PS: Wat is deze show duur in vergelijking met anderen

Meer info: http://www.ijsselshow.nl/" onclick="window.open(this.href);return false;
Moderator: moderatorteam
hercujess schreef:Ik twijfel nog, maar dat komt meer door de keurmeester. We gaan ook al naar de Winner en Zwolle is ook weer een flinke hap geld, ook al is het dichtbij.
Dat is voor ons de reden om toch niet in te schrijven, ben voor de winner minder geld kwijt. Voor de wereld tentoonstelling waren we ook 60 euro per hond kwijt, maar dan kan je tenminste ook nog een echte titel winnenMaeve schreef: PS: Wat is deze show duur in vergelijking met anderen![]()
Ja, ik stond ook wel even raar te kijken. Hoezo is deze show zo'n 10 Euro duurder dan elke andere normale CAC/CACIB show? Het is dat het erg dichtbij is in vergelijking met andere shows, anders had ik em ook overgeslagen.Pumi schreef:Dat is voor ons de reden om toch niet in te schrijven, ben voor de winner minder geld kwijt. Voor de wereld tentoonstelling waren we ook 60 euro per hond kwijt, maar dan kan je tenminste ook nog een echte titel winnenMaeve schreef: PS: Wat is deze show duur in vergelijking met anderen![]()
Ja, dat heb ik ook al gehoord (Rotterdam), maar helaas ook zelf aan den lijve ondervonden. Ik overweeg nu om Bleiswijk erbij te pakken, daar keurt meneer G. Hilldoutzen schreef:hercujess schreef:Ik twijfel nog, maar dat komt meer door de keurmeester. We gaan ook al naar de Winner en Zwolle is ook weer een flinke hap geld, ook al is het dichtbij.
groot gelijk ik blijf ook thuis om de zelfde reden.
in rotterdam was wel weer heel duidelijk
voor mij voorlopige geen nl keurmeester meer
Oh leuk! Dan kan ik Yanthe ook zien!Madelief schreef:Ik ben er ook met Yanthe en er komt ook een briard van onze fok die nog maar één resCAC nodig heeft....spannend!
Leuk!LéonieHonden schreef:Oh leuk! Dan kan ik Yanthe ook zien!Madelief schreef:Ik ben er ook met Yanthe en er komt ook een briard van onze fok die nog maar één resCAC nodig heeft....spannend!
jawel, vanaf vanavond*Evie* schreef:Nog geen aantallen bekend he?
meldt zich als vrijwilliger aan om deze terug te brengenfresan schreef:Kreeg vandaag nogmaals een bevestiging met extra toegangskaart en parkeerkaart toegestuurd????![]()
Foutje,....![]()
Sandra.