Vandaag wedstrijd gelopen in Geldrop. Vlakbij mijn ouders dus leek me wel weer leuk op vertrouwde brabantse grond te lopen
We begonnen met het spel. Jip ging echt heerlijk, heel geconcentreerd en alles wat de laatste keer mis ging ging nu super. Gevolg: een eerste plaats

Ik was helemaal blij want ze liep zo lekker!
Daarna het vast parcours. Ging ook helemaal super. Ik moest nog twee hindernissen recht achter elkaar en had in mijn hoofd dat Utje al binnen

Helaas dacht Jip voor de laatste sprong: hee waar is het baasje eigenlijk en naait er zo tussenuit

Toen ze hem zag was het weer goed en heeft ze nog even de laatste sprong genomen. Uiteindelijk zijn we daar ook nog derde geworden

Maar beetje zuur was het wel, zelfs mijn vriend had last van plaatsvervangede baalheid
Als laatste nog de jumping. Had er eigenlijk niet zo veel vertrouwen meer in want zowel Jip als ik waren behoorlijk gaar. Maar goed, we gingen er toch maar voor. En ze liep het gewoon foutloos

Tweede Utje is dus ook binnen. Nog één te gaan, en dan wel op het vast parcours. Maar het meest blij ben ik nog met hoe heerlijk ze liep vandaag