Wij hebben dan een weekendje weg gekregen, maar het is een klein huisje met veel huisjes op elkaar gestapeld en een hele dag weg naar de Efteling vandaar toch oppas voor een heel weekend
We zullen heel braaf zijn

Moderator: moderatorteam

Het gaat mij erom dat ik ze weg kan brengen en dan later naar het huisje en wij wonen in Almelo.marjoleinn schreef:Ik heb mijn rooster van oktober nog niet, dus ik weet nog niet of ik dan vrij ben.
Als dat wel zo is dan wil ik me best aanbieden als oppas![]()
(maar wat is voor jou overijssel? Want opzich is dat te doen voor mij, maar NB is wel erg ver weg)
Dat vindt Kira wel leukmassam schreef:misschien wil sammy wel op kira passen![]()

Ik denk ook niet dat Arie en Diesel goed samengaan. Alvast bedankt voor je aanbod ik houd het in mijn achterhoofd want voor Arie alleen diende ook iemand zich aan maar ik hoop toch nog iets samen te kunnen vinden voor zeYoup schreef:Ze zijn van harte welkom, maar ik denk niet dat Arie en Diesel goed gaan. Kira zou denk ik wel kunnen, Zahra is heel makkelijk met andere teven.
Dat zou natuurlijk het leukst voor ze zijn en makkelijker voor jou!Carmen schreef:Ik denk ook niet dat Arie en Diesel goed samengaan. Alvast bedankt voor je aanbod ik houd het in mijn achterhoofd want voor Arie alleen diende ook iemand zich aan maar ik hoop toch nog iets samen te kunnen vinden voor zeYoup schreef:Ze zijn van harte welkom, maar ik denk niet dat Arie en Diesel goed gaan. Kira zou denk ik wel kunnen, Zahra is heel makkelijk met andere teven.