Hij is nog steeds ontzettend lief, speelt met de kinderen, luistert voor een anderhalfjaar oude labreu buitengewoon goed
Kortom, 't is een wereldhondje en ze zijn er zielsblij mee.
Moderator: moderatorteam

Ohw dat klinkt niet echt geweldig.....ik ben er zelf ook niet geweest dus kan daar niet zoveel over zeggen. Wel heb ik eerder telefonisch en mail contact gehad voor anderhalf jaar terug toen ik een hond zag waar ik meer over wilde weten en waar wel een aardig verhaal aan vast zat. De informatie vond ik erg uitgebreid en ik kreeg het gevoel dat er veel aandacht is voor hond/baas match. Ik heb uiteindelijk er vanaf gezien om ook te gaan kijken, omdat het verhaal van de hond voor mij reden gaf om er vanaf te zien. Maar de uitgebreide informatie en eerlijke verhalen over de hond vond ik erg goed en heb ik in nog geen ander asiel meegemaakt.alm@ schreef:Hé toevallig. Hier heb ik ruim 8 jaar geleden mijn reu vandaan gehaald die toen ruim 4 maanden was. Hij zat er pas 4 dagen, was met de dierenambulance gebracht maar men had geen idee waarom. Administratief was het toen een chaos. Ook fokten ze toen ik meen kruisingen dobermanns/rottweilers. De pup werd ons ook zó meegegeven zonder ook maar iets vragen over waar hij terecht zou komen en of wij wisten wat het houden van een herder inhield.Mi schreef:.Ook zou ik de website van dit asiel eens in de gaten houden: www.voorstegrootel.nl.
Zij staan niet op asiel.com maar ik heb daar al meermalen leuke honden voorbij zien komen die geen enkel probleemgedrag hebben.
Ik lees nu dat het flink uitgebreid is en kennelijk is er ook e.e.a. veranderd. Hopelijk hebben ze nu wel de zaakjes op orde