelijk
3e en 2e te zien worden. Ze liepen beiden ook heel erg mooi.
Gefeliciteerd Inge :cheer:

Kane, ook van mijn vriendin werd 1e bij de Fokkersklasse.
Google-tje werd helaas niet geplaatst, maar met 2 jaar in de open klasse
was ook wel te verwachten dat ze het niet ging redden.

Waar het de kleur van Sette, Crunch en Fien betreft viel mij ook op
dat ze donkerder als de meeste blondjes waren.
Persoonlijk vind ik het mooi, maar ik heb er niet zo veel verstand van.

Wat wel leuk was was dat het hondje dat mijn hart stal in de ring
ook beste teef werd :cheer:
Ik was net aan het vertellen hoe ongelooflijk leuk ik haar vond
en dat ze volgens mij helemaal leuk bij mijn roedeltje zou passen :wink:
toen een dame voor me zich omdraaide en bekende dat het haar hondje was.
Gelukkig was ik haar hond niet aan het afkraken :oeps: :mrgreen:

Verder vond ik het ontzettend leuk om Patricia, Bonha :lief: en Yanthe :I: te ontmoeten.
En uiteraard was het leuk om te zien hoe Fien en Crunch sinds hun puppytijd gegroeid waren.
Wel was het opvallend dat ik hen beiden op foto altijd groter vond lijken. :denken:

Tenslotte hulde aan Marjolein (Belle) en Atie (Hovawart) voor het trainen van, en in de demogroep Heelwork to Music.
Wat een commitment hebben jullie getoond de afgelopen 2 jaar.
Het resultaat was dan ook daar. Jullie vormden een prachtige eenheid :ok:

Al met al heb ik een geweldig leuk weekend gehad met oude en nieuwe vrienden/bekenden.
Groetjes, Fréderique en mijn Floddertje Babbe
In liefdevolle herinnering: Dayka, Devlin en Vinou, mijn Bouviermeiden. Mis jullie en hou van jullie :I:
Belle
Zeer actief

Ongelezen bericht door Belle »

Frederique schreef: Tenslotte hulde aan Marjolein (Belle) en Atie (Hovawart) voor het trainen van, en in de demogroep Heelwork to Music.

Al met al heb ik een geweldig leuk weekend gehad met oude en nieuwe vrienden/bekenden.
Dat is toch echt wat teveel eer hoor. De belangrijkste persoon bij de training was Sam, die ook de hele routine heeft bedacht en natuurlijk alle baasjes die zo hard hieraan gewerkt hebben. Het zag er inderdaad hartstikke mooi uit.
Marjolein, Isa, Dora, Suus en Anne
Those who are dead, are not dead, they're just living in my head..... (Coldplay, 42)
Catootje 12-05-05 - 17-09-09
Chiva ? - ? -91 - 08-01-10
Belle 06-03-2003 - 05-11-2012
Frederique
Zeer actief
Contacteer:

Belle schreef:
Frederique schreef: Tenslotte hulde aan Marjolein (Belle) en Atie (Hovawart) voor het trainen van, en in de demogroep Heelwork to Music.

Dat is toch echt wat teveel eer hoor. De belangrijkste persoon bij de training was Sam, die ook de hele routine heeft bedacht en natuurlijk alle baasjes die zo hard hieraan gewerkt hebben. Het zag er inderdaad hartstikke mooi uit.
Waar, maar Sam zit hier niet op het forum,
en jij wel.
En jij hebt ook zeker je steentje bijgedragen :wink:
In liefdevolle herinnering: Dayka, Devlin en Vinou, mijn Bouviermeiden. Mis jullie en hou van jullie :I:
Frederique
Zeer actief
Contacteer:

Inge O schreef:
Frederique schreef: Wat wel leuk was was dat het hondje dat mijn hart stal in de ring
ook beste teef werd :cheer:
Ik was net aan het vertellen hoe ongelooflijk leuk ik haar vond
en dat ze volgens mij helemaal leuk bij mijn roedeltje zou passen :wink:
toen een dame voor me zich omdraaide en bekende dat het haar hondje was.
Gelukkig was ik haar hond niet aan het afkraken :oeps: :mrgreen:
was dat die blonde veterane?

ik heb ook een soortgelijk leuk verhaal : bij de eindkeuring van de reuen viel ik als een blok Afbeelding voor een b&t reu, wat een bouw, wat een uitstraling, wat een leuke présence : echt de aantrekkelijkste reu die ik ooit heb gezien :eek: .

hij werd tweede, hij verloor het van een onaantrekkelijk blondje, keurmeesters' loss natuurlijk :pffff: :mrgreen: .

ik dus naar die eigenaresse, even zeggen hoe verschrikkelijk leuk ik hem vond :I: .

natuurlijk het nummer onthouden, daarna (op weg naar huis) in de catalogus gekeken : bleek het de tsjechische reu te zijn waar ik al ruim een jaar smoorverliefd op ben (via zijn site) maar die ik omwille van praktische problemen (het water tussen ons is veel te diep :jank: ) voorlopig maar al opgegeven had, maar nu ik hem in levende lijve heb gezien heb ik het natuurlijk nog harder te pakken :boos: :I: .

Nee ik viel als een blok voor Badhu :I:

Aaaaah wat erg Inge, of toch maar een vakantie naar Tsjechië gaan boeken :engel:
Marjoleine
Zeer actief
Mijn ras(sen): Friese en Cubaanse hounen
Contacteer:

Ongelezen bericht door Marjoleine »

Inge O schreef:
Krijgen jullie ook wat van de foto's die de fotograaf heeft gemaakt (die ik had willen hebben maar al door de wartjes voor mijn neus was weggekaapt :jank: )?

Ben best benieuwd!
huhh, ik niet snappen :denken: :mrgreen: ?
Ik wilde een fotograaf voor een evenement maar die was al bezet. En de volgende die ik vroeg zat bij jullie ;)
Die ging liever naar de wartjes dan naar het Fries Open. :jank:
Gezien de vergoeding ook wel te begrijpen, die was bij ons namelijk nihil, ik had maar drie of vier foto's nodig en de rest was dus archiefvulling ;)
En de groeten van de meisjes!

Afbeelding

Niets kalmeert zo zeer als een genomen besluit.
Tamara.
Zeer actief
Mijn ras(sen): Hovawart
Aantal honden: 4

Ongelezen bericht door Tamara. »

Belle schreef:
hovawart schreef: Enne Belle ik hoode van ene Marika dat voor ons Zondagmiddag tijdens de Heelworkdemo alles beter verliep als Zaterdag (Jammer dat je er niet was)
Beter kon het niet, heb er van genoten.
Ik vond dat ze het bij de demo's op zaterdag al zo goed hadden gedaan, terwijl sommigen zo gespannen waren. Jammer dat ik het zondag dan niet gezien heb.

Fien heeft er trouwens ook aanleg voor, ze deed het zo goed bij de workshop en had er volgens mij ook veel lol in.
Van de demo heb ik behoorlijk wat foto's gemaakt maar die serie neem ik morgen door :wink:

De workshop vond ik veel leuker dan ik van te voren zou verwachten en Fien vond het nóg leuker dan ik zou verwachten :ok: Ze had er echt lol in, was heel leuk om te zien en te doen :cheer:

Hartstikke bedankt voor een hele leuke workshop en leuk je ontmoet en gesproken te hebben :wink:
Belle
Zeer actief

Ongelezen bericht door Belle »

Tamara. schreef:
Belle schreef:
hovawart schreef: Enne Belle ik hoode van ene Marika dat voor ons Zondagmiddag tijdens de Heelworkdemo alles beter verliep als Zaterdag (Jammer dat je er niet was)
Beter kon het niet, heb er van genoten.
Ik vond dat ze het bij de demo's op zaterdag al zo goed hadden gedaan, terwijl sommigen zo gespannen waren. Jammer dat ik het zondag dan niet gezien heb.

Fien heeft er trouwens ook aanleg voor, ze deed het zo goed bij de workshop en had er volgens mij ook veel lol in.
Van de demo heb ik behoorlijk wat foto's gemaakt maar die serie neem ik morgen door :wink:

De workshop vond ik veel leuker dan ik van te voren zou verwachten en Fien vond het nóg leuker dan ik zou verwachten :ok: Ze had er echt lol in, was heel leuk om te zien en te doen :cheer:

Hartstikke bedankt voor een hele leuke workshop en leuk je ontmoet en gesproken te hebben :wink:
Ik ben heel benieuwd naar de foto's van de demo.
Ik trof het ook wel weer toen jij de workshop kwam doen. Net als er een bekende was, moest ik het in het Engels doen :oeps:
In tegenstelling tot de mensen van de doe dag, had ik trouwens helemaal niet het gevoel dat jij in het echt heel anders was dan op het forum. Ik vond het ook leuk jullie te ontmoeten.
Ga je nu met Fien verder met doggy dance?
Marjolein, Isa, Dora, Suus en Anne
Those who are dead, are not dead, they're just living in my head..... (Coldplay, 42)
Catootje 12-05-05 - 17-09-09
Chiva ? - ? -91 - 08-01-10
Belle 06-03-2003 - 05-11-2012
Carma
Zeer actief
Mijn ras(sen): Kruising labrador/bordercollie

Ongelezen bericht door Carma »

Gefeliciteerd Inge! Wat zal je trots zijn op je clubpie! :cheer:
De foto met jou en Dropje in de ring vind ik heel aandoenlijk, jullie hebben inderdaad echt pret samen :ok:
Afbeelding
Leonieke
Zeer actief
Mijn ras(sen): Dalmatische honden
Contacteer:

Ongelezen bericht door Leonieke »

Gefeliciteerd :cheer: .
Netjes gedaan toch!! :ok:
www.marengosoutfit.nl
"Exclusief voor hond en paard"