Wie gaat morgen naar de Hondensurvival in Emmen van de Kringgroep NON/RHG Drenthe? (Zie: http://www.rhgd.nl/index.php" onclick="window.open(this.href);return false; ) Ik doe mee met Bono.

Moderator: moderatorteam
doe ze maar de groetjes van Jeannette en Bo. de dogtrail loop ik met het dogwalktrailteamSita schreef:Ik ga ook survivallen, maar niet in Drenthe, maar in de Belgische Ardennen met dogwalktrail. En ik heb er zin in![]()
![]()
![]()
Nog even een ochtendje werken, spullen pakken en dan op naar België
Zal ik doen!Jeannettebo schreef:doe ze maar de groetjes van Jeannette en Bo. de dogtrail loop ik met het dogwalktrailteamSita schreef:Ik ga ook survivallen, maar niet in Drenthe, maar in de Belgische Ardennen met dogwalktrail. En ik heb er zin in![]()
![]()
![]()
jullie ook veel plezier, het weer lijkt een stuk beter te zijn dan vorig jaar, toen zat ik ook in de ardennen toen zijn we weggeregendSita schreef:Zal ik doen!Jeannettebo schreef:doe ze maar de groetjes van Jeannette en Bo. de dogtrail loop ik met het dogwalktrailteamSita schreef:Ik ga ook survivallen, maar niet in Drenthe, maar in de Belgische Ardennen met dogwalktrail. En ik heb er zin in![]()
![]()
![]()
Veel plezier met de dogtrail
Wij hebben het kanoweekend geboekt. Gaan met een groep mensen van de hondenschool. Zitten in Domaine du Chien.Jeannettebo schreef:
jullie ook veel plezier, het weer lijkt een stuk beter te zijn dan vorig jaar, toen zat ik ook in de ardennen toen zijn we weggeregend
welk weekend hebben jullie geboekt?
dat heb ik op mn allereerste dwt weekend gedaan, was erg leukSita schreef:Wij hebben het kanoweekend geboekt. Gaan met een groep mensen van de hondenschool. Zitten in Domaine du Chien.Jeannettebo schreef:
jullie ook veel plezier, het weer lijkt een stuk beter te zijn dan vorig jaar, toen zat ik ook in de ardennen toen zijn we weggeregend
welk weekend hebben jullie geboekt?
Ben ook erg blij met deze weersvoorspellingen
Toevallig ben ik in hetzelfde gebied geweest en heb daar ook gekanoot. het is er erg mooi en erg hondvriendelijk.Sita schreef: Wij hebben het kanoweekend geboekt. Gaan met een groep mensen van de hondenschool. Zitten in Domaine du Chien.
Ben ook erg blij met deze weersvoorspellingen
Dank je!Da-ki schreef:ik heb de foto's van 2008 bekeken
dit moet fantastisch zijn.... ik kijk nu al uit naar de foto's vand it jaar
HEEL VEEEEEEEL plezier
Die drog kleding valt wel mee hoor, ik neem het in elk geval niet mee in mn rugzak, alleen maar een stel droge sokken en een handdoek, vaak is het alleen meezeulen en we hebben het nog nooit hoeven gebruiken, de dingen die je met water moet doen zijn heel goed te doen en kleine kans dat je in het water valt...Madelief schreef:Ik ga ook naar Dogtrail. Wat een hoop wandel/survival/hondentochten dit weekend!
Het wordt onze eerste keer en we gaan alleen zaterdag mee. Maar ik heb er zin in! (En ook wij moeten een waterdicht verpakteextra set droge kleding mee)....oh dear oh dear....
![]()
Veel plezier allemaal, en de dogtrailers...tot morgen bij de bbq!
ga je naar borger?lianne05 schreef:Ik ga wel naar een "survival" en ook in drenthe maar niet dit evenement! Maar dogtrail! In elk geval heel erg veel plezier!
In Borger is de survival waar ik het in het eerste bericht over had. Daar ga ik dus heen.fenneke schreef:ga je naar borger?lianne05 schreef:Ik ga wel naar een "survival" en ook in drenthe maar niet dit evenement! Maar dogtrail! In elk geval heel erg veel plezier!
jij had het over emmenScooby schreef:In Borger is de survival waar ik het in het eerste bericht over had. Daar ga ik dus heen.fenneke schreef:ga je naar borger?lianne05 schreef:Ik ga wel naar een "survival" en ook in drenthe maar niet dit evenement! Maar dogtrail! In elk geval heel erg veel plezier!
Borger ligt toch vlakbij Emmen? De Kringgroep die deze survival organiseert zit in Borger en, zoals ik het begrepen heb, wordt de survival daar ook in de buurt georganiseerd? (Maar het is niet van Dogtrail, dus als die morgen ook in Borger zitten, wordt het nog druk!fenneke schreef:jij had het over emmenScooby schreef:In Borger is de survival waar ik het in het eerste bericht over had. Daar ga ik dus heen.fenneke schreef:
ga je naar borger?
Haha, ligt dat ook bij Borger in de buurt dan?lianne05 schreef:Ik zit in Diever! Hhaha snappen we het nog?Ik niet meer geloof ik...