Ster topic:

Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren

Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!

Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak

IPO voor mechelse herder pup

Hier kan gesproken worden over de africhting van honden, pakwerk of politiehonden.

Moderator: moderatorteam

janinca2002
Zeer actief
Mijn ras(sen): Herder
Aantal honden: 2
Contacteer:

Re: IPO voor mechelse herder pup

Ongelezen bericht door janinca2002 »

[

ligt natuurlijk aan de hond. Beide dobers hier zijn gelukkig nooit op deze manier getraint.
Maar goed, zij hebben dan ook altijd bij NBG verenigingen getraint en deze trainen toch heel anders dan de doberverenigingen heb ik de ervaring.

alleen bij zeer lauwe honden zal dit in mijn ogen kunnen werken, maar goed, deze honden komen vaak toch niet veel verder en Eva was verre van lauw.[/quote]
Je trekt teveel dingen in het persoonlijke vlak en Eva is door mij niet genoemd[/quote]

naja ik ken best veel dobers uit die tijd en ik ken er persoonlijk maar erg weinig die op deze manier getraint zijn, maar nogmaals bij doberverenigingen zal het vast anders zijn... ik ben het bij de NBG weinig tot niet tegengekomen.
sowieso erg weinig zwepen of andere stimulerende maatregelen...

kun je het artikel in Hondesport nog herinneren van een paar jaar geleden van onze grote vriend uit West Friesland, die beweerde toch even wat anders
Jan
Afbeelding
malinois
Zeer actief
Mijn ras(sen): (X) Mechelse herder
Aantal honden: 3
Contacteer:

Re: IPO voor mechelse herder pup

Ongelezen bericht door malinois »

janinca2002 schreef:
kun je het artikel in Hondesport nog herinneren van een paar jaar geleden van onze grote vriend uit West Friesland, die beweerde toch even wat anders
Wie Klaas? Ik heb al een paar jaar het blad niet meer dus dat is me ontschoten :wink:
Afbeelding
In liefdevolle herinnering aan Xena v.d. Lobo Hoeve 12.08.2001 - 15.06.2016 & Xito v.d. Lobo Hoeve 04.01.06 - 21.08.14 Website Mechelse herders Facebooksite Xygan Facebooksite Xavi
Plaats reactie

Terug naar “KNPV en IPO”