Ster topic:
Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
Crama overleden
Moderator: moderatorteam
-
Marion.
Re: Crama overleden
Stom, ik ken de hele man niet. Alleen maar uit de verhalen. Het lange wachten. En zo was hij dus zelfs bij mij bekend, al ben ik er nooit geweest.
En toch krijg ik hier kippevel van. Dag dr. Crama. Wat jammer dat uw kennis nu al verloren is gegaan. Sterkte voor de nabestaanden.
En toch krijg ik hier kippevel van. Dag dr. Crama. Wat jammer dat uw kennis nu al verloren is gegaan. Sterkte voor de nabestaanden.
- Mireillevdw
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Oudduitse herder
- Aantal honden: 2
- Contacteer:
Ik ken deze man niet, maar na wat ik nu over heb gelezen, zal hij zeker heel erg gemist gaan worden..... 
Alle nabestaanden wil ik heel veel sterkte wensen met dit grote verlies....
Alle nabestaanden wil ik heel veel sterkte wensen met dit grote verlies....

http://www.dertienburchten.com
Mijn doel in het leven is zo´n goed mens te worden, als dat mijn hond denkt dat ik ben.
- renee-uk
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): duitse herder
- Aantal honden: 1
Heb veel over hem gehoord en dat was haast allemaal positief.
raar dat hij er nu niet meer is
raar dat hij er nu niet meer is

you can never replace the dogs you've lost, but you can always find a new one to love
- Chakka
- Zeer actief
Ik ben ook geschokt , we waren er kind aan huis , ik zelf 2 honden en me ma met haar hond, het was een wereld vent , nam altijd alle tijd voor elke hond en mens ...die man die was deels hond!!!Kaiou schreef:Uit het AD van vandaag.
De advertentie vind ik ook heel pakkend ...echt zoals hij was niets meer en niets minder....
LIEVE MENEER CRAMA R.I.P!!!!!
En u verdient een mooi plaatsje in de hondenhemel!!!

- sjaak-k
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Kruising labrador, Toller & Labrador
- Aantal honden: 3
- Chakka
- Zeer actief
De site van de praktijk van Crama bedoel je????sjaak-k schreef:Wordt nu wel eens tijd om de website te updaten denk ik.

- pooh
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): zwiterse witte herder
jee, ik ken de beste man zelf niet maar ik weet van veel mensen dat hij ontzettend goed werk verrichte en ook nog eens erg aardig was.
Goede reis Dr. Crama.
ps. en wat een onnozele jonge leeftijd om te sterven, het zou niet moeten mogen.
Goede reis Dr. Crama.
ps. en wat een onnozele jonge leeftijd om te sterven, het zou niet moeten mogen.

- Rami
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Ik ben een allesvreter!
Ik zie die advertentie nu pas.
Day was z'n hondje, een Smous volgens mij, liep altijd rond op de praktijk. Wat lief dat die als eerste genoemd wordt.
Day was z'n hondje, een Smous volgens mij, liep altijd rond op de praktijk. Wat lief dat die als eerste genoemd wordt.
-
Marion.
Hondennamen op advertenties vind ik altijd een beetje raar, maar in dit geval vind ik het heel erg mooi.Rami schreef:Ik zie die advertentie nu pas.
- Rami
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Ik ben een allesvreter!
Ja, zo bedoel ik het ook. Hondenman als 'ie was.Marion. schreef:Hondennamen op advertenties vind ik altijd een beetje raar, maar in dit geval vind ik het heel erg mooi.Rami schreef:Ik zie die advertentie nu pas.
-
Marion.
Precies. En dan ook niet zo'n hondenpootje naast zijn naam. Gewoon heel mooi.Rami schreef:Ja, zo bedoel ik het ook. Hondenman als 'ie was.Marion. schreef:Hondennamen op advertenties vind ik altijd een beetje raar, maar in dit geval vind ik het heel erg mooi.Rami schreef:Ik zie die advertentie nu pas.
- sjaak-k
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Kruising labrador, Toller & Labrador
- Aantal honden: 3
Jup, daar staat dat hij er nog steeds werkzaam is, beetje pijnlijk als er iemand belt ofzo.Chakka schreef:De site van de praktijk van Crama bedoel je????sjaak-k schreef:Wordt nu wel eens tijd om de website te updaten denk ik.